Fitnessmama.ro

Alimentație ectomorf și exerciții fizice

Dacă ești în clubul ectomorfilor, acest articol va explora câteva metode care te vor ajuta să progresezi în eforturile tale de a câștiga masă musculară. Vom analiza mai mult despre alimentație ectomorf.

Cine sunt ectomorfii?

Datorită metabolismului lor foarte rapid, ectomorfii ar trebui să țină cont de conceptul de „calorii consumate” vs „calorii arse”.

Caloriile sunt energie din alimente. Oamenii slabi au nevoie de mai multe calorii in fiecare zi. Un bun punct de plecare pentru a câștiga în masă este să începi cu 50 de calorii pe kilogram de greutate corporală. De exemplu, dacă ai 60 de lire sterline, baza ta zilnică va fi de 3000 de calorii. Unii oameni chiar vor avea nevoie de mai mult decât atât. Dacă nu te îngrași după 2 săptămâni respectând acest aport, crește până la 55 de calorii pe kilogram.

Alimentație ectomorf pentru creșterea în greutate

O doză mare de carbohidrați, proteine ​​și grăsimi este, în general, cea mai bună abordare pentru ectomorf. Mulți oameni evită grăsimea, crezând că îi va îngrasa. Dar lipidele sunt esențiale pentru construirea mușchilor și menținerea sănătății optime. Și, de asemenea, pentru că acest macronutrient este de două ori mai caloric decât celelalte: 9 calorii pe gram față de 4 pentru carbohidrați și proteine.

Cel mai bine este ca persoanele care doresc să se îngrașă să consume cel puțin 25% din caloriile lor din grăsimi (saturate și nesaturate). Caloriile rămase ar trebui redistribuite între carbohidrați și proteine, între 30 și 40% pentru fiecare.

Având o alimentație ectomorf masa musculară este mai greu de agăugat dar este posibil.

Alimentație ectomorf

Alimente de ales pentru creșterea în greutate

Pentru a menține caloriile ridicate, este important să se concentreze asupra alimentelor care sunt atât nutritive, cât și calorice. Cele mai bune alimente pentru construirea masei sunt: ​​ouă întregi, carne de vită, pui, pește, nuci, uleiuri, avocado, pâine integrală, orez, fulgi de ovăz și cartofi.

În timp ce fructele și legumele își au locul într-o dietă echilibrată, nu exagera cu salatele gigantice și farfurii cu fructe, sperând să atingi aportul caloric ideal. Nu ai avea suficient spațiu pentru alimentele care înglobează.

Mănâncă des!

Pentru ectomorf alimentație are un rol foarte important. Mâncatul lichid este o modalitate ușoară de a adăuga calorii. Fie că este lapte, va fi ușor să absorbi câteva sute de calorii în mai puțin de un minut.

Mâncatul mai des îți va permite, de asemenea, să obții suficiente calorii fără a face mesele prea mari și nedigerabile.

La fiecare 2 ore pare să aibă succes pentru cel mai mare număr. Adesea, ne este mai mult sau mai puțin foame, în funcție de diferitele momente ale zilei (cum ar fi după antrenament sau seara). Ascultă semnalele pe care ți le trimite corpul tău și mănâncă când ai chef.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Ciorbă de legume calorii

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu