Fitnessmama.ro

De ce nu slăbesc dacă nu mănânc?

De ce nu slăbesc dacă nu mănânc?… Pentru unele femei, slăbirea poate fi un adevărat calvar. Când cantitățile tale consumate sunt deja foarte mici, ce să faci pentru a slăbi?

În acest articol îți vom explica cauzele și îți vom oferi câteva recomandări pentru a-ți gestiona mai bine kilogramele în plus.

De ce nu slăbesc dacă nu mănânc?

Cauzele:

Alimentație insuficientă

Pentru o femeie care are o activitate fizică medie, consumul ar trebui să fie de aproximativ 2.200 de calorii pe zi. Dacă ne restricționăm sever consumul, corpul nostru se apără de „foamete” și învață să cheltuiască mai puține calorii pentru același efort. Corpul folosește căi mai economice.

Te poți restricționa și coborâ la 500 sau 600 de calorii fără a putea uneori să slăbești.

Acesta este unul din răspusurile de bază la întrebarea „de ce nu slăbesc deși mănânc sănătos”. A mânca sănătos nu înseamnă a mânca puțin, dar în cantități normale pentru coprul tău.

Regim alimentar dezechilibrat

Dacă organismului îi lipsesc anumite alimente, el îți va extrage energia din mușchi. Masa musculară se topește, dar grăsimea nu. Prin urmare, greutatea rămâne substanțial aceeași.

Activitate fizică insuficientă

Stilul de viață sedentar asociat cu supraîncălzirea în timpul iernii și aerul condiționat excesiv vara înseamnă că se cheltuie din ce în ce mai puțină energie. Corpul nostru nu mai este învățat să lupte pentru a-l menține la 37 ° C. Consumăm în medie cu 500 de calorii mai puțin decât bunicii, dar ne mișcăm mult mai puțin decât greutatea noastră medie este mai grea.

La întrebarea „de ce nu slăbesc deși fac sport” răspunsul este că doar sportul niciodată nu te va ajuta să slăbești. Sportul trebuie combinat cu o alimentație sănătoasă.

De ce nu slăbesc dacă nu mănânc… dar poate mănânci prea mult? 🍔🍟🍕🌭

Cât de sigur ești că mănânci sub 1200 de calorii pe zi? Într-adevăr, putem avea impresia că mănâncăm puțin (în comparație cu alții sau cu obiceiurile noastre anterioare), dar în cele din urmă este posibil să mănânci prea mult. Este nevoie doar de câteva furculițe suplimentare pentru a nu mai fi „în deficit caloric” și, prin urmare, nu mai pierzi în greutate. Apoi, este necesar să verifici din nou aportul de energie și să le adaptezi la cheltuielile tale de energie.

În cele din urmă, se întâmplă să mănânci prea mult pentru că „ai pierdut mult” la început. Într-adevăr, cheltuielile noastre de energie nu mai sunt aceleași după ce am pierdut 10 kilograme, deoarece am ajuns la o altă versiune a noastră, „mai mică” și, prin urmare, mai puțin consumatoare de energie.

Cu toate acestea, cheltuielile de energie sunt calculate pe baza greutății corporale, motiv pentru care este important să o actualizezi în mod regulat, mai ales la schimbarea anotimpurilor sau când greutatea nu se schimbă. Astfel, putem adapta plăcerile mici sau aporturile de bază și putem continua să slăbim.

De ce nu slăbesc la burtă… este o altă întrebare frecventă, chiar una din cele mai frecvente. În acest sens îți pot spune că doar sportul sau doar alimentația, nu te vor ajuta. Nu e posibil de slăbit doar o zonă a corpului. Când vrei să slăbești atunci slăbește întreg corpul. Și pentru a putea atinge obiectivul e necesar să cmbini o alimentație sănătoasă cu sport regulat. Asta este cheia succesului garantat.

De ce nu slăbesc la picioare… are același răspuns. Sportul regulat și alimentația corectă te vor ajuta!

Recomandările noastre

Începe să crești cantitățile de alimente mâncând într-un mod mai echilibrat. Treci la un regim puțin mai restrictiv în al doi-lea rând. Restrictiv, în sensul de a evita alimentele procesate, zahărul, pâinea, alcoolul, etc.

Pentru a afla cum să reechilibrezi meniul, ai două opțiuni: mergi la un nutriționist din apropierea ta sau înscrie-te la un program de antrenament unde ți se va oferi și program individual de alimentație.

Pentru a descoperi mai multe sfaturi nutriționale și antrenamente gratuite de făcut acasă vizionează canalul nostru de Youtube. De asemenea ne găsești pe Instagram și pe Facebook.

Dacă ai careva întrebări nu ezita să ni le acorzi în orice moment.

Citește și arcticolul: Exerciții fizice pentru abdomen și coapse

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu