Fitnessmama.ro

Masa musculară: cum să câștigi în greutate fără a-ți pune în pericol sănătatea?

Nu este întotdeauna ușor să câștigi în greutate atunci când ești foarte slabă. Deși este tentant să recurgi la suplimente alimentare sau medicamente, este mai sigur pentru sănătatea ta să te concentrezi pe un regim alimentar corect și pe activitatea fizică. Descoperă sfaturile noastre pentru a câștiga câteva kilograme în mod natural. Datorită la creșterea în masa musculară poți să te îngrași fără a-ți pune în pericol sănătatea. În acest articol vei descoperi sfaturi pentru dezvoltarea masei musculare în mod sănătos.

Ce e masa musculară?

Dacă nu știi ce e masa musculară te ajutăm noi să înțelegi. Masa musculară este cantitatea de mușchi din corpul tău. Include mușchii scheletici, mușchii netezi și mușchii inimii.

Poate fi dedusă din compoziția totală a corpului, împreună cu grăsimea corporală și masa osoasă.

Mușchiul scheletic este format din fibre musculare sau miofibre (fiecare fiind o singură celulă musculară) care sunt legate între ele și învelite de țesut conjunctiv numit epimisiu.

Aproximativ de la 20 până la 80 de fibre musculare sunt grupate împreună pentru a forma un fascicul. Mușchii sunt apoi separați de țesut conjunctiv situat în afara epimisiumului numit fascia care este conectat la oase prin tendoane.

Ce ar trebui să faci atunci când vrei să te îngrași și să câștigi mușchi?

Cum să-ți crești masa musculară? Pentru a câștiga în greutate și a crește masa musculară, este esențial să consumi după un regim bogat în calorii și să practici o activitate sportivă intensă. Din păcate, majoritatea sportivilor chiar nu știu ce să consume pentru un câștig în masă musculară proporțional cu greutatea lor. Fiecare individ este unic și trebuie să poți adapta dieta și frecvența de antrenament în funcție de corpul tău. Trebuie să-ți alegi bine mesele și să fii cu adevărat motivată în abordarea ta. Poți încerca chiar exerciții eficiente pentru masa musculară și pentru sănătate ân general.

Fă sport!

Pentru a înțelege cum să pui masă musculară, este necesar să menții mușchii și să practici sportul într-un mod intens. Practica regulată a unui sport de culturism duce imediat la o creștere a dimensiunii mușchilor. Ca parte a culturismului intens combinat cu o dietă echilibrată, sportivul va trebui neapărat să se îngrășeze. Acest tratament combină creșterea de masă uscată cu creșterea de grăsime. De aici și importanța asocierii întotdeauna a activității sportive cu o alimentație bună.

Fund sexy și bombat, coapse tonifiate – secretul vedetelor!

Consumă alimente bogate în calorii

Pentru a câștiga în greutate și a câștiga mușchi, este esențial un aport mare de produse bogate în calorii. Este important să știi că mușchii se reînnoiesc constant și că trebuie să fie hrăniți cu alimente bogate în proteine ​​și carbohidrați. Aceste alimente sunt capabile să ofere sportivilor energia necesară de care au nevoie pentru a funcționa zilnic. Celulele musculare își obțin puterea din vitamine, minerale și oligoelemente. Pentru a obține cel mai mare beneficiu din substanțele nutritive din proteine ​​și carbohidrați, oricine dorește să se îngrașe și mușchii ar trebui să adopte o dietă variată și echilibrată. Acestea sunt câteva principii esențiale de creștere a masei musculare fără a-ți pune în pericol sănătatea.

Citește și articolul: Talie subțire: cum o obții? Prezentare generală a metodelor

Dacă ți-a plăcut articolul distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu