Fitnessmama.ro

Când e bine să faci sport? Punctul de start

Dimineața când te trezești înainte de a începe ziua sau seara după o zi plină, când e bine să faci sport? Avem răspunsul în acest articol.

Când vine vorba de abordarea sarcinii grele de a te antrena, două se opun: cea de dimineață, pentru a-ți spori energia și a da tonul ritmului zilei care urmează și a celei de seară, preferând să-ți exersezi antrenamentul după muncă. Totuși ce e mai bine? Sport dimineața sau seara?

În continuare vei descoperi o serie de recomandări când să faci sport și avantajele acestui moment.

Sportul se practică mai mult dimineața, deoarece beneficiile sunt mai numeroase:

Sportul dimineața stimulează metabolismul

Prin urmare, cel mai bun moment pentru sport dimineața este între orele 6 și 8. Acesta este momentul în care cortizolul, hormonul stresului, este la cel mai înalt nivel. Acesta din urmă stimulează metabolismul carbohidraților și grăsimilor transformându-le în energie, consumată în timpul sportului. Poți începe cu exerciții fizice pentru începători în caz că ești la început de cale.

Sportul dimineața scade apetitul

Dacă scopul tău este de a pierde câteva kilograme în plus, sportul dimineața este o idee mai bună. Motivele? Odată ce te-ai trezit, ceasul biologic se programează pentru restul zilei. Și practicând dimineața o activitate sportivă, stimulezi metabolismul. Cu toate acestea, un metabolism ridicat consumă mai multe calorii. În plus, activitatea fizică dimineața scade pofta de mâncare; un punct bun pentru a limita gustarea – sinonimă cu creșterea în greutate.

Sportul dimineața te ajută să rămâi în formă

Sportul în primele ore ale zilei este, de asemenea, o modalitate bună de a te menține în formă în restul zilei. De asemenea, te vei simți senină datorită eliberării de endorfine, hormonii fericirii. Un alt avantaj: sportul dimineața te ajută să adormi seara.

Sportul dimineața îmbunătățește performanța

Sportul dimineața este, de asemenea, recomandat atunci când te pregătești pentru o competiție. Prin antrenament dimineața devreme, îți îmbunătățești performanța și câștigi forță fizică. Activitatea sportivă de dimineață îți încălzește mușchii încă amorțiți.

Când este cel mai bun moment pentru a mânca atunci când te antrenezi dimineața?

Nu este recomandabil să nu iei micul dejun înainte de antrenament, deoarece deplasarea pe stomacul gol crește riscul de disconfort și durere. Prin urmare, este important să mănânci înainte de a pleca la un antrenament. Cu toate acestea, nu este recomandat să mănânci imediat înainte de a face sport, deoarece este posibil să ai balonări, greață sau vărsături. Cu o oră înainte de a merge la antrenament, cel mai bine este să iei o gustare ușoară, care va fi luată în considerare la masa „după antrenament”.

Antrenamente fizice pentru începători

Verifică-ți sănătatea

Este întotdeauna recomandat să consulți un medic înainte de a face modificări majore ale stilului de viață, cum ar fi începerea unui nou program de antrenament, mai ales dacă ai peste 45 de ani, sau dacă ai o boală cronică.

Nu te epuiza de la început

Când e bine să faci sport? Ca începător, chiar trebuie să-ți depășești limitele și mai departe? Este nevoie de efort, desigur, dar cel mai important lucru este să păstrezi consistența și regularitatea ca bază a antrenamentului tău. Te poți baza pe antrenamente fizice pentru începători.

Încearcă din răsputeri să fii mai activă, dar nu te forța să faci mișcare dacă ai durere. Adevărata bătălie este în capul tău, iar cel mai greu este să rămâi pe drum în primele câteva luni. Odată ce antrenamentul a devenit un obicei, atunci îți poți depăși limitele și mai mult.

Antrenamente pentru începători… există o mulțime de programe pe care le poți face acasă fără echipament: programe de antrenament acasă.

Ai rămas fără idei pentru antrenament? Obține un plan de antrenament personalizat pentru a te menține în formă!

Stabilește un obiectiv făcând cel puțin două antrenamente pe săptămână. Pe Youtube găsești diverse exerciții pentru începători. Nu uita să-ți planifici lista de redare preferată pentru a te motiva și mai mult!

Citește și articolul: Cum să măsori procentul de grăsime din corp

Dacă ți-a plăcut articolul, distribuie să-l vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu