Fitnessmama.ro

Antrenamente acasă pentru începători

 

Ai decis că vrei să slăbești dar nu știi de unde să începi? Nu ai resurse financiare destule? Să știi că poți oricând să faci antrenamente acasă fără echipament. Dar oricum nu ai pregătirea necesară la nivel fizic? Haide să începem de la faptul că mișcarea este necesară zilnic. Poate ai un job care nu-ți permite să o faci sau copiii necesită prea multă atenție. În acest articol o să te ajutăm să o iei încet.

Cel mai important este să nu panichezi! Încetează să te resemnezi la un mod de viață sedentar. Acordă-ți cel puțin 15 minute în zi pentru început.  Fie că dorești să urmezi un program de antrenamente acasă pentru începători, fie că vrei să o iei și mai încet, hai să vedem ce trebuie să faci.

Gimnastica de dimineață

Gimnastica de dimineață este primul pas către o viață mai activă. Aici nu trebuie să depui eforturi majore. Ai nevoie de 15 minute. Chiar dacă cauți diferite scuze, noi știm că te trezești înaintea copiilor, poți găsi ceva timp. La școală, sau grădiniță acestea erau deprinderi primordiale.

De obicei, deprinderile se formează în timp. Dacă faci gimnastică timp o săptămână o să devină un stil de viață. Începe cu exerciții simple. Acestea sunt cunoscute de toți. Trebuie doar să faci exerciții de încălzire pentru gât, umeri, mâini, bazin și picioare.

Uite care sunt beneficiile gimnasticii:
-întărește oasele
-crește rezistența
-întărește rezistența musculară
-îți îmbunătățește coordonarea
-previne bolile

Acum că ai înțeles de ce este importantă gimnastica, începe să o practici.  După ce o să începi să simți că ai nevoie de mai mult, fă un search pe google și găsești antrenamete acasă pentru femei.
Totuși noi îți prezentăm câteva exerciții pentru începători care sunt eficiente la maxim.

 

Top exerciții pentru începători

1.Ridicarea genunchiului
Deci, e simplu. Picioarele depărtate, ridici genunchiul drept la cotul stâng și invers. Mișcările trebuie să fie rapide și exacte. Se efectuează un minut.

2.Ridicarea mâinilor cu genuflexiuni
Ridici mâinile apropiate în sus iar când te așezi în gnuflexiune, le dai în jos. Se repetă 1 minut. Trebuie să ai o respirație stabilă.

3.Ridicarea mâinii și piciorului.
Stai în poziție dreaptă. Ridici mâna și piciorul concomitent. Se repetă câte un minut pentru fiecare picior.
4.Aplecarea în față.
Picioarele trebuie să fie depărtate mediu. Te apleci în față, pe rând la fiecare picior. Exercițiul trebuie să fie efectuat 1 minut.

Aceste exerciții sunt din categoria cardio, și antrenamente acasă fără greutăți. Se potrivesc perfect pentru cei care nu prea s-au mișcat până acum dar ele promit să te facă să transpiri. După ce faci un set a câte 4 exerciții, fă un minut pauză și repetă-le pentru o mai mare intensitate. Sau, poți să le combini cu antrenamente acasă cu gantere, pe care le vom prezenta mai jos.

5.Un picior în spate și ridicarea mâinilor
Luăm ganterele în mână. De fiecare dată când ducem piciorul în spate prin genuflexiune și revenim la poziția inițială, ridicăm ganterele. Se repetă de 10 ori.

6.Circuitul
Ridicăm mâinile cu greutăți lateral, apoi sus, înainte și jos. Se repetă de 10 ori.

7. Circuit culcat
Te pui în poziție culcată. Picioarele le ridici. Începând de la piept faci mișcări circulare cu ganterele. Te străduiești ca picioarele să le ții drepte și abdomenul încordat.

Aceste 7 exerciții sunt potrivite pentru începători, după cum am mai spus. Sunt antrenamente acasă de slăbit, care la sigur dau rezultate dacă ai o atitudine serioasă. Așa că ia atitudine și dovedește-ți ție că poți.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să-l vadă și prietenii tăi.

Lasă un comentariu