Fitnessmama.ro

Ce să mănânci ca să ai o piele și un păr strălucitor. Top 10 alimente care îți vor schimba viața.

Ce să mănânci ca să ai o piele și un păr sănătos? Este întrebarea care ne macină pe mulți dintre noi. Pentru a arăta bine, nu trebuie să folosești doar produse cosmetice, ci să consumi alimente bogate în vitamine esențiale. Există produse care îți vor face pielea sănătoasă și strălucitoare, iar părul tău gros și strălucitor. În acest articol îți vom spune despre ce trebuie să mănânci pentru a arăta bine și cel mai important, să fii sănătoasă. La sfârșitul articolului ți-am pregătit o informație adăugătoare, nu uita să treci și pe acolo.

Ce mâncăm pentru o piele și un păr sănătos?

Alimentația joacă un rol esențial în sănătatea pielii și a părului. De multe ori simțim că pielea este uscată, iar părul și-a pierdut din luciu, toate aceste simptome apar din cauza unei alimentații nepotrivite care nu conține vitaminele esențiale. Nutriționiștii recomandă să adăugăm zilnic în alimentație produse necesare pentru a fi consumate.  Mai jos am efectuat o listă cu alimentele recomandate de nutriționiști.  Rețete de slăbit simple

Ce carne putem mânca

Peștele gras– acesta conține o cantitate mare de acizi Omega-3 sănătoși, care sunt necesari pentru funcționarea normală a organismului. Acizii Omega-3 contribuie pozitiv la starea firului de păr. Pentru ca părul să fie sănătos și strălucitor, este necesar să adăugați în dietă alimente bogate în acizi Omega-3, precum fileul de somon și păstrăv și chiar ulei de pește.  Carnea roșie– mulți dintre noi nici nu înțeleg cât de importantă este pentru organism. Datorită proteinelor, zincului și fierului, carnea roșie are rolul de a regenera pielea și produce cheratină, proteină din care sunt formate unghiile.

Ce legume și fructe putem consuma

Varză de mare– este un aliment care se găsește în multe magazine și este foarte ieftină. Ceea ce nu știați este că algele marine conțin mult fier, iod, cupru, zinc, acizi Omega-3. Toți acești macronutrienți sunt esențiali pentru sănătatea generală, cât și pentru cea a pielii, părului și unghiilor.  Legume cu frunze verzi- un aliment extrem de sănătos din această categorie este spanacul. El este o sursă excelentă de vitamina A, vitamina C, vitamina E, care sunt esențiale pentru menținerea pielii sănătoase și tinere. Atât spanacul, cât și alte legume cu frunze verzi pot fi folosite practic în orice fel de mâncare preferați, începând cu smoothie-urile de dimineață și terminând cu paste cu sos și spanac. Pentru cele mai bune rezultate, gătiți spanacul cu alimente bogate în vitamina C, cum ar fi sucul de lămâie.Exerciții pentru a slăbi la picioare Roșiile– aceste legume conțin o cantitate semnificativă de vitamina A, flavonoizi antioxidanţi și luteină. Astfel, acești compuși bogați în pigmenți sau dovedit a fi importanți în menținerea vederii, sănătatea membranelor mucoaselor și a pielii.  Fructele de pădure sunt pline de vitamine și minerale care ajută la încetinirea procesului de îmbătrânire și fac pielea mai sănătoasă. În plus, fructele de pădure sunt bogate în vitamina C, care este esențială pentru sănătatea pielii. Încercați să adăugați un pahar de zmeură, afine sau mure la micul dejun zilnic sau începeți să faceți smoothie-uri cu fructe și fructe de pădure – gustoase, ușoare și sănătoase! Fructe slabe în calorii

Ce semințe sunt recomandate

Migdalele– acestea conțin acizi grași precum Omega-3, Omega-6, Vitamina 5, Biotină. Toate fiind extrem de importante pentru întărirea foliculilor de păr și oferă duritatea de care are nevoie.  Semințe de floarea soarelui sunt bogate în vitamina E, zinc și acizi grași precum Omega-6 care au grijă de piele și unghii. De asemenea, datorită grăsimilor bune, semințele de floarea soarelui au un efect antiinflamator și ameliorează mătreața.  Semințele de in sunt bogate în acizi grași Omega-3 și vitamina E, care mențin elasticitatea pielii, redau strălucirea părului și oferă un aspect sănătos unghiilor. 

Ce produse lactate putem consuma

Alimentele bogate în probiotice, precum iaurtul, chefirul, laptele fermentat. Toate acestea îmbunătățesc digestia, care la rândul lor contribuie la multe funcții din corp, inclusiv la starea pielii. Încercați să faceți smoothie-uri pe chefir sau smoothie-uri pe iaurt cu fructe și fructe de pădure – nu este doar delicios, ci și foarte sănătos!

Interesant pentru tine

Am pregătit un document care cu siguranță îți va fi de mare folos pentru tine și familia ta. Despre ce este? Apasă pe buton și imediat vei vedea!  

Lasă un comentariu