Fitnessmama.ro

Cum poți scăpa de aripioare? Care sunt exercițiile?

Da, una din cele mai intâlnite tipuri de obezitate la femei se leagă de zona șoldurilor și apariția așa numitor aripioare. Anume genetica femeii și hormonii feminini, mai ales după naștere lasă amprete vizibile pentru zona de mijloc a corpului. Grăsimile în aceste zone sunt foarte greu de ars.

Probleme care apar în acestă zonă, legate de pielea intinsă sau semnele care rămân de la întinderea sa, sunt greu de soluționat. Sunt cazuri când domnișoarele și doamnele cumva se resemnează și rămân cu aceste zone depuse cu grăsimi toată viața. În aceste cazuri femeile totuși mai des se mint că s-au primit și resemnat cu sine. Dar la nivel sincer, la fiecare glumă în adresa sa sau în unele momente mai grele, complexele ies la iveală.

Așa că mai bine să nu ne permitem să putem ajungem dominate de complexe sau incomodități la nivel de corp. În acest articol o sa găsim împreună câteva soluții cum ar fi exerciții pentru abdomen, fese și șolduri .

O sa începem cu niște exerciții eficiente pentru fese, aveți nevoie doar de un accesoriu foarte simplu – banda circulară. Și da, totul se face pentru tine, ca tu să poți scăpa de aripioare!

Operațiunea ,,Eliminarea Aripioarelor” – Start!

Etapa 1 – Prolog (Cum scap de aripioare?)

  • Genuflexiuni cu piciorul în spate

Îmbrăm banda. Ne punem în poziție flexată. Ne așezăm în genuflexiune. Ne ridicăm. Ducem piciorul în spate și revenim la poziția inițială. În acest exercițiu este important ca banda să fie bine fixată și să opună rezistență. Abdomenul trebuie sa fie încordat.

  • Flexia picioarelor din culcat

Ne întindem pe covoraș. Ridicam picioarele care stau puțin flexate. Le ducem pe laterală apoi revenim. Lucrăm un minut. Fiecare trebuie făcută conștient. Alte exerciții utile pentru picoare găsești – aici.

  • Ridicarea bazinului

Se fixează picioarele de covoraș. Brațele la fel fixate pentru că stam în poziție culcată. Ridicăm bazinul și împingem fesele pe laterală. Când aducem bazinul jos abia îl atingem de covoraș.

Etapa 2 – Fese și șolduri (de invidiat)

Pentru ca ai deja exerciții pentru fese de invidiat, mai jos îți propunem niște exerciții pentru șolduri. Acum o să ai un set de exerciții pentru fese și șolduri . La treabă!

  • Genuflexiuni dintr-un capăt în altul

Te pui în poziție de genuflexiune. Faci 3 pași la stânga, 3 la dreapta. Lucrează un minut fără sa te ridici.

  • Genuflexiune-ridicare

Faci o genuflexiune, ridici un picior. O genuflexiune’ alt picior. Lucrează un minut

  • Laterale

Me sprijinim pe cot. Genunchii apropiați. Ridicăm un picior, îl departăm cât mai mult de celălalt. Revenim. Iar ridicăm. În același timp ne străduim să ridicăm și celălalt picior de pe saltea.

Etapa 3 – Abdomen (plat și frumos)

Cu pași grăbiți grăsimea de pe șolduri o sa dispară. Acum că ai exerciții pentru șolduri și fese hai sa trecem la niște exerciții pentru abdomen. Și ținem minte mergem siguri spre scopul de a scăpa de aripioare!

  • Abdomene

Ne ridicăm din contul mușchilor abdominali. Expirăm adânc apoi revenim. Repetăm de 15 ori

  • Foarfeca

Cu spatele drept ne întindem pe saltea. Ridicăm picioarele. Le coborâm pe rând. Se repetă de 10 ori pentru fiecare picior.

  • Răsucirea picoarelor

Din poziția culcat pe saltea, ducem brațele pe laterală. Fixăm omoplați. Picioarele le ducem din dreapta în stânga. Lucrăm un minut.

 

Etapa 4 – Epilog (coapsele)

Crezi că am uitat ceva? Hm.. da. Coapsele!

  • Extensii

Stăm în poziție verticală. Ducem piciorul pe verticală cu călcâiul îndreptat spre tavan. Schimbăm picorul. Repetăm de 15 ori pentru fiecare picior.

  • Extensia exterioară a picioarelor

Ne întindem pe laterală. Un picior il fixam bine pe saltea, celălalt il ridicăm cu călcâiul poziționat spre tavan. Repetăm de 15 ori pentru fiecare picior

  • Genuflexiuni

Depărtăm picioarele cat mai mult. Vârfurile picioarelor sa fie înafară. Facem genuflexiuni timp de un minut, nu prea încet, moderat.

Acum pe lângă șolduri, ai exerciții fizice exercitii fizice pentru abdomen fese si coapse. Este timpul sa le spui pa aripioarelor cu pași siguri. Combină aceste exerciții cu un regim echilibrat. Toate exercițiile de mai sus cu sigurnața își găsesc răspuns la întrebarea – Cum să scapi de aripioare!

Distribuie acest articol dacă ți-a plăcut și ți-a fost util. Cu siguranță va fi de ajutor și prietenilor tăi.

Lasă un comentariu