Fitnessmama.ro

Ce să mănânc ca să nu mă îngraș

Ce să mănânc ca să nu mă îngraș? Pentru acei care nu o dată, am aplicat la o dietă sau alta. Sau pentru acei care s-au informat nu o dată despre tot ce ne vorbește despre slăbit sau alimentare sănătoasă, cunosc că un moment important e ce trebuie să mănânci seara sau ce trebuie să mănânci seara ca să slăbești? Despre tot vom vorbi, dar pentru simplificarea lucrurilor articolul de azi în vom împărți în două părți – ce trebuie să mănânci pentru slăbit și ce categoric NU!

Ce să mănânc ca să nu mă îngraș?… Sau…

Ce nu trebuie să mănânci

Mâncare grasă

mai ales acea prăjită în ulei de floarea soarelui. Aici avem două ieșiri bune din situație. În primul rând Grill-ul, mâncarea făcută la grill este foarte benefică. Iar dacă totuși se folosește uleiul la tigaie sau în salate mai bun e acel de măsline.Snackurilede mici suntem atrași de tot ce înseamnă snackuri. Ele nu doar că au o varietate extinsă de E-uri incluse dar și imită gustul. Acesști imitatori chimici, nu doar că nu te lasă sătul, deoarece organismul iese mințit, dar și dăunează lui. Partea făinoasă este una cu cea mai mare prezență în ele. Și deoarece ele nu ne lasă sătui, limita lor de consul se percepe greșit. Mâncând cipsuri de exemplu, noi la un film sau la o bere, întrecem măsură, deoarece organismul nu percepe alimentul natural și mai cere și cere mâncare.

Fast-foodul

această bucătărie uneori este și mai periculoasă decât snackurile. Ea nu doar că include în sine mâncare cu mult ulei dar și la fel ca snackurile, imită gustul natural. De aia adesea după o porție bună de un burger sau cartofi pai, nu nu rămânem sătui. Asta le merge bine celor ce dețin restaurante fastfood, dar nouă nu ne merge bine categoric.

Apa cu gaze

mai ales cea dulce, are efecte negative asupra sănătății noastre. Gazele în primul rând aduc spre îngrăsare, deoarece încetinesc procesul digestiv. Iar dacă vorbim de E-urile din apele gazate dulci, cred că nici nu trebuie să descifrăm situația.

Făinoasele

adesea conțin glutenul care afectează mai ales fertilitatea feminină. La general doar cunoaștem că pâinea, adică prea multă pâine ne rotunjește. Dar și pâinea este de diferită calitate. Dacă găsim și pâine fără drojdii, atunci găsim și pâine unde înafară de gluten pot fi prezenți și alți indicatori negativi pentru corpul nostru. Idea e simplă cu cât mai puțină pâine cu atât mai bine.

Conservele

aspectul chimic iarăși este prezent în proporții mari și aici. De fapt nu toate conservele sunt extra rele pentru noi, dar majoritatea sunt. Trebuie să citim atent descriptivele lor și să știm ce ne putem permite și ce nu.

Afumăturile

da sunt gustoase, dar în cantități mari mai ales, sunt foarte dăunătoare. Cel mai simplu e să știi că și în cantități mici, ele nu prea aduc nimic folositor organimsului.

Ce să mănânc seara?

    1. Legume
    2. Fructe
    3. Cereale integrale și uleiuri vegetale
    4. Proteine sănătoase (pește, carne de pui, vită)
    5. Lactate

Care e idea cu seara – ce să mănânc?

Dacă alimente dăutoare sunt multe, atunci categoriile alimentelor utile sunt mai puține. Acum să trecem la idea problematică în mâncare legată de seara. Ce să mănânc seara ca să nu mă îngraș? În primul rând seara după 18.00 nu e bine deloc să mănânci, nu mai vorbim despre mâncatul înainte de somn. Iar dacă respecți idea orei 18.00 și întrebarea e ce să mănânc seara să nu mă îngraș/ ce e bine să mănânci seara – atunci go mai sus și vezi ce e bine în primul rând să mănânci. În al doilea rând e bine să mănânci seara cel mai puțin, deoarece metabolismul se încetinește și digestia devine mai grea.

Deci ce e bine să mănânci seara ca să slăbești – e bine să fie prezenți în cantități mici proteinele și carbohidranții, e binevenită și lactatea. Adică merge vorba de o bucată de pește la grill cu salată verde și pireu sau orez. Formula ,,secretă,, este – până la 18.00, puțină mâncare și mâncare sănătoasă!

Bonus factum (ce te mai ajută să slăbești pe lângă mâncare sănătoasă?)

    1. Apa și sportul
    2. Dispoziția bună,
    3. Multă mișcare,
    4. Sport optim alternativ precum dansul
    5. Regim de mâncare – e mese pe zi cu cantități corecte de mâbcare
    6. Nu mânca rapid
      Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și un prieten!

Lasă un comentariu