Fitnessmama.ro

Rețete sănătoase cu puține calorii

Vrei să gătești rețete sănătoase cu puține calorii, dar delicioase? Nici o problemă. Iată câteva sfaturi simple de folosit în bucătărie  la alegere pentru mai puține calorii și mai multă plăcere.

Cum să pregătești rețete sănătoase cu puține calorii?

Când te gândești la rețete de gătit cu conținut scăzut de calorii și pentru slăbire, îți vin în minte produsele ușoare, legumele și farfuriile pe jumătate umplute, nu? Este timpul să vedem lucrurile într-o altă lumină. Tot ceea ce trebuie să faci pentru a găti mâncăruri cu mai puține calorii, să-și păstreze toată savoarea și să-ți ofere totuși cât mai multă plăcere să mănânci, este să-ți adaptezi metodele de gătit și să-ți selectezi fin ingredientele pentru fiecare rețetă.

Poate părea complicat la început, dar de fapt este foarte simplu. Odată ce ai adoptat anumite tehnici, gătitul cu conținut scăzut de calorii va deveni rapid o rutină.

Suntem convinși că nu trebuie de renunțat să te simți bine cu tine însuți și poate să ajungi la slăbire – dacă asta îți dorești. Odată ce obișnuiești corpul cu o dietă sănătoasă, echilibrată, potrivită pentru tine pofta de mâncare rapidă și dulciuri va trece rapid.

Rețetele noastre practice de bucătărie și gustările de fitness îți vor oferi un impuls dacă ai puțin timp să gătești.

Rețete cu conținut scăzut de calorii: moduri de a reduce caloriile

Gătitul cu conținut scăzut de calorii începe cu pregătirea unei rețete. O rețetă bună nu necesită folosirea unor gadgeturi fanteziste sau mult timp. Adaptează aceste 8 sfaturi la rețetele tale pentru a-ți prepara mâncărurile preferate cu conținut scăzut de calorii, fără a sacrifica aroma.

Sfatul editorului: Graficul nostru de calorii își spune ce te ajută să pierzi în greutate.

Alege să fierbi produsele în loc să le prăjești

Desigur, poți să gătești alimentele în tigaie și să le prăjești dacă dorești. Dar când vine vorba de gătitul zilnic, favorizând rețetele cu conținut scăzut de calorii, fierberea sau fierberea la abur sunt cele mai bune metode de preparare. Chiar și cele mai sănătoase, cu cele mai puține grăsimi, se transformă în bombe calorice dacă înoată în grăsimi.

Leguminoasele, de exemplu, trebuie fierte întotdeauna pentru a fi mai ușor de digerat și mai bine de mâncat. Cu toate acestea, fierberea sau fierberea la abur sunt metode de preparare mai blânde. Ele păstrează vitaminele și nutrienții valoroși. Astfel, mesele tale nu sunt doar mai puțin calorice, ci și mai sănătoase. O situație câștig-câștig!

Când gătești la aburi sau gătești într-o tigaie, înlocuiește grăsimea cu puțină apă ca bază și pune un capac. Dacă rețeta ta cere să gătești multe legume la aburi, merită să cumperi o strecurătoare de metal. Adaugă puțină apă în oală, pune legumele în strecurătoare, pune capacul și gata.

Este posibil să ai gustări sănătoase cu puține calorii și să nu te îngrași!

Totul ține de temperatură

Dacă vrei să faci o rețetă de prăjit, asigură-te că tigaia este foarte fierbinte. Nu agăuga ingrediente în tigaie până când uleiul începe să sfârâie ușor. Vor avea apoi o crustă ușoară care va prinde forma imediat. Nu numai că tofu, carnea și peștele absorb excesul de grăsime, dar au un gust mai bun.

Sfatul nostru editorial: asigură-te că prăjești cu grăsimi stabile la căldură. Uleiul nostru de cocos organic poate fi încălzit până la 200 °; este deci aliatul ideal al unui regim de fitness.

Dacă ar veni vorba de dulce, să știi că poți găsi și alternativa de dulciuri sănătoase fără calorii.

Uite aici o rețetă mega-gustoasă.

Evită excesul de grăsime

Grăsimea este un purtător important de aromă și ai nevoie de ea pentru a absorbi vitaminele solubile în grăsimi A, D, E și K. Acesta este motivul pentru care o dietă complet lipsită de grăsimi nu este bună. Dar dacă mâncărurile tale sunt scăldate în ulei, nici rețetele de slăbire nu vor face minuni.

Pune o cantitate mică de grăsime în mijlocul cratiței înainte de a găti și întinde-o cu o perie. Poți folosi și un pulverizator de ulei. Rețeta ta va fi mult mai puțin grasă în acest fel.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Exerciții de fitness pentru slăbit

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu