Fitnessmama.ro

Exerciții piept sală sau acasă

Exerciții piept sală pentru întărirea mușchilor nu este un scop destinat doar bărbaților, deși sunt mult mai frecvente în sala de sport, utilizând greutăți mari. Acest lucru nu înseamnă că femeile nu pot face flotări sau ridica gantere.

Dimpotrivă, dacă vor să mențină echilibrul întregului corp și dacă fac exerciții fizice în mod regulat, ar trebui să se gândească și la antrenarea părților superioare. Din păcate, aceste zone sunt adesea trecute cu vederea de către femei, deoarece le este frică să ia o formă masculină. Acesta este desigur un mit, dar vom ajunge la asta mai târziu. Ce exerciții abdomen sală ar trebui să facă femeile și de ce să le includă în planul lor de antrenament?

STRUCTURA PIEPTULUI FEMININ

Pentru a ști cum să antrenăm corect mușchii pieptului, trebuie mai întâi să studiem puțin din anatomie. Ceea ce se numește piept este împărțit în mușchi adânci, care formează peretele toracic propriu-zis, și mușchi superficiali cu atașamente în zona umărului și brațului.

Mușchi adânci – mușchii intercostali, mușchii subcostali, mușchiul transvers al pieptului.

Mușchi superficiali: mușchiul pectoral major, mușchiul pectoral minor, mușchiul subclavian, mușchiul cervical anterior.

Funcțiile mușchilor definesc mișcările pe care le putem efectua cu ei. Acestea ne permit să realizăm tot felul de mișcări. În plus, mușchii pieptului ne ajută să respirăm. La femei, aceștia sunt mai puțin dezvoltați decât la bărbați, dar ar trebui antrenați sistematic cu un set de exerciții pentru piept sală.

CELE MAI POPULARE EXERCIȚII PIEPT SALĂ PENTRU FEMEI

Subliniem că femeile se pot antrena atât acasă, cât și la sală. Deci, să începem cu exerciții de antrenament de forță.

EXERCIȚII DE FORȚĂ PENTRU FEMEI

Exercițiile prezentate mai jos sunt efectuate în funcție de propria greutate corporală. Nu avem nevoie de echipamente profesionale.

Flotări

Acesta este cel mai popular din exerciții sală piept pe propria greutate atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Femeile începătoare pot începe cu flotări susținute, numite flotări pentru femei. Cu timpul, însă, acestea ar trebui să treacă la modele standard.

Flotări pe rampe

O versiune de flotări pentru cei avansați, bună și pentru femei. Pentru a efectua aceste flotări avem nevoie de rampe speciale care se găsesc în sala de gimnastică.

EXERCIȚII PENTRU PIEPT PENTRU FEMEI – CU GREUTĂȚI

Pentru a efectua astfel de exerciții, avem nevoie de echipamentul potrivit. Aceasta include de obicei:

  • gantere;
  • scripete cu greutăți;
  • o bancă.
  • Presarea cu gantere

Presa pe bancă este cel mai popular exercițiu de antrenament de forță pentru piept. Aceasta implică împingerea unei gantere în poziție verticală sau pe o bancă înclinată. Începătorii pot începe cu o presă cu gantere cu o greutate redusă sau doar cu o bară fără greutate.

DE CE FEMEILE TREBUIE SĂ ANTRENEZE PIEPTUL? AVANTAJELE ANTRENAMENTULUI

Întărirea sistematică a mușchilor toracici aduce multe beneficii:

  • întărirea musculară – antrenarea pieptului întărește nu numai mușchii pectorali, ci și umerii și brațele, ceea ce favorizează un echilibru corporal bun;
  • metabolism îmbunătățit – acest lucru te va ajuta să arzi grăsimile mai repede. Exercițiile pentru piept sunt considerate a fi printre cele care cresc cel mai mult metabolismul;
  • îmbunătățirea aspectului sânilor – mușchii întăriți lucrează pentru a ridica sânii, făcând sânul să iasă mai clar în evidență.

Dacă ai nevoie și de exerciții pentru abdomen sală te invit să privești următorul antrenament.

Antrenament complex pentru un abdomen plat și tonifiat

EXERCIȚII PIEPT SALĂ – REZUMAT

Femeile care decid să se antreneze în mod constant nu ar trebui să se concentreze doar pe o parte a corpului. Întărirea pieptului este la fel de importantă ca întărirea picioarelor sau a spatelui. Exercițiile pentru această parte a corpului nu te vor face mai masculină, dimpotrivă – te vor ajuta să obții forme feminine mai proeminente și să modelezi frumos figura.

Citește și articolul: Calorii salată de vinete – totul despre această legumă

Pentru a descoperi mai multă informație utilă pentru tine sau dacă vrei să slăbești, abonează-te la noi pe rețelele de socializare:  YoutubeInstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu