Fitnessmama.ro

Abdomen plat în 21 de zile

Abdomenul plat conturează frumos silueta și îți conferă încredere și dispoziție bună doar privindu-l!

În doar 21 de zile vei avea un abdomen mai plat, mai ferm și mai reliefat. De ce 21 de zile? Deoarece e un început în formarea unui obicei și în adoptarea unui regim corect, după care vei vedea primele rezultate, primele reliefări ale abdomenului, primele schimbări vizibile.

La acest maraton vom lucra împreună asupra mușchilor abdominali, folosind tehnici verificate și eficiente, dar și asupra mușchilor fesieri.

Acest maraton online este pentru tine, dacă:
  • vrei un abdomen plat
  • nu știi cum să te antrenezi corect și cum să te menții
  • ai nevoie de motivație și suport pentru a-ți atinge scopurile
  • ai dorință să faci primii pași spre o schimbare uluitoare
  • vrei antrenamentele să devină o obișnuință, ca ulterior să devină un mod de viață

Cum are loc procesul?

În fiecare zi, timp de 21 de zile, vei primi video care va conține:

antrenamente de 15-20 de minute
motivație de la Ina, pentru a te încărca cu energie pozitivă
sfaturi de regim alimentar de la nutriționistul proiectului

Antrenamentele le faci la orice oră, important e să le faci.

Trebuie doar să asculți atent și să îndeplinești exercițiile exact cum le face Ina!

La sfârșitul zilei, vei scrie un raport scurt. Acest obicei te va disciplina foarte mult. Nu vei putea să nu observi beneficiile sale. Zi de zi te vei fi mult mai energică, îți vei simți tot mai mult corpul și te vei îndrăgosti tot mai mult de noul aspect.

1+2+3 = fund bombat, rezultat dorit și multă energie pozitivă!

Poți face antrenamentele fără echipament, dar dacă dorești un rezultat mult mai vizibil, vei avea nevoie de echipamentul sportiv minim: saltea, bandă elastică circulară, greutăți pentru picioare, gantere de 1-10 kg.

Nu e greu, dar nici ușor. E nevoie doar de disciplină și voință!

Întrebări frecvente

Sunt sigură că acest curs te va ajuta, îți va aduce beneficii atât asupra siluetei, cât și a sănătății.

Nu, acest curs nu este pentru diastază, însă planificăm să-l organizăm în viitorul apropiat.

Pentru abdomen plat ai nevoie doar de covoraș. Pentru cursul „fund bombat” recomandăm să cumperi un set minim care conține: covoraș, gantere până la 12 kg, bandă elastică și greutăți universale, pe care le va putea folosi și alți membri ai familiei tale 🙂 Însă te poți antrena și fără acest set.

Desigur, te poți antrena din orice colț al lumii.