Fitnessmama.ro

Exerciții pentru întărirea abdomenului

Nu mai poți suporta când te strâng blugii! Vrei o siluetă subțire! Vrei să scapi de sentimentele neplăcute de balonare! Cu toții avem motivele pentru care visăm să avem un abdomen plat. Dacă regimul alimentar joacă un rol central în această căutare, activitatea fizică este cu mult mai importantă. Doar o bună întărire a centurii abdominale îți va permite să ai și mai ales să păstrezi abdomenul plat și tonifiat. Dedicarea a 2 sau chiar 3 sesiuni pe săptămână de  exerciții pentru întărirea abdomenului este esențială pentru a avea rezultate rapide și de durată.

În plus, în ceea ce privește sănătatea, să știi că perimetrul abdominal este un indicator al sănătății bune. Cu cât este mai mare, cu atât ai mai multe grăsimi abdominale și, prin urmare, speranța de viață este mai mică. Într-adevăr, grăsimea abdominală este deosebit de dăunătoare pentru sănătate. Deoarece această grăsime viscerală este fixată pe organele cavității abdominale și prezice un nivel ridicat de colesterol și un risc cardiovascular.

Pierderea în greutate încercând să ai un abdomen plat și să scapi de această grăsime proastă este un adevărat avantaj pentru sănătate. Nu doar din punct de vedere estetic.

Acestea garantează o transmisie optimă a forțelor de impuls și o echilibrare dinamică a corpului. De asemenea, atunci când trunchiul este vertical, în alergare, orizontal, înot. O pregătire fizică completă nu poate evita răspunsul la întrebarea: care sunt cele mai eficiente exercitii pentru abdomen?

Cum să-ți antrenezi abdomenele în mod corespunzător?

Un program de antrenament abdominal variază în conținutul său, în funcție de forma sportivă și de obiectivul țintă. Un obiectiv estetic este, de exemplu, să ai abs bine desenate, în formă de baton de ciocolată sau o talie subțire. Un posibil obiectiv funcțional este îmbunătățirea eficienței rulării printr-o bază mai bună.

Oricare ar fi scopul, exercițiile de întărire abdominală slab realizate pot provoca presiune pe termen lung pe pragul pelvian și slăbirea planșeului pelvian. Există o comandă invariabilă de tonifiere musculară pentru a evita astfel de neplăceri.

Exerciții pentru definirea abdomenului

Înainte de a descoperi cele mai eficiente exerciții pentru întărirea abdomenului te invit să te înregistrezi absolut GRATUIT la sprintul ABDOMEN PLAT!!!

  1. Planșa

Planșa este una dintre cele mai populare exerciții pentru definirea abdomenului. Întinde-te cu fața spre podea, susține-te pe degetele de la picioare și coate, ridică bazinul și încearcă să aliniezi spatele cu umerii și picioarele. Ține această poziție cât mai mult timp posibil, fără să tremuri. Repetă.

  1. Planșa abdominală

Culcă-te pe burtă și susține-te pe antebrațe și degetele de la picioare, apoi ridică bazinul. Îndepărtează fesele și strânge abdomenul, apoi ține poziția timp de 10 secunde. Repetă.

  1. Vacuum

Întins pe spate, strânge abdomenul inspirând profund. Apoi expiră tot aerul înfundând abdomenul sub coaste, ține câteva secunde. Apoi reia respirația. Cu siguranță vacuum-ul este inclus în lista de exercitii pentru tonifierea abdomenului foarte eficient.

  1. Coarda de sărit

Nu chiar un exercițiu, coarda de sărit este accesoriul esențial pentru a pierde grăsimea de la burtă. Coarda este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru slăbirea abdomenului. Combinată cu rutina de construire a mușchilor și o dietă echilibrată, practica săriturii coardei îți permite să faci o activitate cardio. Aceasta va arde, prin urmare, o mulțime de calorii, în timp ce tonifiezi mușchii în profunzime, fără a câștiga volum și, prin urmare, în rafinarea lor. Instabilitatea creată de sărituri necesită o întărire constantă și săriturile de 5-10 minute pe zi pot obține rezultate vizibile foarte repede.

  1. Ridicarea trunchiului

Cu condiția de a face corect acest exercițiu, poți face câteva ridicări a trunchiului în fiecare săptămână pentru a tonifia partea superficială a abdominalelor. Reține că ridicarea trunchiului nu este cauza abdomenului plat, dar îți permit să tonifiezi și să întărești partea vizibilă.

Dacă este făcut incorect, riscul îi dăunează perineului, spatelui inferior și chiar sistemului digestiv. Deoarece acest exercițiu pune corpul în presiune ridicată. Întinsă pe spate, picioarele îndoite și tălpile pe pământ, pune mâinile în spatele urechilor, coatele despărțite. Apoi contractează abdomenul în timp ce strângi burta pentru a ridica umerii de pe podea. Păstrează capul drept, în linie cu trunchiul și păstrează privirea în sus pe tot parcursul mișcării.

În afară de toate enumerate mai sus, mai există diverse exerciții eficiente pentru abdomen. Care te vor ajuta cu siguranță să obții rezultatul dorit. Pentru mai multe video-uri utile cu exerciții pentru abdomen sau orice altceva care te interesează urmărește-ne pe Youtube și rămâi alături de noi.

Descoperă TOP 5 exerciții pentru un abdomen plat

Citește și articolul: Smoothie – Rețete naturale de slăbit

Dacă ți-a fost util articolul distribuie să citească și prietenii tăi!

Lasă un comentariu