Fitnessmama.ro

Exerciții cu banda elastică pentru abdomen

Discretă, ieftină și ușor de utilizat, banda elastică este accesoriul inteligent de care ai nevoie pe măsură ce se apropie zilele însorite. Câteva exerciții cu banda elastică pentru abdomen efectuate în mod regulat vor fi într-adevăr suficiente pentru a-ți construi mușchiul și a-ți forma silueta.

Folosită mult timp la cursurile de fitness de grup, banda elastică devine din ce în ce mai populară. Vândută în toate magazinele de sport această bandă elastică îți permite să întărești și să tonifiezi toate zonele corpului (brațe, spate, abdominale, fese, picioare etc.) prin diferite exerciții care se pot face oriunde. Cu ajutorul bandei elastice se poate de efectuat diverse tipuri de exerciții pentru abdomen foarte eficiente.

Când vorbim despre exerciții pentru abdomen sala forță nu este obligatoriu de vizitat. Îți descriem mai jos câteva exerciții și vei vedea că e foarte simplu de efectuat acasă. Tot ce ai nevoie este o bandă elastică sau orice alte instrumente dorești. Când ai motivație găsești soluție!

Pentru o talie mai subțire

– Întinde ușor picioarele, astfel încât să fie aliniate cu umerii. Trage banda elastică sub picioare și ține un capăt în fiecare mână. Îndoaie ușor picioarele – Ținând spatele drept, înclină-te spre dreapta susținând în același timp rezistența elasticului pe partea stângă. Apoi revină la poziția inițială. Brațele trebuie să rămână întotdeauna în partea laterală a corpului.

– Repetă această mișcare de vreo douăzeci de ori înainte de a merge la partea stângă.

Pentru un piept mai ferm

– Așează-te pe un covor cu spatele drept – Îndoaie ușor picioarele și treci cu banda elastică sub picioare.

– Ține un capăt al benzii elastice în fiecare mână și adu mâinile la piept în două etape mai întâi (pentru a vă lua semnele), apoi dintr-o dată. Brațele trebuie să fie paralele cu podeaua.

– Eliberează încet și începe din nou. Fă un set de zece mișcări.

– Fă o altă serie aducând mâinile la nivelul părților laterale.

Pentru abdomen și coapse beton!

– Așează picioarele în banda elastică lăsând un spațiu de două cifre între fiecare picioare – Culcă-te pe un covor de podea, pe lateral.

– Întinde ușor picioarele și, cu piciorul care nu atinge podeaua, fă mișcări mici în sus și în jos.

– Schimbă părțile după ce faci un set de treizeci de mișcări.

Când vine vorba de antrenamente pentru abdomen poți efectua și exerciții cu coarda pentru abdomen. Coarda este un instrument foarte eficiednt în acest sens.

Sau descoperă mai jos un program de exerciții pentru abdomen GRATUIT!

Pentru fese bombate

– Așează picioarele în banda elastică asigurându-te că lași un spațiu corespunzător a trei cifre între fiecare picior – Lasă-te în genunchi pe un covor. Brațele întinse, puțin mai depărtate decât alinierea umerilor.

– Contractă abdominalele și întinde piciorul drept înapoi până când simți rezistența elasticului, înainte de a reveni la poziția inițială, dar fără a pune genunchiul pe podea.

– Repetă această mișcare de zece ori înainte de a trece la piciorul stâng.

Pentru mai multe exerciții vezi canalul nostru de Youtube.

3 exerciții pentru coapse și fesieri – efect garantat în 3 săptămâni, 15 minute zilnic!

Care este cel mai bun exercițiu pentru abdomen?

Dacă vorbim despre abdomen, trebuie mai întâi să subliniem că, deoarece acesta este un set de grupuri de mușchi, nu va exista deci un singur „cel mai bun” exercițiu pentru abs, ci mai degrabă mai multe: pentru toate grupele de mușchi abdominali.

Prin urmare, „cel mai bun exercițiu pentru abdomen” ar însemna să fie „cele mai bune exerciții pentru abdomen” (la plural) și ar fi cele care ne permit să lucrăm toate secțiunile în cel mai eficient și mai sigur mod. În acest sens poți practica și exerciții de gimnastică pentru abdomen care vor avea un impact major asupra întăririi mușchilor.

Cele mai bune exerciții pentru abdomen nu sunt cele pe care le vezi la tot pasul.

De fapt, cele mai bune exerciții pentru abdomen depind foarte mult de scopul tău și stilul tău de viață. Poți alege exerciții pentru abdomen la sala de forță sau acasă pentru a obține rezultatele dorite.

Citește și articolul: Exerciții pentru abdomen și fese

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu