Fitnessmama.ro

Exerciții pentru fesieri! Hai să facem fundul nucă!

A rămas foarte puțin timp până începe sezonul estival și toate visăm să avem un posterior de invidiat! Toate vrem să îmbrăcăm o pereche de blugi sau o rochie mulată pe corp și să arătăm ca de pe coperta unei reviste! Ah, ce visuri frumoase! Dar toate ele pot deveni realitate dacă vom apela zilnic la câteva exerciții pentru fesieri!

Nu e neapărat să te fi născut în Brazilia pentru a avea un posterior de nota 10! Este suficient să respecți anumite reguli și să îndeplinești corect anumite exerciții pentru fesieri, pentru a face fundul nucă! Iar pentru a începe corect acest lucru și pentru a obține rezultate peste măsura așteptărilor, mai întâi să facem claritate în ceea ce reprezintă mușchii fesieri, cum funcționează aceștia și ce exerciții li se potrivesc.

Cum să slăbești? Începe cu ...

Ce sunt mușchii fesieri?

Aceștia reprezintă cel mai puternic grup de mușchi din corpul uman. Se contractă practic permanent pentru că sunt direct responsabili de mișcarea șoldurilor în absolut orice direcție. Iar dacă petrecem mult timp în poziție așezată, aceștia devin slabi și capătă cu timpul un aspect plat – coșmarul oricărei femei!

Acest grup mare de mușchi cuprinde, de fapt, 3 mușchi care, priviți de la mic la mare, arată cam așa:

  • Fesierul mic (gluteus minimus) – cel mai mic din acești 3 mușchi, face parte din șold, având funcția de a-l stabiliza;
  • Fesierul mijlociu (gluteus medius) – este atașat de articulația șoldului, are funcția de a ridica posteriorul, de a stabiliza șoldurile și de a le roti;
  • Fesierul mare (gluteus maximus) – este direct responsabil de faptul ca posteriul să arate tonifiat.

Prin urmare, pentru a obține un posterior de vis, atunci când facem exerciții pentru fesieri, trebuie să antrenăm toți mușchii obligatoriu.

Acest lucru poate fi făcut foarte ușor și în condiții casnice. Astfel de exerciții nu necesită echipamente speciale, însă ne oferă rezultatele similare cu cele obținute din vizitarea unei săli de forță. Prin urmare, sunt utile și foarte accesibile!

Cum să slăbești? Cu ce trebuie să începi

Execiții pentru un posterior de invidiat!

Vezi aici 4 exerciții care, executate regulat și corect, te vor apropia de un posterior ca al lui J. Lo (care, apropo, și-a asigurat fundulețul pentru o sumă de 20 mln de dolari):

  1. Genuflexiuni. Sunt niște exerciții ușoare, comode și ușor de executat. Acest gen de exerciții antrenează concomitent și alte grupuri de mușchi, cum ar fi mușchii abdomenului și cvadricepșii. Îndepărtează picioarele la nivelul șoldurilor, menține spatele drept, încordează abdomenul și coboară încet la sol, îndoind genunchii până aceștia vor fi la un unghi de 90 de grade, iar coapsele – paralele cu podeaua.
  2. Genuflexiuni cu săritură. Reprezintă aceleași genuflexiuni cu singura diferență că la ridicare – se execută o săritură. Acest gen de exerciții arde mai multe calorii și antrenează frumos picioarele și posteriorul.
  3. Fandări laterale. Un alt gen de exerciții pentru fesieri. Pășești pentru început cu piciorul drept lateral, cobori pe dreapta astfel încât să îndoi genunchiul până la 90 de grade. Piciorul stâng ramâne întins, abdomenul încordat, posteriorul puțin în spate. Împingi cu piciorul drept, revenind la poziția inițială – verticală și exact așa cobori pe piciorul stâng.
  4. Podul la saltea. Acest exercițiu se trage încă de la orele de sport din școală și lucrează excelent fesierii. În poziție culcată, cu genunchii îndoiți și tălpile lipite de podea – încordezi abdomenul, mușchii fesieri și ridici cât mai sus trunchiul și coapsele. Cobori încet, fără a atinge definitiv salteaua și repeți exercițiul.

 

Ceea ce ți-am prezentat mai sus sunt doar câteva din exercițiile care, executate în fiecare zi, te vor ajuta să obții un posterior numai bun să încânte și să întoarcă priviri!

Iar dacă nu știi de unde să începi și nu ești sigură dacă le execuți corect, atunci vezi Programul Fund Bombat de la Fitness Mama! Acesta cuprinde absolut toate exercițiile necesare și combinațiile corecte între ele, cu toate detaliile coprespunzătoare și vizualizarea acestora.

Iar pe lângă programul de exerciții pentru fesieri, Fitness Mama te ghidează și în alimentație corectă. Aceasta, apropo, este la fel de importană ca și executarea corectă a exercițiilor în atingerea cât mai rapidă a scopului propus!

Ia să vedem, vrei și tu un posterior de 20 de mln de dolari?

Atunci începe cu noi chiar astăzi, accesând Sprintul de 5 zile, absolut gratuit!

Pentru că indiferent de sezon și anumite tendințe care se dictează și se modifică de la an la an, un corp tonifiat și sculptat, cu un posterior antrenat, nu va ieși niciodată din modă!

Lasă un comentariu