Fitnessmama.ro

Practici pentru abdomen, fese și șolduri

Vara este aici … Și vrei să ai un corp tonifiat? Cu abdomenul plat, fesele bombă și șolduri conturate? Deci, este timpul să începem! Soluția este să practici regulat exerciții pentru abdomen fese și șolduri foarte eficiente pentru a-ți construi rapid corpul dorit. Tot ce trebuie să faci este să-ți iei covorașul și să începi antrenamentul. Începem!

Exerciții pentru abdomen fese și șolduri

Fese bombate în 21 de zile

Dacă visezi să ai fese ca la Jennifer Lopez, acesta este programul pe care îl poți alege – Fund bombat în 21 de zile. Obiectivul acestei provocări de 21 de zile: să ai un fund bombat și ferm! Înscrie-te în program. Acest program te va ajuta să întărești, să reduci dimensiunea șoldurilor, să arzi calorii dacă ai o problemă cu grăsimea în legătură și poate chiar să-ți îmbunătățești rezistența.

Referitor la exerciții pentru fese youtube este canalul unde vei găsi multe video de antrenamente gratuite.

Genuflexiunile este exercițiul ideal pentru menținerea unei activități versatile care vizează mulți mușchi din partea inferioară a corpului. Nu ai nevoie de gantere, poți face genuflexuni doar cu greutatea corporală. Pentru a face exercițiul mai dificil, poți utiliza benzi elastice pentru a crește rezistența. Acest exercițiu te va ajuta să-ți sculptezi fesele în mod eficient.

Un abdomen plat și muscular în 7 minute pe zi

Un abdomen plat și musculos care te face să visezi? Deci, transformă-ți visul în realitate dedicând doar 7 minute pe zi acestor exerciții pentru a-ți sculpta abdomenul. Iată programul la care să te înscrii peentru a avea un abdomen plat și frumos – Abdomen plat în 21 de zile.

Când faci exerciții pentru abdomen, mai mulți mușchi funcționează simultan. Combinate cu o alimentație sănătoasă, aceste eforturi susținute te vor ajuta să ai un abdomen

Deși unii preferă să facă exercițiile pentru abdomen la începutul antrenamentului, este recomandabil să le faci la sfârșitul acestuia. Deoarece abdominalii stabilizează mușchii, vor fi folosiți pe tot parcursul ședinței. Din acest motiv, cel mai bine este să nu-i epuizezi din primele minute ale antrenamentului.

În continuare vizionează un atrenament gratuit.

7 minute de exerciții pe zi pentru un abdomen frumos

Șolduri de amazoană în doar 21 de zile

Când vine vorba de slăbire și tonifiere, în special la nivelul șoldurilor, combinația corectă între alimentație echilibrată și exerciții pentru fese și șolduri ce poate face diferența. Din păcate, atunci când corpul are nevoie de energie, o extrage din tot corpul. Care este cheia? Țintește exercițiile și mănâncă mai bine. Lasă-te ghidată de sfaturile noastre pentru pierderea șoldurilor și antrenarea eficientă. Să mergem!

Ce zici de picioare de gazelă în 21 de zile? Acest program face minuni pentru a avea picioare subțiri, musculare și ușoare dar și în general un corp tonifiat. Este un program simplu și eficient pentru a slăbi șoldurile și tot corpul. Urmează acest program minunat – Silueta Amazoanei în 21 de zile. În acest program vei avea parte de exerciții pentru șolduri și fese care te vor ajuta să-ți atingi rapid obiectivul de a avea șolduri tonifiate și un corp frumos.

Slăbirea și tonifierea unei părți a corpului pe termen lung se face în mare parte datorită unei alimentații bune și, prin urmare, a unei îmbunătățiri a stilului de viață. Combinând o alimentație mai echilibrată cu un program bun de exerciții, ai ambele baze pentru a-ți atinge obiectivul.

Mai multe exerciții pentru abdomen fese și șolduri

Dacă ai nevoie de mai multe exerciții pentru abdomen și fese youtube urmărește canalul nostru și vei fi la curent cu toate noutățile și sfaturile noastre ce țin de sport și alimentație sănătoasă.

Citește și articolul: Exerciții pentru piept la sală pentru femei

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu