Fitnessmama.ro

Fructe care te ajută să slăbești rapid

Acele fructe care te ajută să slăbești rapid fac parte integrantă dintr-o dietă sănătoasă și echilibrată. Cu toate acestea, există încă prea multe idei care circulă despre ele: le putem consuma după bunul plac oricând? Ajută la arderea grăsimilor sau nu? Sunt prea dulci? În acest articol, descoperă toate informațiile de care ai nevoie pentru a consuma fructele în mod corespunzător pentru a pierde în greutate și pentru a-ți menține sănătatea.

De ce să consumi fructe care te ajută să slăbești rapid?

Consumul de fructe suficiente pentru a slăbi are anumite avantaje. Într-adevăr, dincolo de culorile lor frumoase și gustul lor unic, fructele sunt alcătuite din multe elemente esențiale pentru corp.

Fructele nu te ajută cum slăbești cel mai rapid însă au multe beneficii nutritive pentru organism atunci când sunt consumate echilibrat.

Fibre dietetice

O parte din motivul pentru care fructele sunt interesante este că conțin o cantitate semnificativă de fibre dietetice solubile și insolubile. Pe lângă promovarea tranzitului intestinal, fibrele sunt excelente pentru o senzație de plinătate mai îndelungată și pentru reglarea aportului alimentar. În plus, acestea sunt active reale pentru reglarea nivelului zahărului din sânge și al colesterolului. Astfel, cu acest conținut ridicat de fibre alimentare, fructele își au locul într-o dietă pentru a slăbi.

Fructoză

Una dintre marile particularități ale fructelor este, fără îndoială, conținutul lor de fructoză. El este cel care le dă acel gust plăcut și mai mult sau mai puțin dulce al fructelor noastre preferate. Deci, fructele sunt o modalitate excelentă de a te bucura de mâncare. În plus, fructoza are o putere de îndulcire semnificativă și un indice glicemic mult mai mic decât cel al zahărului, care este consolidat în continuare de prezența fibrelor. Astfel, fructele furnizează o energie stabilă și nu creează o creștere a zahărului din sânge, așa cum este cazul majorității produselor dulci.

Antioxidanți

Toate fructele conțin o cantitate mai mare sau mai mică de antioxidanți: polifenoli, pigmenți, vitamina C etc. Antioxidanții ajută la combaterea oxidării celulare și a îmbătrânirii premature a celulelor din organism. De asemenea, sunt excelente pentru stimularea metabolismului, a sistemului imunitar și pentru stimularea arderii grăsimilor. Acesta este parțial motivul pentru care uneori vorbim despre fructele care ard grăsimi.

Vitamine si minerale

În cele din urmă, fructele sunt în mod evident surse de diverse vitamine și minerale esențiale pentru funcționarea organismului și a metabolismului. Această bogăție este cu atât mai importantă când consumăm fructe sezoniere și coapte, deoarece în acest moment încărcarea lor de micronutrienți este cea mai mare. Drept urmare, ele contribuie din plin la echilibrul nutrițional și la acoperirea nevoilor de vitamine și minerale.

Top 10 fructe care te ajută să slăbești rapid

Unele fructe sunt deosebit de bogate în fibre și antioxidanți, ceea ce le conferă proprietăți superioare de slăbire. Ce fructe te ajută să slăbești rapid?

Iată o listă cu cele mai bune 10 fructe pentru slăbit:

  • Căpșună
  • Zmeură
  • Struguri
  • Măr
  • Grapefruit
  • Portocale
  • Lămâie
  • Pepene galben
  • Pepene verde
  • Caise

Cum și când să consumi fructe pentru a slăbi?

Consumul de fructe pentru a slăbi nu este atât de complicat, trebuie doar să adopți obiceiuri bune. În primul rând, să știi că nimic nu bate consumul de fructe proaspete, coapte și de sezon. Într-adevăr, în aceste condiții acestea sunt cele mai concentrate în micronutrienți și fibre. În plus, consumul de fructe sub formă de suc, compoturi sau piureuri nu ar trebui să înlocuiască consumul de fructe întregi. Idealul este să combini modurile de consum al fructelor pentru a profita din plin de toate avantajele lor. Din motive întemeiate, gătitul și măcinarea reduc conținutul de fibre și micronutrienți al fructului.

Poți consuma fructe după bunul plac pentru a slăbi?

Cum să slăbești mai rapid cu fructe? Fructele sunt aliații perfecți pentru o dietă sănătoasă. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că pot fi consumate după bunul plac sau în orice moment. Într-adevăr, acestea sunt alimente care sunt surse de carbohidrați și a căror valoare energetică nu este neglijabilă. Prin urmare, este important să le integrezi în mese echilibrate sau în timpul gustărilor. În cele din urmă, este recomandat să nu consumați mai mult de 3 până la 4 fructe pe zi pentru a evita consumul excesiv de carbohidrați.

Citește și articolul: Top 10 exerciții pentru abdomen

Pentru a nu rata toate sfaturile și noutățile cele mai importante și interesante, abonează-te la noi pe rețelele de socializare: YoutubeInstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu