Fitnessmama.ro

Exerciții fizice pentru abdomen și coapse

Vrei să faci exerciții fizice pentru abdomen și coapse ca să poți purta pantaloni scurți și costum de baie pentru a arăta sexy și încrezută? La moment te temi de cele câteva kilograme în plus care au s-au adăugat cu timpul și nu ai curajul de a îmbrăca haine mulate… Din fericire, o alimentație corectă și exerciții fizice regulate te pot ajuta. Consultă lista noastră specială de exerciții pentru abdomen și coapse.

Exerciții fizice pentru abdomen și coapse

Pentru coapse îți propunem următoarele exerciții:

Flexie-extensie

Stai cu picioarele paralele, la depărtarea umerilor, iar brațele în lateral.

În timp ce inspiri, îndoaie picioarele și ridică brațele direct în fața ta, paralel cu podeaua. Îndoaie picioarele până când șoldurile sunt la același nivel cu genunchii. Ai grijă să nu vă îndoi spatele. Trebuie să fie înclinat, dar să rămână drept.

În funcție de rezistență și de obiceiurile sportive, efectuează 4 seturi de 20 până la 25 de repetări.

Scaunul

Pune spatele la un perete, astfel încât să fie complet apăsat pe el. Coboară fesele, astfel încât picioarele să formeze un unghi drept. În funcție de comoditatea ta, lasă mâinile pe mușchii coapsei sau lângă corp. Contractă abdomenul pe tot parcursul exercițiului.

Menține poziția timp de cel puțin 30 de secunde, apoi revină la poziția inițială în timp ce expiri. Oferă-ți o pauză de 30 de secunde, apoi începe din nou. Poți face exercițiul de 5 ori la rând.

Fandări deschise

Stai cu picioarele depărtate, puțin mai mult decât lățimea umerilor. Vârfurile degetelor de la picioare trebuie îndreptate spre exterior.

Efectuează o îndoire a picioarelor la dreapta, apoi la stânga. Pentru a nu distorsiona exercițiul și pentru a-ți proteja genunchii, nu le strânge spre interior: acest lucru va reduce beneficiile acestui exercițiu.

Este recomandabil să efectuezi 3 seturi de 25 de repetări pentru fiecare picior.

Exerciții fizice pentru abdomen și coapse

Pentru abdomen îți propunem următoarele exerciții de bază:

Cum să pierzi rapid grăsimea abdominală? Aceasta este o întrebare foarte des întâlnită pe agenda femeilor care își doreesc o talie subțire  și  pentru a recâștiga sănătatea. Iată 3 exerciții pentru coapse și abdomen și sfaturile pentru practicarea celor mai bune antrenamente și evitarea grăsimii depozitate în burtă, care dăunează sănătății.

Planșa

Exercițiu simplu și foarte eficient, poate fi practicat acasă, fără niciun echipament specific. Sprijinește-te pe coate, cu picioarele întinse, pe vârfuri, paralel cu podeaua. Ține-ți cureaua abdominală strânsă și contractează fesierii. Atenție: nu îndoi spatele, nu ridica fesele, rămâi orizontal, cu privirea spre podea.

Exercițiu de respirație abdominală

Culcă-te pe podea, cu brațele lateral, picioarele îndoite, inspiră complet în timp ce relaxezi abdomenul, apoi expiră foarte încet în timp ce contractezi abdomenul și perineul. Strânge buricul spre coloana vertebrală. Poți pune mâinile pe abdomen pentru a simți mai bine contracțiile. Exercițiul este un excelent element de bază și relaxant, recomandat pentru începători și ca exercițiu post-sarcină pentru a reveni în formă după bebeluș.

Genuflexiuni – unul din cele mai bune exerciții fizice pentru abdomen și coapse

Genuflexiunile sunt, de asemenea, minunate pentru recâștigarea unui abdomen tonifiat. În timp ce pun multă presiune pe fese și coapse, au și avantajul de a lucra mulți alți mușchi, inclusiv cureaua abdominală și spatele. Prin urmare, este un exercițiu complet și ideal pentru sculptarea siluetei de sirenă. Este unul dintre minunatele exerciții fizice pentru abdomen fese și coapse care într-adevăr are efect.

Pentru a descoperi mai multe exerciții slăbit abdomen și coapse urmărește canalul nostru de Youtube. Vei fi la curent cu sfaturile noastre nutriționale și antrenamnete gratuite pentru orice parte a corpului. La fel, ne poți urmări și pe Instagram sau Facebook, acolo unde îți este mai comod.

Citește și articolul: Rețeta de slăbit cu scorțișoară, miere și ghimbir

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu