Fitnessmama.ro

Omletă calorii – micul dejun preferat

În omletă calorii câte are și mai multe detalii interesante despre aceasta vei descoperi astăzi în acest articol. Omletă – micul dejun preferat de mulți oameni din întreaga lume. Fiecare îl pregătește în felul lui: unii doar bat câteva ouă, alții adaugă lapte sau apă, alții completează cu ceapă, roșiile, șuncă și alte produse. Există o diversitate mare de opțiuni pentru acest fel de mâncare și fiecare omletă are gustul său.

Omletă calorii – tipuri

Trebuie să iei în considerare că există o varietate de modalități de preparare a unei omlete și astfel conținutul de calorii al produsului final se va schimba în funcție de ceea ce ai adăugat în ea. În continuare vom analiza câte calorii are o omletă de mai multe tipuri.

  • omletă clasică cu două ouă este conține 118 kcal la 100 g;
  • omletă cu ou și cu lapte – 184 kcal;
  • ou cu brânză – 340 kcal;
  • omletă cu 1% lapte aburit – 135 kcal;
  • omletă cu roșii – 165 kcal.

Mulți preferă omleta cu brânză. Numărul de calorii omletă cu brânză este de 340 kcal, după cum am menționat mai sus. Omleta este un mic dejun gustos și sănătos.

Trebuie să iei în considerare conținutul de calorii al celor mai populari aditivi pentru omletă:

  1. roșii – 18 kcal la 100 g;
  2. brânză – aproximativ 300 kcal la 100 g;
  3. ardei bulgăresc – 28 kcal la 100 g;
  4. șuncă – 145 kcal la 100 g;
  5. carne de pui – 219 kcal la 100 g;
  6. 1% lapte – 42 kcal la 100 g;
  7. arc – 41 kcal la 100 g;
  8. ciuperci – 28 kcal la 100 g;
  9. măsline – 115 kcal la 100 g

Deci, numărul de calorii din omletă depinde direct de ingredientele pe care le folosești atunci când gătești. În plus, este influențată și cantitatea de ulei: este mai bine să se pregătească într-o tigaie modernă din ceramică sau teflon, care nu necesită deloc adăugarea de ulei.

Beneficiile unei omlete la micul dejun

Nu este un secret pentru nimeni că ouăle sunt un produs proteic echilibrat ideal. Ideal pentru a începe ziua. OMLETĂ – Felul de mâncare nu este doar hrănitor, ci și util, deoarece în ouă se găsesc vitaminele A, B1, B6, B9, E și D, precum și minerale precum fierul și satul. Datorită acestui fapt, nu te vei bucura doar de un gust plăcut, ci și ăți vei întări corpul, vei primi multe substanțe importante dimineața.

În plus, o persoană de obicei mănâncă rar legume și fructe, iar în omletă pot fi adăugate ciuperci și verdeață, ceea ce face felul de mâncare și mai util pentru întregul corp.

Omletă pentru micul dejun pentru pierderea în greutate

Omleta este una dintre opțiunile de mic dejun recomandate celor care doresc să slăbească. Acest lucru se explică simplu: omleta este hrănitoare și satisfăcătoare, conține o mulțime de substanțe utile și îți permite să te menții în tonus și să simți sațietate. În plus, este ușor de preparat, ceea ce înseamnă că un astfel de mic dejun nu va lipsi din grafic.

Poți lua în considerare mai multe opțiuni pentru pierderea în greutate, bazate pe principiile unei alimentații adecvate, în care omleta este mâncată la micul dejun.

 

Opțiunea 1

Mic dejun: omletă cu lapte, ceai verde fără zahăr, o bucată de pâine cu tărâțe.

Prânz: o porție de salată de legume proaspete.

Gustare de după-amiază: un măr.

Cina: carne de vită, coaptă cu dovlecel.

 

Opțiunea 2.

Mic dejun: omletă cu roșii, ceai verde fără zahăr, o bucată de pâine.

Prânz: salată de legume fierte, supă ușoară de legume.

Gustare: Kiwi.

Cina: pui gătit cu varză.

Acestea au fost cele mai interesante detalii la subiectul calorii omletă. Urmează un mod sănătos de viață pentru a simți că trăiești în armonie.

Îți oferim o idee de mic dejun rapid, delicios și sănătos: Shakshuka!

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Calorii alimente de zi cu zi

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu