Fitnessmama.ro

Semințe de in slăbire – cum se consumă pentru a slăbi?

Cu semințe de in slăbire eficientă poate obține oricine datorită unui regim echilibrat. Semințele de in par a fi una dintre cele mai noi alimente pentru slăbit din zilele noastre. Analizând mai atent, trebuie să recunoaștem că au multe beneficii pentru sănătate. Bogate în fibre, Omega-3 și micronutrienți, aceste semințe mici conțin totul. În acest articol, află cum și când să consumi semințe de in pentru pierderea în greutate.

Beneficii semințe de in slăbire eficientă

Semințele de in au trei avantaje majore: bogăția lor în Omega-3, bogăția lor în fibre și bogăția lor în micronutrienți. Aceste active conținute de in au beneficii reale pentru sănătatea corpului și ca parte a unui plan în cura de slăbire cu semințe de in.

Semințe de in, Omega-3 și pierderea în greutate

Acizii grași omega-3 au multe roluri pozitive în organism. În special, stimulează sinteza anumitor hormoni și promovează eliminarea și utilizarea lipidelor. De asemenea, ele ajută la reglarea nivelului de colesterol din sânge și asigură fluiditatea sângelui. Acesta este motivul pentru care utilizarea semințelor de in pentru pierderea în greutate poate fi înțeleaptă. Dincolo de rolurile de slăbire, Omega-3 participă, de asemenea, la protecția celulelor creierului și la protecția sistemului cardiovascular. Prin urmare, sunt excelente pentru prevenirea patologiilor cardiovasculare și a bolilor neurodegenerative.

Fibre și pierderea în greutate

Semințele de in conțin, de asemenea, o cantitate mare de fibre solubile. Aceste fibre solubile sunt excelente pentru a favoriza pierderea în greutate. Pe de o parte, acestea fac posibilă reglarea tranzitului și promovarea bunăstării digestive. De asemenea, promovează sațietatea și au un efect foarte interesant de suprimare a poftei de mâncare. În cele din urmă, fibrele solubile au un efect pozitiv asupra reglării nivelului zahărului din sânge, al colesterolului și asupra eliminării excesului de grăsimi. Prin urmare cura de slăbire cu semințe in este sănătoasă și eficientă.

Semințe de in slăbire, antioxidanți și micronutrienți

Interesul semințelor de in pentru pierderea în greutate constă și în conținutul lor deosebit de ridicat de antioxidanți, vitamine și minerale. Astfel, un consum regulat de semințe de in ar putea ajuta la combaterea oxidării celulare și a instalării proceselor inflamatorii. Excelent din punct de vedere al sănătății, acest activ are, de asemenea, avantaje pentru reducerea celulitei și formarea de gropi inestetice. În plus, această bogăție nutrițională asigură funcționarea optimă a metabolismului și susține funcțiile de eliminare a organismului.

Deschide video pentru o recetă de smoothie.

Cum se consumă semințe de in pentru a slăbi?

În principiu, utilizarea de semințe de in cura de slăbire se reduce la adăugarea câtorva semințe în supe și iaurturi. Cu toate acestea, aceste semințe mici, cu un gust foarte neutru, pot fi integrate aproape peste tot și mult mai ușor decât crezi.

Cu toate acestea, este important să subliniem importanța înmuierii și zdrobirii semințelor de in înainte de a le folosi în bucătărie. Într-adevăr, semințele de in își eliberează majoritatea virtuților după zdrobire. Fără aceasta, organismul nu va putea asimila în mod corespunzător acizii grași esențiali și micronutrienții conținuți în semințe, ci doar fibrele conținute în învelișul exterior. În mod ideal, ar trebui să ai la dispoziție o moară de piper umplută cu semințe de in, astfel încât să le poți integra cu ușurință în preparatele zilnice. Înmuierea crește biodisponibilitatea nutrienților conținuți în semințele de in.

Cura de slăbire cu semințe nu este deloc periculoasă pentru organism. Având un regim alimentar echilibrat și practicând sport regulat poți atinge obiectivele dorite cu pași încrezuți.

Citește și articolul: Exerciții pentru spate drept – VIDEO

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu