Fitnessmama.ro

Slăbire rapidă 10 Kg – metoda cea mai sigură

Slăbire rapidă 10 kg nu este un lucru ușor! Încercarea de a scăpa de kilogramele în plus cu o dietă expresă este sortită eșecului pe termen scurt și mediu. Iată mai multe sfaturi profesionale despre cum să o faci corect și să nu o repeți.

A pierde 10 kilograme înseamnă a-ți regla respirația, a te proteja de diabet, a suferi mai puțin de dureri la genunchi sau a spatelui. Și a pierde 2 mărimi de haine! Însă, pentru yoyo înseamnă să-ți slăbești oasele și să-ți strici moralul. De asemenea, este necesar să adopți o metodă durabilă.

Slăbire rapidă 10 Kg – este scopul corect?

Pierderea în greutate este relativ ușoară, cu excepția cazului în care ai urmat deja diete. Dar obținerea unei greutăți pentru care nu ești programat este o sarcină aproape imposibilă. De asemenea, trebuie să stabilești un obiectiv realist înainte de a începe un proces de slăbire.

Pierderea a 10 kilograme este un obiectiv bun atâta timp cât sunt îndeplinite ambele criterii:

  • La cele mai apropiate 1 sau 2 kilograme, am cântărit cu 10 kilograme mai puțin, fără a te limita excesiv.
  • Cele 10 kilograme de care vrei să scapi au ​​fost câștigate recent, în 1 an sau maximum 2.

În caz contrar, trebuie să știi cum să faci un pas înapoi de la sirenele subțirii: nu toată lumea are o siluetă subțire, fiecare cu puncte tari și puncte slabe. Pentru a vedea mai clar, consultă medicul, care te va îndruma, dacă este necesar, la un alt profesionist din domeniul sănătății, dietetician, nutriționist sau chiar psihoterapeut specializat în comportamentul alimentar.

Înainte de dietă, mergi la medic

O cura de slăbire rapidă 10 kg nu este un lucru ușor și reprezintă peste 10% din greutatea corporală a oricui are o greutate mai mică de 100 de kilograme. Datorită unui examen clinic și unei evaluări biologice (în special colesterol, zahăr din sânge), medicul tău va putea evalua consecințele supraponderabilității asupra sănătății tale. Și te va sfătui cu privire la pierderea în greutate dorită. Dacă te urmărește de câțiva ani, te poate ajuta, de asemenea, să refaci istoria greutății tale și să îți setezi astfel obiectivul corect de greutate.

Nu este sigur că te determină să slăbești. Din două motive: dacă indicele de masă corporală (IMC) este sub 25, nu ești supraponderal. Și atâta timp cât IMC-ul tău nu depășește 27-28, ai putea fi foarte sănătoasă.

Publicațiile recente din literatura științifică internațională evidențiază limitările IMC, care este un bun indicator la nivelul unei populații, dar nu al unei persoane. Într-un articol științific foarte recent, profesorul Arnaud Basdevant, profesor de nutriție și expert științific al Planului francez de obezitate, a explicat. Că nu este legal să se impună aceeași referință de greutate tuturor, deoarece pentru același IMC, riscurile pentru sănătate diferă foarte mult de la un individ la altul .

În cele din urmă, medicul tău îți poate cere pur și simplu să te supraveghezi. Astfel încât să nu câștigi mai mult în greutate. O provocare ușor de realizat cu următoarele sfaturi!

Pentru slăbire rapidă 10 Kg mergem la sport!

Slăbire rapidă 10 Kg

Până nu demult, se credea că tot ce trebuie să slăbești este alimentația. Este clar că acest concept este învechit, deoarece în mai mult de 90% din cazuri pierderea în greutate este urmată de creșterea în greutate. Atunci când nu este combinată cu activitatea fizică, restricția energetică duce la irosirea mușchilor. Ceea ce implică o scădere a necesității de energie și, prin urmare, o înclinație mai mare de stocare. Un adevărat cerc infernal! Nutriționiștii serioși îți vor spune: pentru a pierde în greutate în mod durabil, trebuie să antrenezi mușchii.

Cura slăbire rapidă 10 kg strictă nu îți va aduce beneficii pentru organism. Este prea brusc.

Alte sfaturi de la specialist

30 de minute pe zi va fi prima ta provocare. Există multe sfaturi pentru a realiza acest lucru. Cum ar fi mersul la mici plimbări pe jos, coborârea din autobuz mai devreme și mersul pe jos pentru 1 sau 2 stații. Ieșirea la plimbare în parc sau în pădure în weekend.

În mod ideal, ar trebui să fie combinat cu 1 până la 2 sesiuni sportive săptămânale. Ciclism, înot, gimnastică, canotaj, dans, antrenament cu greutăți. Sau orice altă disciplină care îți aduce plăcere sau te ajută să ameliorezi stresul.

Sportul regulat și o alimentație sănătoasă garantat te vor ajuta pentru o dieta slăbire rapidă 10 kg, treptată și eficientă.

Obiectiv: creșterea masei musculare – acest lucru este important mai ales dacă ai urmat deja o dietă sau înaintezi în vârstă – pentru a crește consumul de energie. Dacă nu ai practicat niciodată sport sau nu pentru o lungă perioadă de timp. Din nou sfatul medicului tău va fi de neprețuit, el chiar te poate cere să faci un test de stres.

Citește și articolul: Calorii prune și beneficiile sale multiple

Pentru a descoperi mai multă informație utilă pentru tine sau dacă vrei să slăbești, abonează-te la noi pe rețelele de socializare:  YoutubeInstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu