Fitnessmama.ro

Ce trebuie să fac ca să slăbesc?

Ce trebuie să fac ca să slăbesc?…Industria dietetică este plină de mituri și rețete magice care rareori funcționează. În cele mai bune cazuri, reușim să pierdem acele kilograme în plus … pentru a le recâștiga ceva timp mai târziu. Iată o listă de sfaturi dovedite științific pentru a pierde în greutate.

Ce trebuie să fac ca să slăbesc – Bea apă (mai ales înainte de mese)

Ce trebuie să fac să slăbesc? Să bei apă suficientă în primul rând.

O repetăm ​​în continuare, trebuie să bei multă apă. Consumul de apă poate crește metabolismul cu 24-30% pe o perioadă de aproximativ 1 oră și ajută corpul să ardă calorii, făcându-l un mare ajutor pentru pierderea în greutate.

Un studiu arată că consumul a jumătate de litru de apă cu aproape o oră înainte de masă ne determină să consumăm mai puține calorii și, prin urmare, ne ajută să pierdem cu până la 44% mai multă greutate.

Mănâncă ouă la micul dejun

Consumul de ouă întregi poate avea tot felul de beneficii, inclusiv pierderea în greutate.

Oamenii de știință au analizat subiectul și au descoperit că înlocuirea micului dejun cu cereale cu ouă ajută și la consumul mai puțin de calorii în următoarele 36 de ore și, prin urmare, la pierderea mai multor grăsimi corporale.

Dacă nu poți mânca ouă dintr-un anumit motiv, nu te panica. Orice altă sursă de proteine ​​de calitate consumate la micul dejun va fi utilă.

Bea cafea (de preferat neagră)

Prea des demonizată, cafeaua este de fapt încărcată cu antioxidanți și, prin urmare, poate avea o serie de beneficii pentru sănătate.

Studiile o demonstrează: cofeina crește metabolismul cu 3 până la 11% și crește arderea grăsimilor cu 10 până la 29%. Cu toate acestea, asigură-te că nu adaugi cantități industriale de zahăr și alte ingrediente bogate în calorii. Acest lucru ar anula total profitul obținut din cafea.

Bea ceai verde

Ce trebuie să mănânc ca să slăbesc? Alimente neprocesate, dar și ceaiul verde este un aliat perfect în acest sens. La fel ca cafeaua, ceaiul verde are multe beneficii. Conține o doză mai mică de cofeină, dar este, de asemenea, plin de antioxidanți numiți catehine, care „lucrează” cu cofeina pentru a arde și mai multe grăsimi.

Deși oamenii de știință sunt amestecați în acest caz, există multe studii care demonstrează că ceaiul verde (consumat ca băutură sau ca supliment alimentar) poate promova și pierderea în greutate.

Intră în uleiul de cocos

Uleiul de cocos este foarte bun pentru sănătatea ta. Cu un nivel ridicat de grăsimi speciale, numite trigliceride cu lanț mediu, este metabolizat de organism diferit de alte grăsimi.

Cercetătorii au demonstrat că aceste grăsimi stimulează metabolismul și ard încă 120 de calorii pe zi, reducând în același timp apetitul. În total, veți consuma cu aproape 256 de calorii mai puțin pe zi.

Acest lucru nu este, desigur, pentru a adăuga ulei de cocos pe ceea ce ai gătit deja, ci pentru a înlocui uleiul pe care îl utilizezi pentru preparatele culinare.

Ce trebuie să fac ca să slăbesc – Redu zahărul

Ce nu trebuie să mănânc ca să slăbesc? Zahărul adăugat este cel mai prost ingredient din dieta noastră modernă și, din păcate, majoritatea oamenilor îl consumă în exces.

Știința dovedește că consumul de zahăr este puternic asociat cu riscurile obezității, boli precum diabetul de tip 2, boli de inimă și multe altele.

Dacă dorești să slăbești, este imperativ să reduci aceste zaharuri adăugate. Asigură-te că citești cu atenție etichetele, deoarece chiar și așa-numitele alimente „sănătoase” sunt încărcate cu zahăr.

Spală dinții după masă

Site-ul American Authority Nutrition recunoaște că nu știe niciun studiu pe acest subiect, dar mulți recomandă spălarea dinților la 30 de minute după masă. Deci nu vei fi tentat să mănânci o ultimă gustare noaptea târziu.

Nu te întreba ce trebuie să mănânc sa slăbesc – dar începe cu schimbări mici în viața de zi cu zi.

Ce trebuie să fac ca să slăbesc – Dormi bine

Somnul este adesea subestimat, dar este la fel de important ca să mănânci bine și să faci mișcare.

Studiile demonstrează că somnul slab este unul dintre cei mai importanți factori ai obezității. Crește riscul de obezitate la copii cu 89% și cu 55% la adulți.

Citește și articolul: Cum slăbesc fără dietă – care metodă să alegi?

Pentru a descoperi mai multă informație utilă pentru tine sau dacă vrei să slăbești, abonează-te la noi pe rețelele de socializare:  YoutubeInstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu