Fitnessmama.ro

Cum să-ți ridici stima de sine cu ajutorul sportului?

Stima de sine este indisolubil legată de imaginea noastră de sine. Persoanele cu stimă de sine scăzută își văd personalitatea și abilitățile mai negativ. Este extrem de important să-ți cunoști corpul și să-l ajuți. Cum poți face acest lucru? Îți  sugerăm să folosești sportul pentru aceasta. Trezește-te în fiecare dimineață și aleargă, parcurge un maraton din Fitness Mama, mănâncă sănătos. Rezultatele nu vor întârzia să apară, iar încrederea în sine va fi pe zi ce trece tot mai bună. Ți-am pregătit câțiva pași pe care poți să-i parcurgi pentru a avea o minte sănătoasă într-un corp sănătos. Citește articolul și vezi ce obiceiuri sunt perfecte pentru tine.stima de sine

De ce femeile nu au încredere în sine? 

De fapt, acest sentiment apare din îndoiala profundă de sine și ideile inadecvate despre propriul corp. În psihologie, acest fenomen este numit „efectul reflectoarelor”. În loc să îmbunătățești silueta și să ai grijă de sănătatea ta, accentul se mută pe „defecte” și se pare că atenția tuturor celorlalți este și ea concentrată asupra lor. De fapt, oamenii sunt prea egoiști pentru a se gândi la alții, în special la străini. Sunt mai interesați de propriile lor succese și de felul în care arată.

Și dacă ți se pare că doar persoanele care nu îndeplinesc „standardele de frumusețe” suferă de o stimă de sine scăzută, nu este deloc așa. De această problemă suferă chiar și sportivele de performanță, care petrec zi de zi în sala de sport. Acest lucru se întâmplă din cauza idealurilor nerealiste de frumusețe promovate de mass-media de astăzi.Exerciții pentru a slăbi la picioare

Cum poți să-ți ridici stima de sine?

Ce este necesar pentru a îmbunătăți stima de sine? Ți-am pregătit o listă cu câteva sfaturi.

  1. Cunoaște-te. Decide ce îți place și ce nu îți place, ce dorești de la viață, cum te simțiți când ești înconjurată de diferiți oameni, în timpul diferitelor activități etc.
  2. Ai grijă de tine. Acest lucru se poate manifesta în multe feluri: prin respingerea alimentelor nesănătoase, normalizarea somnului, activitatea fizică etc.
  3. Iubește-te. Întotdeauna vor exista oameni în lume care sunt mai deștepți, mai drăguți, mai de succes, mai amuzanți, dar acesta nu este un motiv pentru a te trata mai rău. Fii fanul tău numărul 1.

Doar atunci când TU te vei iubi, îți vei putea ridica stima de sine și te vei simți minunat.

De ce exercițiile îmbunătățesc stima de sine?

Nu este vorba că exercițiile fizice de ajută să ai o talie îngustă, fese bombate și șolduri fără celulită. Exercițiile fizice îți permit să arunci o privire nouă asupra ta și a capacităților tale.

Pe măsură ce puterea, abilitățile și rezistența ta crește prin exercițiu, și stima de sine va crește. Activitatea fizică oferă un sentiment de echilibru, energie, lejeritate, ceea ce duce la un sentiment de încredere în sine și mândrie în munca depusă.Exerciții pentru partea de jos a abdomenului

În plus, orice formă de exercițiu, de la aerobic la antrenament cu greutăți și yoga, poate ajuta la ameliorarea stresului. Activitatea fizică pe termen scurt crește endorfinele și distrage atenția minții de la stimulii și factorii de stres cotidian, reduce depresia, anxietatea, proasta dispoziție și ajută la depășirea izolării sociale.

Sportul oferă, de asemenea, un sentiment de realizare. Amintește-ți  sentimentele după ce ai mers la sală, jogging. Cel mai adesea, ne simțim mândri că ne depășim pe noi înșine. Și acest lucru favorizează în mod inevitabil și stima de sine.

Un antrenament perfect cu Ina Kishlaru

Nu uita, stima de sine este extrem de importantă și doar de tine depinde cât de ridicată va fi aceasta. Îți propunem să faci parte din marea familie Fitness Mama, aici antrenamentele, meniurile, clubul de femei, Ina Kishlaru și întreaga echipă te vor motiva și încuraja să devii cea mai bună versiune a ta.

Lasă un comentariu