Fitnessmama.ro

Mituri despre slăbit partea a 2-a

Slăbirea! Ah, o temă comună pentru toate femeile. Ideile despre slăbire apar în orice cerc de doamne. Fiecare își spune OF-ul, și cum luptă cu kilogramele în plus. Există muuulte mituri despre slăbit și unele din ele le crezi chiar tu. De câte ori ai stat cu prietenele tale și fiecare a vorbit despre variante despre cum a încercat să slăbească? De câte ori ai încercat exact aceleași metode recomandate de alții dar nu ți-au reușit? Probabil de prea multe ori. Ei bine, astăzi, o să mai vorbim despre câteva mituri legate de acet
subiect. Este timpul să încetezi să crezi în ele! Uite aici un top 5.

1.Apa te face să slăbești

Nu! Apa nu te face. Acesta este unul din cele mai mari mituri despre slăbire. Apa contribuie la slăbire, dar nu slăbești anume de la ea. La fel cum apa contribuie la hidratarea corpului, la aportul tău de energie, aceasta contribuie la sațietate. Pentru că nu bei destulă apă în zi, corpul tău îți dă mereu senzația de foame, iar tu te lași amăgit. Atunci îți este de fapt sete. Dacă ai bea apă pentru a te hidrata, nu ți-ar fi mereu atât de foame și nu ai mânca în plus.

Bea apă cu 30 minute înainte de mâncare și organismul tău o să ceară doza de alimentație necesară. Apa o să te ajute la eliminarea toxinelor de asemenea. Doar în așa mod apa o să contribuie la slăbit. Dacă bei litri întregi de apă concomitent să știi că degeaba.

2.Sexul este cel mai bun pentru pierderea în greutate

Nu! Înafara faptului că vorbim despre plăcere, nici nu putem nega că acesta arde calorii. Până la urmă este mișcare. Orice tip de mișcare ne ajută să ardem niște calorii. În urma unor studii de profesorul Krelis, s-a demonstrat că femeile ard în medie 69 calorii iar bărbații 101. Deci sexul nu este cel mai bun, ci moderat. Deci până și alergând arzi mai multe calorii.

Sexul oricum intră în mișcarea necesară, dar nu te baza doar pe el, fă mai multă mișcare.

 

3.Trebuie să excludem carbohidrații

Nu. Este încă unul din top mituri slăbire. Mai întâi gândește-te ce sunt carbohidrații pentru tine. Dacă te-ai gândit la paste, dulciuri procesate ect, atunci da. Dar nu uita despre carbohidrații pe care îi luăm din ceriale integrale, nuci, semințe și nu în ultimul rând fructe și legume. Dacă vrei să te bucuri de sănătate nu e nevoie să-i elimini. Avem nevoie de ei. După alimentele enumerate, îți dai seama că sunt o doză zilnică de sănătate.

4.Cina îngrașă

Trăim într-o perioadă în care experții își cunosc bine meseria. Aceștia ne recomandă să nu sărim peste cină. La fel ca și celelalte mese, cina este foarte importantă. Mesele, dacă sunt echilibrate adecvat SUTN BENEFICE! Despre cină, există zeci de mituri legate de slăbit. Ora la care iei cina, depinde foarte mult de ora la care te culci, și cea la care te trezești. În principiu, dacă te culci târziu, este recomandat să o iei cu nu mai puțin de 2 ore înainte. Ora,,18’’ este o oră aproximativă ce ține de media în care ar trebui să doarmă un om.

Legat de ce trebuie să conțină cina ta, este alt subiect. Evident nu poți mânca exact ca la micul dejun. Cel mai bine se potrivește aici cuvântul ECHILIBRU.

5.Ceaiul de slăbit ajută

Ceaiurile de slăbit, la fel sunt un subiect controversat. Acestea pot fi de folos în procesul de slăbire dar nu te fac să slăbești propriuzis. Sunt populare pentru proprietățile lor de detoxifiere. Adică, acestea contribuie mai mult la sănătatea generală, pentru că elimină anumite toxine.

Decât să faci abuz de asemenea ceaiuri, pregătește-ți câte un smothie detoxifiant. O să îți iei și doza necesară de vitamine.

Ai grijă în ce mituri crezi pentru că îți pot strica planurile în loc să te ajute.

Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie să-l vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu