Fitnessmama.ro

Exerciții pentru mărirea sânilor. Află ce exerciții poți face chiar acasă!

Exercițiile pentru mărirea sânilor sunt din ce în ce mai solicitate de către femei. Majoritatea dintre ele s-au gândit măcar o singură dată cum să-și mărească sânii frumos, fără să apeleze la intervenții chirurgicale. Există numeroase exerciții pentru creșterea sânilor care pot fi făcute chiar și în condiții de casă. Tot de ce aveți nevoie este multă motivație, răbdare, o saltea pentru antrenamente și câteva sticluțe cu apă. Vrei să știi ce exerciții poți face? Citește articolul și vezi care ți se potrivesc cel mai mult!

Cât poți slăbi într-o săptămână

Ce afectează mărimea sânilor?

Până a ajunge la exercițiile pentru mărirea sânilor, trebuie să cunoaștem ce afectează dimensiunea acestora. În primul rând, specialiștii vorbesc despre caracteristicile anatomice. Astfel, se întâmplă că cea mai mare parte a volumului cade pe glanda mamară și pe țesutul adipos. Mușchii pectorali sunt localizați sub glandele mamare. În acest sens, volumul sânului depinde de volumul țesutului adipos și al țesutului glandei mamare, și nu de volumul țesutului muscular. În consecință, cu cât procentul de grăsime din organism este mai mare, cu atât pieptul este mai mare. Slăbești – și sânii tăi slăbesc, te îngrași – și ei se îngrașă.

Cu toate acestea, există exerciții care contribuie la mărirea mușchilor pectorali, astfel încât pieptul va prinde contur și va avea un aspect frumos. Mușchii pectorali sunt responsabili pentru gradul de lăsare sau ridicare a pieptului. Dacă sunt dezvoltați creează un cadru excelent, care va ajuta la ridicarea pieptului, la îmbunătățirea vizuală a formei și la încetinirea procesului de lăsare.

Exerciții umeri sală

Exerciții pentru mărirea sânilor

Nu sunt atât de mulți mușchi în regiunea toracică, așa că va trebui să lucrezi mai activ la mărirea sânilor decât, de exemplu, la mușchii fesieri. Dar, dacă este luat în mod responsabil, atunci aceste exerciții pentru mărirea sânilor vor face adevărate minuni pentru tine.

Flotări Acesta este primul exercițiu care trebuie inclus în planul tău de antrenament. Nu necesită echipament și, în consecință, poate fi executat oriunde.

Cum executăm flotările? Așează palmele pe podea, direct sub umeri. Nu trebuie să extinzi coatele prea larg, trebuie să formezi un unghi de 60 de grade cu corpul. Apropie-te aproape de podea și ridică corpul. Poți face trei serii a câte 15 flotări .

flotări

Ridicări cu gantere sau sticle cu apă

Dacă nu aveți câteva greutăți, atunci puteți lua două sticle cu apă de 1,5 litri. Exercițiul se aseamănă foarte mult cu flotările, doar că invers. Întinde-te pe saltea și ridică greutățile/sticlele cu apă. Coborâți greutățile în partea de jos a pieptului, creând astfel o întindere a mușchilor pectorali. Pe tot parcursul mișcării, antebrațele ar trebui să fie paralele între ele. La fel ca la flotări, unghiul dintre umăr și corp ar trebui să fie de aproximativ 60 de grade.

Fluturări cu gantere 

Culcă-te pe saltea și ridică greutățile în sus. Coboară brațele în lateral până simți că mușchii pieptului s-au întins. Adu greutățile în poziția inițială și repetă mișcările de 15 ori a câte 3 serii.

Video cu 5 exerciții eficiente pentru mărirea sânilor

Pentru că vrem să te motivăm să faci exerciții, Ina Kishlaru ți-a pregătit un video cu 5 exerciții eficiente pentru mușchii pectorali pe care le poți face acasă. Privește video și repetă după Ina Fitness Mama. Multă baftă îți dorim!

 

Lasă un comentariu