Fitnessmama.ro

Smoothie – Rețete naturale de slăbit

Simplu de făcut și ieftin, smoothie-ul este aliatul suprem de slăbire. Într-adevăr, bogăția sa în fibre, antioxidanți și vitamine îl face o gustare ideală în toate circumstanțele. În acest articol vei descoperi rețete naturale de slăbit, ca exemplu fiind sucurile/smoothie pentru a stimula corpul, a arde grăsimile și a promova eliminarea toxinelor.

Sucul de fructe este produsul vedetă al micului dejun. Dar nu exagera! Prea dulce, prea mulți aditivi, insuficiente vitamine? Suc pur, concentrat, nectar, smoothie… Concentrează-te pe cele mai bune rețete care ți le recomandăm noi în continuare.

Elementele de bază pentru realizarea unui smoothie de slăbit

Pentru a avea un efect optim asupra corpului, un smoothie de slăbit trebuie să fie corect compus și consumat la momentul potrivit. Aici, facem un bilanț al regulilor de bază pentru un smoothie de succes.

Mulți sunt în căutarea unor rețete de slăbit naturale și rapide. Dar aceste rețete sunt mult mai complexe, nu țin doar de anumite meniuri. Deseori considerate o alternativă mai sănătoasă decât alte băuturi cu zahăr, sucurile de fructe sunt în cele din urmă bune pentru tine sau nu? Putem înlocui una dintre cele 5 porții de fructe și legume recomandate pe un pahar de suc de fructe? Sfatul nostru este pentru alegerea celui mai bun produs și evitarea zaharurilor ascunse.

Ce ar trebui să conțină un smoothie pentru arderea grăsimilor?

Smoothie face parte din retete de slabit naturale destul de eficiente dacă vrei să slăbești. Pentru a face un smoothie bun, ar trebui evitate câteva capcane clasice. În primul rând, este imperativ să alegi plante proaspete, de sezon, pentru a obține o băutură bogată în vitamine, minerale și antioxidanți.

De asemenea, este posibil să optezi pentru fructe congelate al căror conținut de micronutrienți rămâne foarte corect. Anumite alimente de înaltă calitate nutrițională pot fi adăugate și unui smoothie pentru a crește conținutul de proteine, fibre sau antioxidanți. De exemplu, acesta este cazul cu semințele de chia, semințele de in, laptele vegetal sau chiar spirulina.

Pe de altă parte, va fi necesar să fim atenți să nu adăugăm ingrediente „parazite”. Zahărul alb, cacao, sucul industrial de fructe sunt exemple bune. Într-adevăr, acest tip de ingredient nu are un interes nutrițional deosebit și crește inutil conținutul băuturii în calorii și carbohidrați simpli.

Când să consumi un smoothie?

Pentru a rămâne benefic, un smoothie de slăbit nu trebuie consumat oricând ca parte a unui regim echilibrat. Într-adevăr, un smoothie rămâne o sursă de carbohidrați. În ciuda interesului său, nu poate fi consumat toată ziua ca apa. În mod ideal, un smoothie ar trebui să fie inclus într-una dintre mesele principale.

De exemplu, poate fi consumat cu ușurință la micul dejun sau la gustare. Dacă este compus doar din fructe, combinarea acestuia cu alte alimente (lactate, pâine integrală, oleaginoase) poate fi înțeleaptă pentru a reduce indicele glicemic al mesei.

Smoothie pentru arderea grăsimilor!

Vezi în continuare rețete de sucuri naturale pentru slăbit sau mai corect smoothie care sunt foarte populare în alimentația echilibrată.

1 Rețetă: Smoothie Antioxydant

  • lapte de cocos
  • spanac
  • fructe de pădure
  • banană

2 Rețetă: Smoothie Tropical

  • ananas
  • mango
  • portocală
  • spanac
  • mentă

3 Rețetă: Smoothie Green Fusion

  • lapte
  • banana
  • kiwwi
  • spanac
  • portocală
  • semințe de chia

Suntem curioși să aflăm care dintre aceste rețete de sucuri naturale pentru slăbit ți-a plăcut cel mai mult. Ne poți scrie în comentarii sau pe pagina de Facebook.

Care sunt riscurile dacă consumi prea mult?

Prin urmare, sucurile de fructe trebuie consumate cu moderatie. „Sucul 100% pur” nu are zaharuri adăugate, pe de altă parte, fructele conțin în mod natural fructoză, deci zahăr. Iar un exces de zahăr are consecințe nocive asupra sănătății noastre: risc crescut de diabet de tip 2, trigliceride, boli cardiovasculare, supraponderalitate, obezitate sau anumite tipuri de cancer digestiv. O dietă prea dulce favorizează și formarea cariilor dentare.

O altă problemă: porțiile consumate. Deoarece sucul de fructe este lichid și senzația de sațietate este mai puțin importantă decât cu un fruct întreg, avem tendința să nu fim atenți la cantitatea consumată și, prin urmare, să bem un pahar mare sau să ne reumplem. Care este caloric și favorizează supraponderalitatea.

Cert este că din aceste sucuri naturale de slăbit rețete sunt multe dar trebuie să le alegi pe cele mai bune. Și nu înseamnă că vei slăbi doar datorită acestor sucuri. Este nevoie să urmezi un regim echilibrat și sănătos zi de zi. Deci, fii atentă să nu întreci limita!

Citește și articolul: Rețeta de slăbit Rina

Dacă ți-a plăcut articolul distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu