Fitnessmama.ro

Exerciții pentru abdomen plat în 8 minute

Nu toți avem timp să petrecem două ore la sală de câteva ori pe săptămână. Din fericire, cu exerciții pentru abdomen plat în 8 minute poți reuși și asta! Durează doar 8 minute pe zi pentru a construi un abdomen puternic și pentru a-l menține așa pe o lungă durată de timp. Să începem!

A avea o centură abdominală tonifiată are multe beneficii. Desigur, un motiv este aspectul estetic al unui abdomen destul de plat, care poate fi admirat de cei din jur. Dar abs-urile sunt departe de a fi pur decorative. Abs-urile puternice îmbunătățesc postura, ameliorează durerile de spate și chiar ajută digestia. Ai atâtea motive pentru a începe!

ANTRENAMENTUL NOSTRU PENTRU A-ȚI TONIFIA ABDOMENUL ÎN 8 MINUTE, ACASĂ

8 minute este un timp scurt. Și totuși, pe lângă o alimentație sănătoasă și echilibrată, poate face diferența … atâta timp cât te concentrezi pe exerciții pentru abdomen 8 minute corecte! Abdominalele sunt un grup muscular format din mai mulți mușchi. Dacă dorești să obții un abdomen plat frumos, va trebui să lucrezi toți acești mușchi. Îți oferim o rutină de câteva exerciții, pentru a lucra fiecare dintre aceste grupe în 2 minute de fiecare.

Exerciții pentru abdomen plat în 8 minute – tranversalii

Planșa este unul din exerciții pentru un abdomen perfect care funcționează pe toți abdominalii, în special mușchii transversali, care alcătuiesc cureaua abdominală. Culcă-te pe podea, sprijinindu-te pe coate sau pe mâini, cu brațele întinse. Îndreaptă abdomenele strângând ușor stomacul și menține poziția timp de 30 de secunde. Asigură-te că pelvisul este în concordanță cu corpul, nu prea sus sau prea jos.

Pentru a continua să lucrezi transversele în timp ce începi să trezești oblicurile, comută pe o planșă laterală. Cu corpul încă aliniat, sprijinindu-te pe un cot. Așează mâna celuilalt braț pe șold și rămâi așa pentru a menține echilibrul. Ține poziția timp de 30 de secunde de fiecare parte.

Exerciții pentru a contura talia

Niciun este secret pentru a avea o figură de clepsidră: prin sculptarea oblicurilor vei obține o talie destul de subțire. Pentru a face acest lucru, va trebui să faci ridicarea trunchiului în partea superioară. Poziția de plecare este aceeași ca și pentru exercițiul clasic, întinsă pe podea, picioarele îndoite și mâinile în spatele capului. Apoi ridică bustul în diagonală: cotul stâng în direcția genunchiului drept, apoi cotul drept în direcția genunchiului stâng și așa mai departe. Fă 20 de repetări pe fiecare parte.

Dacă dacă acest tip de exercițiu este prea dificil pentru tine, poți opta pentru atingerea degetelor de la picioare. Încă întinsă pe podea, cu picioarele îndoite, ridică ușor capul în timp ce contractezi abdomenul, mâinile la ceafă. Du-te și atinge degetele de la piciorul stâng cu mâna stângă din lateral, apoi cele de la piciorul drept cu mâna dreaptă. Păstrează o mișcare lentă și controlată și strânge abdomenul. Fă 20 de repetări pe fiecare parte.

Descoperă exerciții pentru abdomen perfect 8 minute:

Sunt suficiente 8 minute de exerciții pentru abdomen pentru a slăbi?

Practicând aceste exerciții în mod regulat, vei vedea rezultate după câteva săptămâni. Abdomenul va fi mai plat și mai tonifiat. Dar specialiștii sunt de acord asupra acestui punct: deși aceste exerciții vizate sunt excelente pentru tonifierea centurii abdominale, nu sunt suficiente pentru a scăpa de grăsime. Dacă scopul este să slăbești, combină această rutină cu practica cardio regulată. Prin supunerea corpului acestor eforturi prelungite, va fi încurajat să se folosească de rezervele sale de grăsime. Și pentru un abdomen frumos, nu uita să ai grijă și deceea ce ai în farfuria ta concentrându-te pe alimente sănătoase.

Citește și articolul: Slăbire rapidă și durabil: sfaturi pentru a slăbi

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu