Fitnessmama.ro

Exerciții pentru fese video

Îți place sau nu, anumite exerciții pentru fese video sunt mai populare în rândul sexului frumos. Fesele sunt un mușchi care merită să fie inclus în rutina de antrenament a tuturor, indiferent dacă ești bărbat sau femeie, deoarece întărește spatele și oferă o postură mai bună.

10 exerciții pentru fese video la final

Îți prezentăm o listă cu exerciții pentru tonifierea picioarelor și feselor.

Fandări

Pe lângă întărirea feselor, fandarile din față sau din spate vor lucra toți mușchii piciorului. Puțin plus dacă le faci în timp ce te plimbi sau cu o greutate liberă.

Genuflexiuni

Foarte simplu, genuflexiunile oferă mai multe versiuni care îți permit să crești intensitatea, pe măsură ce faci mișcare. Puțin plus dacă o faci în timp ce sări sau cu o greutate liberă.

Podișorul

Sprijinind spatele in arc, ridici bazinul astfel incat sa contracti muschii feselor. Puțin în plus dacă o faci cu o minge sub picioare sau o bandă elastică în jurul coapselor.

Ridicarea piciorului lateral

Întinsă pe o parte, tot ce trebuie să faci este să ridici piciorul în lateral și apoi să-l cobori jos. Puțin plus dacă o faci cu o bandă elastică în jurul gleznelor.

Fire hydrate

Îngenunchează pe o saltea de antrenament, ridică piciorul lateral de mai multe ori pentru a construi gluteus medius. Mic extract dacă o faci cu o bandă elastică în jurul coapselor.

La final îți oferim un set de exerciții pentru fese video.

Donkey Kicks

Menține aceeași poziție ca și în timpul exercițiului fire hydrate, dar în loc să ridici piciorul în lateral, ridică-l înapoi, până la 90 de grade. Puțin plus dacă atașezi o sarcină la gleznă.

Sumo deadlift

Deadliftul de sumo are avantajul de a întări fesele, dar și restul mușchilor piciorului.

Genuflexiuni bulgare

Acest exercițiu implică efectuarea unei fandări cu piciorul ridicat pe un scaun sau o bancă. Puțin plus dacă o faci cu greutate liberă.

Step-up

Fie cu o greutate sau nu, ideea este sa urci, cu ajutorul unui picior pe o „treapta”, un scaun sau o banca. Pune al doi-lea picior lângă primul pe bancă.

Ridicarea în urmă a piciorului

Alternativ, ridică piciorul drept apoi piciorul stâng, astfel încât să lucrezi mușchii feselor.

Mai jos descoperă un video exerciții pentru fese.

Fund Bombat în 7 minute / 7 exerciții pentru mușchii fesieri pe care le poți face acasă

În concluzie despre exerciții pentru fese video

Multe exerciții îți permit să întărești fesele. Printre cele mai bune, le distingem pe cele pe care le-am văzut mai sus:

  • Genuflexiuni
  • Fandări
  • Ridicarea trunchiului
  • Podișorul
  • Deadliftul cu piciorul drept

Majoritatea acestor exerciții se pot face cu sau fără echipament. De obicei, activitatea ischiochimbio-coarbei și fesierii este strâns legată, deoarece acești mușchi alcătuiesc același lanț muscular. Efectuate de două ori pe săptămână, aceste exerciții precum și variantele asociate îți vor oferi satisfacție deplină de a-ți întări fesele.

În cele din urmă, în ceea ce privește volumul de muncă, poți efectua 4 seturi de 10 până la 15 repetări cu 1 min 30 de repaus pentru a urmări creșterea în masă musculară.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Exerciții fitness acasă pentru slăbit

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu