Fitnessmama.ro

Exerciții pentru a slăbi la picioare

Câteva exerciții pentru a slăbi la picioare și o mică doză de motivație sunt suficiente pentru a  atinge acest obiectiv. Iată câteva exerciții de făcut acasă pentru a-ți slăbi picioarele.

Toate visăm la picioare subțiri și tonifiate. Picioarele sunt un element important de seducție, pe care ne place să le arătăm îmbrăcând fuste scurte și rochii sexy. Pentru a-ți rafina picioarele este important să faci exerciții regulate adaptate acestei zone a coprului, în paralel cu o alimentație sănătoasă. Iată o listă de exerciții pentru a slăbi și a tonifia zona picioarelor.

Despre mușchii picioarelor

Mușchii picioarelor sunt o colecție de mai multe grupe de mușchi, la număr de 96, toate lucrând pentru a menține echilibrul, a efectua diverse mișcări și, de asemenea, oferă sprijin. Există mulți adepți ai cultelor fizice în zilele noastre, fiecare având propriile caracteristici unice, dar studiile au arătat că un procent semnificativ dintre aceștia lucrează doar pe mușchii superiori. Chiar dacă acești așa-numiți mușchi de oglindă sunt plăcuti din punct de vedere estetic, totuși acesta este un factor care favorizează un dezechilibru dar și o tendință de a contracta ușor leziunile musculare. Munca în partea de jos a corpului ar trebui să fie o prioritate. Dar trebuie să cunoști cele mai bune exerciții pentru a slăbi rapid. În câteva rânduri, exercițiilor vor fi prezentate aici pentru a obține picioare puternice și tonifiate.

Genuflexiuni – exerciții pentru a slăbi la picioare

Genuflexiunile sunt un exercițiu de bază, dar cu beneficii maxime, deoarece nu numai că este o mișcare care necesită un aport semnificativ de energie. Dar, de asemenea, practica sa iti permite sa dezvolti mai multi muschi in acelasi timp. În sport, în special pentru exerciții de bază, cum ar fi genuflexiunea, este esențial să fcai mai întâi încălzirea. Executarea mișcărilor corecte stă la baza oricărei performanțe în antrenamentul de forță. Astfel, riscul de stagnare și traumare este scăzut.

Acestea se află și printre exerciții pentru a slăbi la burtă.

FANDĂRI STATICE, EXERCIȚIU DE IZOLARE

Scopul este de a lucra cât mai mult picioarele, chiar dacă sunt dureroase, aceasta este senzația și rezultatul dorit. Acest exercițiu este foarte eficient. Fandările sunt potrivite și pentru munca cvadricepsului, dar pot fi făcute pentru a câștiga masă musculară la nivelul picioarelor.

Ne vom ajuta aici cu sarcini, a căror greutate va crește pe măsură ce mergem. Așa că ia ganterele în mâini, cu picioarele depărtate, astfel încât să fie depărtate la lățimea umerilor. Apoi efectuează o fandare sau mai simplu un pas înainte cu piciorul drept și îndoaie genunchiul, apoi revină la poziția inițială cu forța piciorului.

Fă același lucru cu celălalt picior. Trebuie să faci cât mai multe, chiar dacă picioarele tale deja tremură. Deoarece scopul este să le completezi complet prin alternarea picioarelor drepte și stângi. Asigură-te întotdeauna că spatele este drept și că umerii nu cad. Ideal este să poți face cel puțin 20 de repetări, sau 10 din fiecare, și să crești de fiecare dată greutatea ganterelor. Scopul este de a lucra picioarele până când acestea sunt complet epuizate, sportivul ar trebui să simtă arsuri și să-i fie greu să meargă corect.

Mai jos îți oferim un set de exerciții pentru a slăbi la picioare video.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Exerciții pentru fese video

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu