Fitnessmama.ro

La ce trebuie să renunți pentru a slăbi?

Dacă ți-ai zis asta deja: „Știu ce să fac, dar pur și simplu nu o pot face!” Amintește-ți că obiceiurile rele sunt cauza. În continuare îți spunem la ce trebuie să renunți pentru a slăbi.

La ce trebuie să renunți pentru a slăbi? – Să bei prea des

Pentru majoritatea oamenilor, consumul de alcool are un efect major. După câteva băuturi, inhibițiile lor scad și pofta de mâncare crește.

Acest obicei, pe lângă caloriile suplimentare din cocktail-uri, duce la consumul a sute de calorii în exces. Și acest lucru se întâmplă mai des decât își dau seama, deoarece oamenii încă subestimează cantitatea de alcool consumată.

Vestea bună în toate acestea este pierderea mare în greutate imediat după oprirea consumului de alcool. Dacă crezi că te afli în aceeași situație, abține-te să bei alcool timp de 30 de zile sau limitează consumul: bea, de exemplu, doar o dată pe săptămână și stabilește o limită de cel mult două pahare. Rezultatele pot fi spectaculoase!

Să consumi alimente „ușoare”

Alimentele ușoare sunt de obicei ambalate cu o mulțime de aditivi și ingrediente nedorite, care sunt imposibil de pronunțat. Și să recunoaștem, doar că nu sunt nici sațioase, nici satisfăcătoare. Acestea sunt unele din alimente la care trebuie să renunți pentru a slăbi.

Câteva zeci de oameni recunosc că, după ce au mâncat un aperitiv congelat sau un bar congelat sau desert, au simțit persistența foamei cu gânduri constante despre mâncare, ceea ce i-a condus la gustări – savurând ân cantități mari. Drept urmare, acești oameni ajung să consume mai multe calorii decât ar fi mâncat o masă satisfăcătoare și sănătoasă.

Excesul consumului de alimente sănătoase

Este întotdeauna bine să mănânci alimente sănătoase, cum ar fi legume, linte, avocado și cereale integrale. Singurul punct slab este consumul în exces.

Deoarece alimentele întregi sunt bogate în substanțe nutritive și îmbunătățesc metabolismul, oamenii exagerează. Pentru a preveni astfel de probleme, ascultă semnalele corpului tău când îți este foame sau ești sătulă care te va ajuta în a ghida porțiile.

De exemplu, o porție de fructe ar trebui să aibă dimensiunea unei mingi de tenis, o mână de fulgi de ovăz gătite ar trebui să fie pe jumătate și, dacă adaugi nuci sau semințe, limitează-te la dimensiunea unei mingi de golf.

Omiterea meselor

Acesta este un punct foarte important. A sta ore întregi fără a mânca poate crea două efecte secundare care interferează cu pierderea în greutate. În primul rând, probabil că vei arde mai puține calorii ca mod de a compensa corpul pentru lipsa de combustibil atunci când are nevoie de el. În al doilea rând, va crește riscul de a mânca în exces noaptea când nivelul de activitate este scăzut; și deoarece nu poți arde retroactiv calorii, excesul inutil este trimis direct la celulele tale adipoase.

Dacă nu mănânci toată ziua, sau nu mănânci chiar deloc, atunci riști să mănânci noaptea în cantități mari, ceea ce duce la kilograme în plus nesănătoase.

Cu alte cuvinte mesele regulate sunt importante. Mai multe studii au arătat că nu contează doar caloriile zilnice totale, ci și atunci când le consumi. O regulă bună este să mănânci mese mai mari înainte de cele mai active ore, mese mai mici înainte de orele mai puțin active și să nu stai niciodată mai mult de patru sau cinci ore fără să mănânci.

Să numeri caloriile

În timp ce calitatea și consumul regulat de calorii sunt esențiale pentru pierderea în greutate cu succes, numărarea acestora poate condamna programul la eșec.

Un studiu a constatat că numărarea caloriilor le-a făcut pe femei să se simtă mai stresate. Nimeni nu o vrea! În plus, stresul crescut poate provoca o creștere a cortizolului, un hormon cunoscut pentru creșterea poftei de mâncare, pofta de alimente grase și zaharate și chiar depozitarea grăsimilor în burtă.

În plus, informațiile calorice menționate pe ambalajul alimentelor sau pe meniurile restaurantelor nu sunt date perfecte. Nu spunem că aceste informații despre calorii nu au sens, dar există modalități mai eficiente și mai puțin complicate de a pierde în greutate.

Cu siguranță calcularea caloriilor este unul din primele obiceiuri la ce trebuie să renunți pentru a slăbi.

Soluția cea mai eficientă pentru a slăbi este de fapt un mod de viață sănătos.

Te invit să descoperi 7 exerciții eficiente pentru picioare tonifiate pe care le poți face acasă, în doar 7 minute

La ce trebuie să renunți pentru a slăbi – Să mănânci emoțiile

Acest obicei de a te îndrepta direct spre mâncare atunci când ești plictisit, anxios, supărat sau chiar fericit este obstacolul numărul unu când mulți oameni încearcă să slăbească.

Am învățat întotdeauna de la o vârstă fragedă să raportăm mâncarea la sentimente. Mulți oameni împărtășesc povești despre recompensarea cu delicii pentru o notă bună, sau confortul cu mâncarea după ce au fost tachinați la școală sau au mers la dentist.

Ne legăm de mâncare, aducând-o în doliu pentru cei dragi, folosind-o pentru a sărbători sau pentru a ne sprijini ca o modalitate de a ne umple sentimentele neplăcute. Este un model acceptat social (dacă nu încurajat) și este greu de depășit. Uneori este imposibil. Și chiar dacă ai găsi doar alternative nealimentare pentru a vă satisface nevoile emoționale 50% din timp, ai pierde în continuare în greutate. Cu siguranță acesta este primul lucru la ce să renunți pentru a slăbi.

Citește și articolul: Afine calorii și valoare nutrițională

Pentru a descoperi mai multă informație utilă pentru tine sau dacă vrei să slăbești, abonează-te la noi pe rețelele de socializare:  Youtube, InstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu