Fitnessmama.ro

Exerciții pentru abdomen plat femei video

Ce femeie nu visează să aibă o talie subțire și un abdomen conturat? Pentru a obține această figură de vis ai nevoie de exerciții pentru abdomen plat femei video pentru a face mușchii mai rezistenți și capabili să ardă grăsimile care le ascund. Este nevoie de mult efort, dardacă ai un abdomen puternic îți permite să ai o curea abdominală tonifiată și conturată, pe lângă faptul că oferi mai mult echilibru întregului corp. În acest articol, află cum să-ți construiești abdomenul în mod eficient pentru a fi plat și bine sculptat.

Abdominalele: un grup muscular format din 3 porțiuni

Abdominalele sunt formate dintr-o duzină de mușchi care te ajută să-ți protejezi organele, să controlezi presiunea intraabdominală, să te ridici în picioare, să controlezi respirația, să permiți toate mișcările taliei, etc. Pentru a nu complica lucrurile, cele trei porțiuni sunt: rectul (partea superioară și inferioară a abdominalelor), transversul și oblicele (abdominale situate pe părți).

Exerciții pentru abdomen plat femei video

Iată o listă de exerciții abdomen video de încorporat în antrenamentele tale pentru a obține o talie și un abdomen definite:

Ridicarea trunchiului

Te ajută să faci talia subțire și să o întărești prin angajarea părții superioare a rectului abdominal dacă lucrezi cu greutatea corporală sau construiești abdominalele dacă utilizezi o greutate.

Ridicarea trunchiului este unul din exerciții pentru abdomen video pe care îl poți găsi în atreenamentele noastre de pe Youtube ca să vezi cu se face corect.

Ridicarea trunchiului în poziție oblică – exerciții pentru abdomen plat femei video

Ajută în special la întărirea oblicurilor și, în al doilea rând, a rectului femural. Asigură-te că păstrezi capul drept. Mișcarea trebuie să fie ușoară.

Ridicarea genunchilor

Această mișcare implică în special partea inferioară a rectului abdominal și, mai indirect, mușchiul transvers. Are avantajul de a întări abdomenul și de a slăbi talia. Ține spatele drept și bazinul ferm pe podea.

Unele exerciții pentru abdomen bărbați acasă video le pot efectua și femeile destul de ușor.

Ridicarea picioarelor pe podea

Această mișcare solicită în special partea inferioară a abdominalelor și, mai indirect, mușchiul transvers. Are avantajul de a întări abdomenul și de a slăbi talia. Ține spatele drept și bazinul ferm pe podea. Menținerea picioarelor drepte în timpul performanței oferă o provocare suplimentară.

Acesta este unul din exerciții pentru abdomen și șolduri video care va fi eficient dacă îl execuți corect.

Roata abdominală

Dacă ai norocul să găsești acest accesoriu în sala de sport, nu-l rata. Are multe beneficii, cum ar fi îmbunătățirea posturii, îmbunătățirea stabilității corpului, îmbunătățirea tonusului și a forței abdominale. Este perfect pentru lucrul rectului abdominal și al mușchiului transvers.

Planșa – unul din cele mai bune exerciții pentru abdomen plat femei video

Exerciții pentru abdomen plat femei video

Exercițiu perfect pentru a lucra abdominalele în profunzime, în special a mușchiului transvers. De asemenea, îți permite să lucrezi la rezistența ta psihologică și să te distrezi depășind limitele. Te va ajuta să ai abdomenul mai plat, mai puternic și reduce riscul de traumare.

Dacă dorești mai multe exerciții video pentru abdomen intră pe canalul nostru de Youtube și descoperă antrenamente gratuite.

Sfaturile noastre pentru a îmbunătăți aspectul abdomenului și talia pe lângă exerciții pentru abdomen plat femei video

Contracția voluntară

Nu face doar mișcare. Fă conexiunea creier/mușchi mărind contracția mecanic. Când ajungi la întreaga gamă de contracții, ia în considerare contractarea abdominalelor în mod voluntar pentru un antrenament mai profund și mai eficient.

Lucrează toate porțiunile abdominale

Alocă suficient timp în pentru a lucra partea inferioară a abdomenului, partea superioară, oblicele și mușchiul transvers. Păstrează o intensitate suficientă pentru a recruta eficient întreaga zonă abdominală.

Nu fă antrenamente în fiecare zi

Abdominalele sunt un grup muscular care trebuie să se recupereze pentru a progresa, la fel ca toți ceilalți mușchi din corp. Dacă le efectuezi în fiecare zi, riști să te traumezi și să creezi disconfort fiziologic.

Dacă dorești să vizionezi video exerciții fizice pentru abdomen ne găsești pe Youtube.

TOP 5 exerciții pentru un abdomen plat

Citește și articolul: Exerciții piept acasă pentru femei

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu