Fitnessmama.ro

Slăbire abdomen rapidă – planul de acțiuni!

Pentru că vin sărbătorile de iarnă unde întindem mesele cu torturi și cele mai gustoase feluri de mâncare pe mulți îi interesează deja subiectul despre slăbire abdomen rapidă. Pentru a te ajuta, vom discuta în acest articol despre mai multe metode de a pierde grăsimea abdominală.

Aceasta este cu siguranță zona corpului în care grăsimea se instalează cel mai mult: în jurul abdomenului și șoldurilor. Iar când iese din tricou (chiloți sau slip), arată întotdeauna puțin dezordonat! Iată un plan în patru părți împotriva atacului de grăsime abdominală: alimentație, exerciții fizice, acțiune și psihologie – toate bazate pe studii care analizează pierderea de grăsime abdominală.

Grăsimea abdominală… bine fixată în jurul abdomenului, unde depozitarea este cel mai greu de dislocat: vârstă (și deci un metabolism mai lent), menopauză (în timpul căreia, din păcate, este mai mult în acest loc în care se depozitează grăsimea), lipsa exercițiilor fizice, alimente adesea procesate, stresul și lipsa somnului, morfologia „mărului”…: toți acești factori sunt frâne puternice la pierderea de kilograme în jurul abdomenului.

Secretul: pierderea grăsimii de pe abdomen necesită o combinație între o alimentație săracă în calorii, bogată în fibre, cu exerciții cardiovasculare și musculare. Deci, cum să obții o slăbire rapidă abdomen?

In primul rand: ai sau nu o problema cu grasimea abdominala?

Calculează raportul de măsurare talie/șold. Este circumferința taliei împărțită la circumferința șoldurilor. Este un bun indicator pentru a ști dacă trebuie să pierzi grăsimea de pe abdomen sau dacă ești supraponderal. Desigur, anumite alimente îți pot oferi o „burtă mare” temporară: sucurile, în special, care provoacă balonare. Problemele de digestie pot juca, de asemenea, un rol. Așa că încearcă să măsori raportul pe stomacul gol dimineața.

Pentru a face acest lucru, măsoară cea mai subțire parte a taliei la nivelul buricului, apoi la nivelul celei mai late părți a șoldurilor. Împărțim această măsură a taliei la măsura șoldului. Femeile ar trebui să aibă un raport de 0,8 sau mai puțin, bărbații un raport de 0,9 sau mai puțin.

Daca ai un raport bun: vesti bune, esti in norma! Dacă ai un raport mai mic și aceasta este o problemă pentru tine – urmează sfaturile noastre de slăbire!

Cum să pierzi burta în fiecare zi?

– 10.000 de pași pe zi. Într-un studiu în care unui grup de bărbați li s-a cerut să-și reducă timpul zilnic de mers de la aproximativ 10.000 de pași la mai puțin de 1.500 (fără a-și schimba dieta), grăsimea viscerală a crescut cu 7% după doar 2 săptămâni. Așadar, ne dotăm cu pedometru (la vânzare în magazinele de sport sau ușor de descărcat pe telefonul lui) și optăm pentru mers pe jos!

– În cazul muncii sedentare: nu uita să mergi și să te miști regulat! Fă-ți timp pentru un mic exercițiu în ziua de lucru, ridicându-te de la birou pentru o plimbare de 5 minute. Fă pași lungi și păstrează un ritm alert sau încearcă să urci și să cobori scările, în loc să iei ascensorul. Idealul? Fă 250 de pași în fiecare oră! Și pentru a-ți atinge obiectivul, de ce să nu pui un memento în fiecare oră pe smartphone-ul tău?

Sportul: aliatul tău pentru slăbire abdomen rapidă

– Pentru a pierde acea grăsime de pe burtă, trebuie să faci mișcare, dar nu în orice mod: este necesar să combini exercițiile cardiovasculare și cele de antrenament cu greutăți.

– Cardio va fi un mare aliat: aleargă de trei ori pe săptămână timp de o jumătate de oră, în ritmul tău. Jogging-ul poate fi înlocuit cu înotul, mersul rapid sau orice altă activitate fizică în care ritmul cardiac se va menține între 120 și 150, în funcție de vârsta ta. Într-adevăr, tocmai la această frecvență cardiacă organismul se va folosi de zaharuri și grăsimi… inclusiv de grăsimea de pe burtă, de care vrei să scapi!

– Faceți exerciții slăbire abdomen în pași mici. Pentru a arde suficiente grăsimi și calorii, este mai bine să faci un efort intens, dar scurt, urmat de o recuperare rapidă. Timp de 10 până la 30 de minute. Multe tutoriale pline cu exerciții menite să-ți ofere un abdomen plat frumos te așteaptă pe Youtube. Iar dacă ești înscris sau înregistrat la sală, lecțiile de grup te vor ajuta să te motivezi. Nu ezitați să cereți ajutorul unui antrenor sportiv, care vă va crea un program eficient pe măsură.

– Renunță la abdomen pentru moment – în special abdomenul crunch, care poate accentua efectul de geamandă. Concentrează-te pe exercițiile de bază, și genuflexiunile care acționează direct asupra grăsimii abdominale.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Cure de slăbire rapide – dieta natman

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu