Fitnessmama.ro

Slăbire în alăptare – este posibil!

Vrei să cunoști mai multe despre procesul de slăbire în alăptare? Vești bune: sportul alăptarea bebelușului tău ar reduce greutatea pe cântar!

Toate femeile vor să poată păstra silueta și să se simtă frumoase, chiar și după ce au născut un copil. Alăptezi, dar vrei să reiei sportul și să scapi de kilogramele în plus acumulate în timpul sarcinii?

Fără griji: activitatea fizică și alăptarea nu sunt nicidecum incompatibile. Descoperă sfaturile noastre despre procesul de slăbire alăptare în acest articol.

Beneficiile sportului asupra sănătății tale

În timpul sarcinii se depozitează unele grăsimi care vor fi utilizate parțial pentru alăptare. De obicei, arzi între 380 și 500 de calorii pe zi în timpul alăptării. Sportul suplimentar regulat te poate ajuta să intri într-o rutină sănătoasă și să-ți tonifiezi corpul. Pe când o cură de slăbire în alăptare, mai ales una drastică, ar fi periculoasă pentru tine și copil.

Mamele care fac sport în timpul alăptării își îmbunătățesc sistemul cardiovascular și stimulează metabolismul. Activitatea moderată și regulată are efecte calmante și energizante asupra mamei care alăptează. În plus, creșterea laptelui și calitatea acestuia nu sunt în niciun fel afectate.

Ce exerciții să exersezi pentru slăbire în alăptare?

Cel mai bun program de antrenament ar trebui să constea în exerciții ușoare, făcute o dată sau de trei ori pe săptămână. Sesiunile de 20 de minute sunt suficiente. Favorizează antrenamentele precum yoga, Pilates sau aquagym. Îți vor întări ușor mușchii. Pornește programul încet și ascultă-ți întotdeauna corpul.

Este recomandabil să soliciți sfatul medicului înainte de a începe sportul și să eviți exercițiile care necesită o mare rezistență, cum ar fi ridicarea trunchiului, alergarea sau tenisul.

Nu este recomandat să urmezi o dietă slăbire în alăptare fără consultația unui nutriționist.

Câteva sfaturi pentru slăbire în alăptare

  • Urmează un regim alimentar echilibrat: în medie, ai nevoie de minimum 1.800 de kcal pe zi. Prioritizează o dietă bogată în proteine, lactate și grăsimi bune, dar și fructe, legume, ulei de rapiță, avocado și pește bogat în omega 3;
  • Rămâi hidratată consumând cel puțin 2 litri de apă pe zi;
  • Echipează-te cu un sutien bun și potrivit pentru alăptare;
  • Alăptează înainte de a începe sesiunea pentru a ușura sânii și pentru a beneficia mai bine de efectele activității fizice.
  • Exercițiile fizice în timpul alăptării te mențin sănătoasă și te ajută să pierzi kilogramele sarcinii. Adresează-te medicului pentru recomandări înainte de a începe și optează pentru exerciții fizice delicate, împreună cu o dietă sănătoasă.
  • O dietă alăptare slăbire trebuie să fie variată și echilibrată

Ce poți face pentru a slăbi?

  • Ne concentrăm pe alimente sănătoase și satisfăcătoare. Dacă ai poftă, este posibil ca masa anterioară să nu fie suficient de echilibrată (legume, amidon, proteine). Gândește-te la asta! De preferat, alege o brânză de vaci, ceai și fructe în timpul gustării.
  • Nu te înfometa, altfel vei mânca mult la următoarea masă și aici pot apărea lacune…
  • Trăiască fructe nelimitate! Bananele pe timp de noapte NU sunt o idee proastă și sunt mai sănătoase decât un baton de ciocolată (da!)
  • Nu te lipsi de plăcerile mici, dar fă-le un pic mai excepționale…
  • Nu te deosebi acasă; întreaga familie împarte aceeași masă.
  • Consultă un nutriționist
  • Nu încerca o cură de slăbire alăptare fără a apela la ajutorul unui nutriționist
  • Înscrie-te la maratonul nostru Siluetă de invidiat în 21 de zile alături de alte sute de mii de mămici care au reușit să scape de kilogramele în plus de după naștere.

Pentru antrenamente gratuite abonează-te la canalul nostru de Youtube.

Citește și articolul: Câte calorii trebuie să consumi pe zi?

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu