Fitnessmama.ro

Exerciții abdomen femei înainte de a pleca la mare!

În timp ce majoritatea femeilor își doresc să piardă grăsimea și să aibă abdomenul plat, nu cunosc ce exerciții abdomen femei să efectueze pentru a-și construi mușchii abdominali. Care este cel mai bun exercițiu pentru abdomen? Este greu de făcut? Știind că mușchii abdominali sunt, fără îndoială, cei mai dificil de construit și că pentru a obține rezultatele dorite este important să efectuezi corect și regulat exerciții abdomen femei acasă, și nu orice exerciții. Te invit să descoperi în acest articol cele mai bune exerciții abdominale pentru femei, care îți va permite să construiești rapid abdomenul.

Sfaturi pentru exerciții abdomen femei nivel începător

  • Variază exercițiile abdominale pe care le sugerăm, astfel încât toate grupele musculare să funcționeze.
  • Practică aceste exerciții, singură, acasă, de cel puțin 3 până la 5 ori pe săptămână, timp de aproximativ douăzeci de minute.

Pentru a obține abdomen plat trebuie să depui eforturi continue și regulate.

  • Evită să te grăbești în timpul exercițiilor, dar fă-le cât mai corecte.

Vei fi recompensată cu faptul că în câteva săptămâni cureaua abdominală se va întări.

Exerciții abdomen femei

Perineu și abs

Toate aceste exerciții pentru abdomen femei acasă pe care le recomandăm trebuie făcute prin contractarea perineului.

Acest lucru este foarte important deoarece acționează ca o centură de postură. Și cu cât este mai consolidat, cu atât va fi mai plat și mai ferm abdomenul.

Respiraţia

Respirația este, de asemenea, importantă. Regula este să nu-ți blochezi niciodată respirația.

Respiră prin nas când nu mai efectuezi exerciții și expiră prin gură în timpul exercițiului.

Cele mai bune exerciții pentru abdomen femei acasă

Vacuum

Vacuumul, împrumutat de la yoga, este unul din exerciții pentru abdomen femei de antrenament bazat pe respirația abdominală. Acest exercițiu este, fără îndoială, cel mai ușor de făcut, și va întări abdominalele profunde și în special mușchiul transvers.

Cum se face acest exercițiu

Culcă-te pe spate, picioarele îndoite sau drepte, zona lombară plată pe podea, cu brațele lateral.

Inspiră prin nas, încet, în timp ce umfli burta, apoi expiră pentru a goli complet aerul din plămâni, astfel încât transversele să se contracte și burta să fie atrasă cât mai mult posibil de coloana vertebrală.

Păstrează această poziție cât mai mult timp posibil.

Chiar și când nu mai ai respirație, continuă să expiri în timp ce îți contractezi complet centura abdominală.

Ca începător, efectuează 8 respirații abdominale de 5 secunde, intercalate cu 5 secunde de recuperare, apoi crește pe măsură ce progresezi.

Este nevoie de câteva săptămâni de antrenament regulat, cu o rată de 10 minute pe zi, pentru a atinge 60 de secunde.

Acest exercițiu abdominal trebuie făcut fluid, controlându-ți respirația, fără a o bloca vreodată.

Uite aici un video CUM SĂ FACI CORECT VACUUM ȘI PLANȘA / Exercițiile secrete pentru un abdomen plat după naștere

Ridicarea trunchiului

Ridicarea trunchiului este unul din exerciții pentru abdomen acasă femei extraordinar pentru a strânge abdomenul, fără niciun risc de a te trauma.

Exercițiul ar trebui să fie suficient de lent încât să poți contracta bine abdomenul și să controlezi mișcarea.

Cum se face acest exercițiu

Întinsă pe spate pe podea, îndoaie picioarele la 90 °, fixate pe podea.

Mâinile așezate la ceafă, coatele deschise în linie cu mâinile, privind spre tavan, gâtul relaxat, ridică încet bustul, dar cât mai mult posibil, în timp ce încerci să ții abdomenul contractat.

Pentru a descoperi mai multe exerciții abdomen acasă femei urmărește canalul nostru de Youtube.

Ca să-ți fie mai ușor îți atașăm chiar aici un video cu exerciții pentru abdomen eficiente pe care să le faci acasă.

TOP 5 exerciții pentru un abdomen plat

Citește și articolul: Exerciții pentru fese la sală și acasă

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu