Fitnessmama.ro

Vreau să slăbesc repede într-o săptămână

Zici că – vreau să slăbesc repede într-o săptămână? Iată cum poți arunca câteva kilograme într-un mod eficient și sănătos.

Mai ai o săptămână pentru a pierde ultimele kilograme în plus înainte de vacanță sau înainte de nuntă? Cum să slăbești într-un timp atât de scurt și mai ales într-un mod sănătos? Aici vă prezentăm sfaturile și trucurile noastre pentru a pune cotele în favoarea ta.

Câte kilograme poți pierde într-o săptămână?

Poți pierde kilograme într-o săptămână? Da este posibil. Dar să știi că dacă ai în vedere: vreau să slăbesc 10 kg într-o săptămână…nu e real. Corpul poate slăbi între 2 și 5 kg într-o săptămână! Dar asta nu trebuie să fie grăsime: corpul tău pierde în mare parte apă în primele câteva zile. Dietele care îți promit scăderea în greutate într-o perioadă foarte scurtă de timp pot da rezultate în scăderea în greutate, dar după un timp corpul tău va stoca și mai mult și vei câștiga mai mult în greutate decât ai pierdut. Acesta este ceea ce numim efectul yo-yo.

Cum să o eviți? Pur și simplu acordând suficient timp pentru a atinge obiectivul de slăbire și schimbând alimentația pentru a avea o alimentație sănătoasă pe termen lung.

Vreau să slăbesc repede într-o săptămână – CUM?

Pentru a slăbi, trebuie mai întâi să ai un deficit caloric. Aceasta înseamnă că aportul zilnic de calorii (ceea ce mănânci în timpul zilei) trebuie să fie mai mic decât cheltuielile zilnice de energie (ceea ce cheltuie corpul tău cu energie în timpul zilei). Ai două opțiuni pentru a obține un deficit caloric:

  • Poți arde caloriile acumulate în timpul zilei făcând sport.
  • Te poți asigura că ai o alimentație sănătoasă. Deficitul tău caloric ar trebui să medieze între 300 și 500 kcal pe zi, nu mai mult.

Vreau să slăbesc 2 kg într-o săptămână…e posibil? Asta este mult mai aproape de realitate.

Importanța alimentației –  vreau să slăbesc repede într-o săptămână

În general, ceea ce este important în planul tău alimentar este echilibrul caloric, indiferent dacă este vorba de pierderea în greutate sau pentru dezvoltarea musculară. Iată câteva sfaturi pentru a slăbi rapid.

  1. Bea mai multă apă

Rămâi hidratat ăpe tot parcursul zilei (aproximativ 2-3 litri de apă pe zi). De multe ori confundăm foamea cu pofta de mâncare. Apa nu conține calorii și te satură: pe lângă hidratarea corpului, eviți și gustările nedorite.

  1. Crește aportul de proteine

O alimentație bogată în proteine ​​nu este utilă doar pentru câștigul de masă. Consumul de mai multe proteine ​​te menține mai plin pentru mai mult timp, ceea ce este minunat atunci când vrei să slăbești. De asemenea, să știi că proteinele au grijă de mușchii tăi – iar mușchii puternici ard automat mai multe calorii.

Dacă ai gândul că – vreau să slăbesc 5 kg într-o săptămână – este posibil doar pe termen scurt, și în plus riscant.

  1. Nu te înfometa

Aceasta este una dintre regulile principale: nu sări peste mese sau nu mânca mai puțin! Dimpotrivă, asigură-te că mănânci suficient și până când te vei sătura. Alegând ingredientele potrivite, te poți răsfăța în cantitate, fără a te simți frustrată.

  1. Vreau să slăbesc repede într-o săptămână – Redu aportul de sare și zahăr

Zahărul și sarea sunt dușmanii pierderii în greutate cu succes. Prea multă sare poate provoca retenția de apă și creșterea în greutate. De asemenea, sarea este un potențiator natural al aromei. Produsele prea sărate, precum chipsurile, îți trezesc pofta de mâncare și te fac să vrei să continui să mănânci, chiar dacă nu-ți mai este foame.

Zahărul, ca și carbohidrații simpli, trebuie evitat pentru pierderea în greutate. Acești carbohidrați simpli oferă prea multe calorii și vă afectează negativ nivelul de insulină. Îți va fi foame mai repede și te vei simți obosit mai repede, deoarece vei avea vârfuri în hipoglicemie. Pentru a evita acest lucru, îți recomandăm să alegi carbohidrații complecși decât carbohidrații simpli. Corpul tău va avea nevoie de mai mult timp pentru a le digera și vei fi mai sătulă mai mult timp!

Deci la dorința – vreau să slăbesc într-o săptămână – să știi că este posibil. Cel mai eficient este să o faci treptat.

Citește și articolul: Exerciții pentru talie și abdomen

Pentru a descoperi mai multă informație utilă pentru tine sau dacă vrei să slăbești, abonează-te la noi pe rețelele de socializare:  YoutubeInstagramFacebook.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu