Fitnessmama.ro

Exerciții abdomen începători

Ce exerciții abdomen începători ai încercat dar nu ai reușit? Aceste mișcări îți traumează spatele și nu funcționează? Cu toate acestea, ești motivată să îți întărești abdomenul pentru că ai dori să ai un abdomen plat și tonifiat? Fara panica! Există exerciții pentru abdomen începători care îți vor tonifica ușor această zonă. Iată 3 mișcări simple pentru a-ți întări abdomenul.

Ai grijă, aceste exerciții nu te fac să pierzi grăsimea rapid!

Exercițiile abdominale sugerate în acest articol sunt potrivite pentru începătorii care doresc să-și întărească mușchii abdominali, însă nu permit în niciun fel să pierzi rapid grăsimea de pe burtă. Pentru a elimina grăsimea abdominală, îți recomandăm să practici regulat sport de anduranță și să urmezi o alimentație adecvată.

Un exercițiu pentru începători pentru a construi mușchi în siguranță

Acest exercițiu hipopresiv pentru abdomen este o mișcare de bază atunci când începi să construiești mușchi fără să te traumezi și să obții un abdomen plat. De fapt, în timpul acestui exercițiu vei construi abdomenul transversal, mușchii profundi ai abdomenului. Dintre toți mușchii abdominali, aceștia sunt cei care, atunci când sunt folosiți în mod regulat, ajută la menținerea viscerelor și la obținerea unui abdomen plat.

Indiferent dacă ești sau nu începător, dacă ești fragil în zonele lombare și cervicale atunci nu ezita să faci acest exercițiu pentru a-ți întări abdomenul, nu riști nimic!

INSTRUCTIUNI PENTRU REALIZAREA ACESTUI EXERCITIU

Întinsă cu spatele pe podea, picioarele îndoite, depărtate la lățimea șoldurilor, relaxează-te și apoi expiră încet și bagă stomacul, contractându-ți abdomenul și fesierii. În poziția de contracție, partea inferioară a spatelui trebuie apăsată pe sol, aceasta se numește retroversie pelviană.

Ține această poziție timp de 5 secunde, apoi expiră. Efectuează acest exercițiu de 10 ori.

Unele exerciții definire piept ajută și la definirea abdomenului simultan.

Planșa, un exercițiu de bază pentru întărirea abdomenului

Planșa este un exercițiu care funcționează pentru a întări abdomenul profund, menținând în același timp o poziție statică. Dacă acest exercițiu face posibilă tonifierea trunchiului în ansamblu, este foarte eficient și pentru găsirea unui abdomen plat și întărirea abdomenului inferior.

De obicei, făcut cu picioarele drepte, îți sugerăm să faci mai întâi acest exercițiu abdominal pe genunchi, pentru a fi mai ușor. Acest exercițiu pentru începători poate apoi, desigur, să evolueze…

Ridicarea trunchiului: exercițiul de referință pentru a începe

Exercițiu de bază pentru începătorii care doresc să-și întărească abdomenul, și mai ales mușchiul drept al abdomenului, nu este neobișnuit să vezi acest tip de mișcare prost executat!

Dacă ești obișnuit să tragi de cap și/sau ducându-vă umerii la pelvis, atunci opriește-te imediat! Pe termen lung, riști să te rănești și, de asemenea, să-ți scurtezi rectusul abdominal în loc să-l alungești și să-i subțiezi (Cf. „Cum să faci abdominali”).

Vrei să te însoțească un antrenor sportiv?

Ești nou în sport sau nu știi sigur cum să faci corect exerciții definire abdomen? Serviciile unui antrenor profesionist de sport te pot ajuta să începi cu piciorul bun, evitând greșelile începătorilor și urmând un program potrivit abilităților tale.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Cartofi la cuptor calorii

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu