Fitnessmama.ro

Cele mai bune și eficiente metode de slăbit rapid de acasă

Societatea în care trăim este suprasaturată de o mulțime de metode rapide pentru slăbit și diete miraculoase. Însă vocea interioară îți sugerează că o dietă doar pe iaurt și fructe …nu este cea mai bună opțiune. Tot ea îți mai șoptește că cea mai corectă și eficientă metodă de slăbit natural și rapid este să arzi mai multe calorii decât consumi.

Dacă ești în căutarea unei metode simple pentru a slăbi, îmi pare rău, dar nu mai are rost să citești în continuare acest articol. Este imposibil să pierzi timp de două săptămâni greutatea acumulată în decursul câtorva ani. Încetează să crezi în acest mit.

Însă dacă cauți o metodă de slăbit eficientă, sigură și NATURALĂ, atunci continuă să citești.

Metode de slăbit naturale

Să pierzi în greutate nu este ușor, totuși, fiecare dintre noi știe, că acest lucru este posibil. În cazul în care nu ai un termen fix pentru a îmbunătăți silueta, vei putea să dezvolți treptat obiceiurile de alimentație sănătoasă și să pierzi din greutate în mod natural.

Nu aștepta să-ți ofer o listă lungă și secretă a unor pași pe care trebuie să îi urmezi. Eu cred că pentru a-ți atinge obiectivul la care tinzi, trebuie să faci doar doi pași. Se potrivesc absolut tuturor și lucrează excelent de-a lungul anilor.

Detoxifierea ca metodă de slăbit natural și rapid

În ciuda părerilor răspândite că detoxifierea este un mit, efectul ei este unul real.

Aici s-ar putea să mă întrebi „Ce este detoxifierea și de ce am nevoie de ea?”. Permite-mi să-ți explic.

Detoxifierea este un proces în cadrul căruia din organism se elimină substanțele nocive și toxinele.

Da, este adevărat, organismul singur elimină substanțele nocive prin rinichi, intestine, plămâni, sistemul limfatic și piele. Cu toate acestea, când sistemele date nu funcționează corect, aceasta afectează atât greutatea corporală, cât și organismul în întregime.

Detoxifierea poate aduce multe beneficii organismului, dacă este efectuată corect și în condiții corespunzătoare. Însă ea poate deveni un proces dăunător, dacă este efectuată incorect și sub supravegherea oamenilor necalificați. Astfel, dacă ești interesată să îți cureți organismul, este important să faci totul corect din start.

Program de detoxifiere al organismului

De regulă, detoxifierea presupune respectarea unui regim alimentar special.

O dietă tipică de detoxifiere începe cu o perioadă de post, după care urmează un regim de alimentație specific de fructe, legume, sucuri naturale și apă. Uneori în detoxifiere sunt incluse și diverse feluri de suplimente nutritive, ceaiuri, ierburi și alte metode pentru curățarea intestinelor.

Fibrele contribuie semnificativ la detoxifierea organismului și accelerarea metabolismului. Ele joacă un rol principal în a menține organismul sătul pe parcursul procesului natural de slăbire. Terciul de ovăz, orz, semințe de psyllium (pătlagină), la fel semințele de in conțin un volum înalt de fibre benefice și folositoare.

O dietă specială este necesară pentru a atinge următoarele obiective:

  • Stimularea funcției hepatice
  • Îmbunătățirea circulației sanguine
  • Accelerarea eliminării toxinelor prin fecale, urină și transpirație
  • Aprovizionarea organismului cu substanțe nutritive.

Există multe programe și rețete de detoxifiere. Atunci când alegi o dietă ține cont de necesitățile și gusturile tale individuale. Spre exemplu, programul tău poate fi nu într-atât de strict, însă îl vei putea folosi pentru o perioadă mai îndelungată.

Metode de slăbit rapid prin sport

Sportul contribuie semnificativ la accelerarea procesului de slăbit. Există cazuri, când fără sport pierderea în greutate este imposibilă. Cu toate acestea, dacă nu faci sport în mod corect, ai toate șansele să nu realizezi rezultatele ce ți le dorești.

Exercițiile fizice te vor ajuta să creezi un deficit de calorii, cu alte cuvinte, să faci în așa fel ca caloriile consumate să cumuleze un număr mai mic, decât cele pe care le arzi.

Spre exemplu, ai decis să economisești ceva bani pentru o achiziție mai scumpă. Ai două variante: mai puțin să cheltui sau mai mult să câștigi. Dar vei reuși să strângi mai suma ce ți-o dorești dacă vei cheltui mai puțin și vei câștiga mai mult simultan.

Același lucru se aplică și antrenamentelor: cu cât mai active sunt, cu atât mai rapid vei pierde în greutate. Aici te va ajuta lista de antrenamente prezentată mai jos. Îți doresc succes!

Genuflexiuni

Genuflexiunile pompează eficient șoldurile și fesierii. Este important ca atunci când le execuți tălpile să nu să se ridice de la podea, iar genunchii să nu iasă dincolo de degetele de la picioare. De asemenea, poți complica sarcina, făcând un salt după fiecare așezare. Exercițiile trebuie executate peste o zi, trei serii a câte 25 repetări.

Sărituri în coardă

Săriturile simple în coardă este un exercițiu excelent pentru a slăbi eficient. Trebuie să începi cu o minută sau două de sărituri, după care poți mări treptat durata de timp al exercițiului până la zece minute. Săriturile te vor ajuta să pierzi în greutate, totodată vor pune în mișcare mușchii brațelor, picioarelor, spatelui și zonei abdominale.

Podul gluteal

Acest exercițiu te va ajuta la sculptarea unor fese frumoase și puternice. De asemenea este cunoscut sub denumirile de punte gluteal sau podul fesier.

Culcă-te cu spatele la podea. Pune mâinile lateral corpului. Palmele trebuie să fie fixate bine pe podea. Picioarele trebuie să fie îndoite la genunchi și trase cât mai aproape de fese. Picioarele și genunchii trebuie să fie la lățimea feselor.

Ridică pelvisul în așa fel, ca corpul să formeze o linie dreaptă de la genunchi până la umeri. Asigură-te că greutatea cade pe călcâi.

Odată ce ai ajuns la punctul de vârf al mișcării, contractează fesele la maxim. Fixează-te în această poziție pentru 1-3 secunde. Important, pe parcursul întregului exercițiu accentul trebuie să fie făcut pe fese.

Coboară lent în jos timp de una sau două respirații, evitând mișcările bruște. Încearcă să nu atingi podeaua cu fesele. Execută acest exercițiu în 2-3 seturi a câte 15 repetări.

Răsucirea trunchiului

Acest exercițiu antrenează mușchiul drept abdominal. Execută exercițiul în 3 seturi a câte 20-30 de repetări.

Culcă-te cu spatele la podea. Ridică picioarele îndoind ambii genunchi, luând o poziție ca și cum te-ai așeza pe un scaun. Fixează palmele lângă cap, cu coatele îndreptate spre genunchi.

Simultan trage coatele spre genunchi iar genunchii spre coate datorită ridicării pieptului. Revino la poziția de pornire și repetă mișcările.

Există o mulțime de exerciții eficiente pentru a pierde în greutate atât la sala de fitness, cât și acasă. Alege-le pe acelea, care ți se potrivesc mai bine, însă nu căuta căi ușoare și metode de slăbit rapide, deoarece vei pierde timpul în zadar. Cu cât mai active sunt exercițiile, cu atât mai repede îți vei atinge obiectivul la care tinzi.

Lasă un comentariu