Fitnessmama.ro

Cum să ai coapse tonifiate și suple. Exerciții de slăbit pentru picioare numai bune de făcut acasă

Unele femei, în funcție de tipul constituțional pe care îl au, se confruntă cu grăsimea depusă pe picioare. Atunci când adaugă câteva kilograme, acestea se pun, în primul rând, pe coapse. Cu siguranță, femeile își doresc să aibă picioare suple, pentru că asta nu este doar frumos, dar și sănătos. Vom vedea în continuare ce exerciții pentru slăbit la picioare te poate ajuta, inclusiv, pe tine.

Modelarea, tonifierea și întărirea mușchilor coapsei este primordială pentru orice femeie. Coapse mai puternice înseamnă că vei ajunge mai repede, vei sări mai sus și îți vei îmbunătăți stabilitatea generală. De aceea, întărirea picioarelor este un obiectiv mult mai bun decât a avea, pur și simplu, coapse mai mici. Și este important să îți amintești că sănătatea cardiovasculară și musculară generală este importantă – nu dimensiunea blugilor.

Deși nu poți face un singur exercițiu pentru a viza doar o anumită parte a corpului, există anumite exerciții care se concentrează mai mult pe forța și rezistența picioarelor, decât alte zone ale corpului. Deci, dacă dorești să îți întărești și să-ți tonifici mușchii coapselor, hai să vedem împreună câteva exerciții pentru slăbit la picioare rapid.

Vom începe cu genuflexiunile, da, banalele genuflexiuni sunt primordiale să le faci corect pentru o mai bună stabilitate. Pentru aceasta ai nevoie de o ganteră de 2-4 kilograme, în funcție de pregătirea ta fizică sau poți lua o sticlă de apă.

1.Genuflexiuni clasice

Din poziția verticală, picioarele la depărtarea umerilor, mâinile flexate la nivelul pieptului, ținând gantera. Ai grijă ca la fiecare așezare, genunchii să nu depășească linia degetelor, la ridicare nu duce trunchiul în față. Ai grijă ca genunchii să fie fixați. Efectuează 15-20 de repetări câte 4 seturi.

2.Genuflexiuni sumo

Din poziția verticală, picioarele puțin mai depărtate decât lățimea umerilor, mâinile flexate la nivelul pieptului, ținând gantera. Efectuează 15-20 de repetări câte 4 seturi.

3.Genuflexiuni plie

Din poziția verticală, picioarele mai depărtate decât lățimea umerilor, degete și genunchi sunt orientați spre exterior, mâinile cu gantera în față. Spatele drept. Efectuează 15-20 de repetări câte 4 seturi.

De asemenea, dacă ai un abonament, poti face aceste exerciții la sală pentru slăbit picioarele, combinându-le cu exercițiile la aparate.

Efective sunt și alte activități sportive și exerciții de slăbit pentru picioare:

  • înotul
  • alergarea
  • voleiul
  • ciclismul
  • dansul

Dacă te-ai isprăvit cu exercițiile de slăbit picioarele, ia în considerare și un regim alimentar echilibrat.

-Bea multă apă,

-Mănâncă ouă la micul dejun,

-Citește etichetele alimentelor pentru a reduce consumul de zahăr adăugat.

Pentru mai multe exerciții de slăbit picioarele abonează-te la canalul nostru de youtube și fii în formă.

Lasă un comentariu