Fitnessmama.ro

Exerciții de slăbit pentru abdomen

Una dintre cele mai problematice zone ale femeilor este abdomenul. Multe femei ar dori ca peste noapte, abdomenul să se subțieze cu vreo 5 centimetri. Cercetările leagă dimensiunea mai mare a taliei cu bolile de inimă, diabetul și chiar unele tipuri de cancer. Așadar, ar fi bine chiar de astăzi să te apuci de treabă.

Când femeile se gândesc să piardă în greutate, unul dintre primele lucruri care le vin în minte este să obțină un abdomen total tonifiat și cu 6 pachete. La urma urmei, cine nu vrea să se poată strecura într-o pereche de blugi fără a avea de-a face cu un regim alimentar echilibrat sau cu exerciții intense de cardio?

Jillian Michaels, antrenor de vedete și expert în nutriție, spune că efectuarea unei varietăți de exerciții care combină activitatea cardio, forța și activitatea de bază te va ajuta în cele din urmă să reduci grăsimea corporală. „Sunt un mare fan al exercițiilor care se concentrează pe nucleu – abdomen, dar lucrez mai multe grupuri musculare simultan cu o componentă HIIT pentru arderea caloriilor adăugate”, spune ea.

Iată cele mai bune exerciții de slăbit pentru abdomen, potrivit antrenorilor personali.

1.Burpees

Acest exercițiu îți antrenează abdomenul, precum și pieptul, umerii, tricepsul, dar și fesierii. Întrucât burpees implică mișcări pliometrice explozive, ele îți vor face să ai și un ritm cardiac mai intens.

Cum să faci burpees: Stai cu picioarele depărtate la distanța umerilor, coboară mâinile la picioare, extinde picioarele până ajungi în poziția de plank cu mâinile pe lângă corp. Ridică mai întâi pieptul cu sprijin în mâini, împinge tare în genunchi și revino la poziția inițială. Efectuează 3 seturi câte 12 repetări.

2.Mountain Climbers

Este exercițiul care te face să transpiri la maxim și să lucreze abdomenul. Din poziția plank, cu mâinile sub umeri, picioarele depărtate la nivelul umerilor, contractă mușchii abdominali și începe să aduci genunchii spre piept, unul după altul. Exercițiul se face lent, dar poate fi făcut și ritmic, fiind încadrat ca un exercițiu cardio. Efectuează 3 seturi câte 15 repetări.

3.Plank pe mingea medicinală

Din poziția plank sprijin pe mingea medicinală, începe să stai în această poziție de la un minut pe zi, după, adaugă cu fiecare zi când vei face exercițiul câte 30 de secunde. Este un excelent exercițiu de slăbit pentru abdomen, plus la asta cu timpul vei observa și acele minunate pachete.

4.Russian Twists

Răsucirea este un exercițiu excelent care îmbunătățește rezistența și definnește mușchii oblici. Se efectuează cu o minge sau o ganteră  și implică rotirea trunchiului dintr-o parte în alta în timp ce te sprijini pe bazin, iar picioarele sunt flexate, fără a atinge solul. Efectuează 3 seturi câte 15 repetări.

5.Yoga

Antrenamentele de yoga poate nu va face să arzi la fel de multe calorii ca o cursă deluroasă sau ridicarea greutăților, dar te poate ajuta să îți construiți mușchii abdominali și să îți îmbunătățești rezistența, care sunt cruciale pentru stimularea metabolismului.

O serie de exerciții pentru abdomen găsești și pe youtube.

 

Lasă un comentariu