Fitnessmama.ro

Alimente care slăbesc

Toate femeile visează să arate bine oricând și oriunde, cu un minim efort. Ceea ce mâncăm în fiecare zi nu numai că ne dă energie, ne ajută să avem nutrienții necesari, dar și ne poate ajuta să arătăm bine. Există o serie de alimente care te vor ajuta în procesul de slăbire. Alimentele care slăbesc le avem cu toții acasă sau le găsim ușor pe rafturile magazinelor.

Știu că cel mai mare stres pentru o femeie este atunci când primăvara trebuie să probeze hainele pentru vară. Ba se văd aripioarele, ba nu ajunge nasturele la pantaloni, pentru a fi încheiat. Acestea sunt cele mai mari probleme pentru o femeie. Primul pas, pe care ar trebui să-l faci este să-ți revizuiești prioritățile și să știi de la ce să începi. Nu, nu trebuie să alergi la sală după un abonament, ci trebuie să începi cu alimentele care slăbesc și pe care le ai în bucătăria ta.

Hai să vedem împreună ce nu trebuie să lipsească de pe rafturile bucătăriei tale.

Fără îndoială: pierderea în greutate se reduce la o matematică simplă. Trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi.

„Anumite alimente te pot ajuta să pierzi din greutatea corporală, deoarece te ajută să te simți plină mai mult și să reduci pofta”, spune Heather Mangieri, nutriționist, dietetician și purtătoare de cuvânt a Academiei de Nutriție și Dietetică din America.

Deci, fă-ți o listă când mergi la supermarket:

2.Fasolea

Fasolea este o sursă excelentă de proteine. Este, de asemenea, bogată în fibre și lent de digerat. Asta înseamnă că te simți plină mai mult timp, ceea ce te poate împiedica să mănânci mai mult.

2.Supă

Începe prânzul cu o supă ușoară. Aceasta conține foarte mulți nutrienți, fie că este vorba de o supă cremă, fie că este vorba de o ciorbă de văcuță sau de pui. Este e un super aliment ideal pentru a subția abdomenul.

3.Ciocolată neagră

Vrei să savurezi ciocolată între mese? Alege un pătrat sau două de ciocolată și delectează-te. Într-un studiu, iubitorii de ciocolată cărora li s-a administrat ciocolată neagră au mâncat cu 15% mai puțină pizza cu câteva ore mai târziu decât cei care au mâncat ciocolată.

4.Piure de legume

Poți adăuga mai multe legume în dieta ta, reducând astfel caloriile pe care le consumi, în același timp. Adaugă conopidă, dovlecei și alte legume sănătoase care conțin mai puține calorii, dar sunt gustoase.

5.Ouă

Un mic dejun bogat în proteine te poate ajuta să reziști poftelor pe tot parcursul zilei.

Într-un studiu al unui grup de tinere obeze, cele care au început ziua cu 35 de grame de proteine – probabil este mult mai mult decât mănânci – s-au simțit mai pline. Femeile au mâncat un mic dejun de 350 de calorii, care a inclus și ouă. Efectul micului dejun bogat în proteine părea să dureze până seara, când femeile mâncau mai puține produse grase și pline de zahăr, decât femeile care aveau cereale la micul dejun.

6.Somon

Peștele gras, cum ar fi somonul, este incredibil de sănătos și foarte sățios, menținându-te plină timp de câteva ore cu relativ puține calorii. Somonul conține proteine de înaltă calitate, grăsimi sănătoase și diferiți nutrienți importanți. Somonul conține, de asemenea, acizi grași omega-3, despre care s-a dovedit că ajută la reducerea inflamației și joacă un rol major în obezitate și în bolile metabolice.

Peștele – și fructele de mare în general – pot furniza, de asemenea, o cantitate semnificativă de iod. Acest nutrient este necesar pentru funcționarea corectă a tiroidei, ceea ce este important pentru a menține metabolismul funcționând în mod optim.

Studiile arată că un număr semnificativ de oameni nu își satisfac nevoile de iod. Macroul, păstrăvul, sardinele, heringul și alte tipuri de pește gras sunt, de asemenea, excelente.

7.Brânză de vacă

Produsele lactate tind să fie bogate în proteine. Una dintre cele mai bune este brânza de vaci, care conține în mare parte proteină, cu foarte puține carbohidrați și puține grăsimi.

Consumul de brânză de vaci este o modalitate excelentă de a-ți crește aportul de proteine. De asemenea, este foarte sățioasă, ceea ce te face să te simți plină cu un număr relativ scăzut de calorii.

Produsele lactate sunt, de asemenea, bogate în calciu, ceea ce poate ajuta la arderea grăsimilor. Alte produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi și proteine includ iaurtul grecesc.

8.Cereale integrale

Aceasta includ unele cereale integrale care sunt încărcate cu fibre și conțin o cantitate decentă de proteine. Exemple notabile sunt ovăzul, orezul brun și quinoa.

Ovăzul este încărcat cu beta-glucani, fibre solubile care s-au dovedit a crește sațietatea și a îmbunătăți sănătatea metabolică.

Atât orezul brun, cât și cel alb pot conține cantități semnificative de amidon rezistent, în special dacă sunt fierte și apoi lăsate să se răcească după aceea. Reține că cerealele rafinate nu sunt o alegere sănătoasă și, uneori, alimentele care au „cereale integrale” pe etichetă sunt alimente nedorite foarte procesate, care sunt dăunătoare.

9.Carnea de vită și pieptul de pui

Carnea a fost demonizată pe nedrept. Carnea procesată este nesănătoasă, însă carnea roșie neprelucrată nu crește riscul de boli de inimă sau diabet. Adevărul este că carnea este un aliment prietenos cu pierderea în greutate, deoarece este bogat în proteine.

Proteinele sunt, de departe, cele mai abundente substanțe nutritive, iar consumul unei diete bogate în proteine ​​te poate ajuta să pierzi cu 80-100 de calorii în plus pe zi. Studiile au arătat că creșterea aportului de proteine ​​la 25–% din caloriile zilnice poate reduce pofta de mâncare cu 60%, poate reduce dorința de gustare târzie și te poate ajuta să pierzi în greutate.

Alimentele care slăbesc sunt la îndemâna oricui, tu trebuie să știi că ele mai mult fac bine. Deci, primul pas este să faci curățenie în bucătărie și în bucate.

Lasă un comentariu