Fitnessmama.ro

Exerciții pentru un piept ferm și frumos!

Care femeie nu ar vrea să fie posesoarea unui piept frumos, ferm și de invidiat pentru toată durata vieții? Probabil nu există niciuna care ar răspunde negativ la o astfel de întrebare. Pentru că fiecare știe că odată cu trecerea anilor, după nașterea copiilor, alăptare și postura greșită a corpului, pieptul are de suferit. Descoperă în articolul ce urmează câteva exerciții pentru piept care te vor ajuta să îl păstrezi frumos și sănătos, fără ca trecerea timpului să-și lase prea vizibil amprenta.

Pentru început să clarificăm câteva lucruri. Antrenamentele și exercițiile destinate mușchilor din zona pieptului nu vor contribui la creșterea acestora cu câteva mărimi în plus. Faptul că antrenezi mușchii pectorali – pentru că anume aceștia se localizează în această zonă – vor contribui la alte aspecte. Exercițiile vor ajuta ca pielea sânilor să fie mai fermă, astfel contribuind la ridicarea ușor vizibilă a acestora. Iar dacă acest proces va porni corect, atunci în scurt timp vei observa că se va îmbunătăți forma sânilor. De asemenea, antrenarea mușchilor pectorali va îmbunătăți și postura întregului corp. Așadar, exercițiile care trebuiesc îndeplinite ar trebui să urmărească scopul de a ridica tonusul acestor mușchi.

Ce fel de exerciții pentru piept poți face acasă?

Pentru că mersul la sală e uneori anevoios, ne-am gândit că ar fi bine să știi cele mai eficiente exerciții de făcut acasă. Vei avea nevoie de motivație doar, dar și de careva greutăți, cum ar fi ganterele de 2-3 kg. Desigur că există o sumedenie de exerciții pentru piept pentru persoanele care se ocupă de culturism. Sau altele care fac parte din categoria de exerciții pentru piept cu scopul de slăbire. Noi însă ne vom referi la celea care nu urmăresc un scop radical, ci vor reda pieptului un aspect vizual mai ferm și mai tânăr.

  • Flotările.

Acest exercițiu redă o formă frumoasă mușchilor pectorali. Corpul trebuie ținut în linie dreaptă, iar fiecare coborâre trebuie făcută atent și fără grabă. Flotările sunt genul de exerciții care prind câțiva iepuri dintr-o singură lovitură. Ele nu antrenează frumos doar mușchii pieptului, ci au o contribuție enormă și față de mușchii din zona umerilor, spatelui, brațelor, abdomenului și chiar fesierilor.

  • Exerciții cu gantere.

Este nevoie să te întinzi pe saltea și să îndoi puțin genunchii. Ții ganterele în mâini și le aduci în față, păstrând ambele brațe întinse. După ce menții câteva secunde, coboară ușor brațele pe lateral, fără a atinge podeaua cu ganterele. Repetă exercițiul de câteva ori. Sau, un alt exercițiu – ridică ambele brațe lateral, astfel încât să ajungă paralel cu podeaua. Apoi ridică antebrațele, astfel încât să fie perpendiculare cu solul. Apropie ușor brațele în față și revino înapoi la poziția inițială.

  • Rugăciunea.

Este un exercițiu ușor, dar destul de complex, pentru că sunt puși în funcțiune mai mulți mușchi. Din poziția din picioare, având spatele drept, adu mâinile în față, așa cum faci într-o rugăciune. Presează puternic palmele, menține câteva secunde și apoi relaxează.

  • Exerciții cu o mingea.

Din poziția întinsă pe spate, ridică puțin genunchii de la podea și prinde mingea între mâini. Ridică ușor mâinile și coboară-le încet spre cap, până ce mingea nu se află deasupra acestuia. Apoi revino la poziția inițială.

  • Exerciții pentru piept pe bancă sau pe scaun.

Din poziția așezată pe bancă/scaun ține mâinile sprijinite lateral. Lasă-te puțin în jos, îndoaie ușor coatele și întinde picioarele. Menține această poziție, apoi ridică-te. Coboară și repetă din nou aceeași ciclicitate a exercițiului. Aici vor lucra bine nu doar mușchii pieptului, ci și cei ai brațelor.

  • Exerciții pentru piept cu scop de definire.

Ține ganterele la nivelul umerilor și ridică brațele alternativ. Astfel se vor tonifia mușchii pectorali, iar sânii lăsați vor căpăta în scurt timp un rezultat de ridicare.

Pe final, ține minte că mușchii pectorali trebuie antrenați cu aceeași responsabilitate cum o faci și față de celelalte grupuri de mușchi. Sigur că majoritatea din noi punem deseori accent pe abdomen sau fesieri, fără a acorda mare atenție și altor mușchi, dar care ar merita o atitudine mai serioasă din partea noastră.

Frumusețea antrenamentelor mușchilor pectorali este că nu necesită zeci de exerciții repetate de câteva ori pe zi pentru ca să poți observa careva rezultate. E suficient să repeți cu o anumită regularitate cel puțin 3 din cele enumerate mai sus. Acestea vor fi extrem de eficiente și se vor răsfrânge pozitiv asupra aspectului pieptului și al siluetei per general. Apoi, poți alterna alte 3 exerciții și tot așa mai departe.

Dacă vrei să știi cum să îți antrenezi frumos și corect întregul corp, fără a uita de anumite grupuri de mușchi sau fără a exagera în privința altora – accesează canalul de youtube al Școlii Fitness Mama. Aici sunt prezentate amănunțit diferite exerciții, acestea fiind explicate și demonstrate corespunzător. Iar pentru un rezultat dublu, optează pentru un abonament complex, pentru ca întregul tău corp să vibreze uniform și frumos a schimbare!

Ți-a fost util acest articol? Atunci distribuie-l pentru ca să-l descopere cât mai multă lume!

Lasă un comentariu