Fitnessmama.ro

Antrenament în vacanță: simplu și eficient

Odihna este ceva minunat, până în ziua când te întorci acasă. De nenumărate ori am auzit următoare situație: familia a mers în vacanță conform sistemului „all inclusive”, iar o săptămână mai târziu am văzut +3 kg pe cântarul de acasă.

Dacă dorești ca odihna să fie ceva plăcut și să nu îți fie frică de consecințele meselor delicioase, îți sugerez să efectuezi un antrenament scurt și eficient în vacanță!

Acest antrenament va dura nu mai mult de 30 de minute pe zi. Nu vei avea nevoie de nici un echipament suplimentar.

Deci, pentru fiecare exercițiu, va trebui să efectuezi 3-4 abordări:

  • Alergare pe scări – dacă există o scară în apropiere, folosește-o pentru exerciții cardio;
  • Salturi cu genuflexiuni – mai întâi te așezi, apoi sări brusc și te așezi din nou (de 15 ori);
  • Alpinistul – din poziția planșă (plank) trage activ pe rând fiecare picior (de 20 de ori);
  • Exercițiu pentru abdomen – întinde-te pe spate, ridică picioarele perpendicular cu podeaua și, pe măsură ce expiri, întinde brațele până la degetele de la picioare (30 de secunde);
  • Fandări spre spate – într-un ritm intens, efectuează exercițiul de 15 ori pe fiecare picior.

Adaugă ceva antrenament în vacanță și bucură-te de vară fără nici o restricție!