Fitnessmama.ro

Matematica calorică – obiectul de la care nu trebuie să chiulești!

Una dintre cele mai bune metode de slăbit e să aflăm câte calorii trebuie să mâncăm zilnic ca să slăbim. Acest lucru nu e greu de făcut. Dar sunt câțiva pași (în cazul nostru 4) pe care ar trebui să-i respectăm ca să o facem într-un mod eficient și de lungă durată. În acest articol vom detalia ce și cum să facem ca să slăbim. În primul rând, cu ajutorul unei matimatici simple a caloriilor pe care le consumăm. Începem cu identificarea indicelui masei noastre corporale, după care apelăm la un calculator de calorii. Ne facem lista cu alimente necesare pentru noi și indicăm caloriile lor și optimizăm procesul cu exerciții pentru slăbit. Iar în final ne elaborăm un grafic, îl completăm și ne rămâne doar să adunăm rezultatele.

Acum revenim la cei 4 pași importanți menționați mai sus:

 

  1. Oare câte kilograme trebuie să am?

Cum aflăm indicele masei noastre corporale sau IMC-ul, iarăși, e foarte ușor dacă navigăm corect în mediul online. Programe care îți calculează corect indicele masei corporale se găsesc pe internet. Iar un calculator bun mereu se va orienta după 4 indici – înălțimea, masa corporală curentă, sexul și anii. De asemenea diverse aplicații pe aceeași tematică se pot descărca și instala în telefonul tău.

 

  1. Cum să calculezi caloriile?

După ce am aflat indicele masei noastre corporale, urmează să știm de câte kg trebuie să ne despărțim nedureros și să calculăm câte calorii trebuie să consumăm zilnic într-o anumită perioadă pentru a stabiliza greutatea noastră. Hei, nu e greu, fiindcă aici era digitală ne vine în ajutor cu o mulțime de linkuri care abia așteaptă să fie deschise. Scriem în căutare – Calculator calorii și folosim unul dintre cele mai utilizate calculatoare de calorii. De obicei,  în rezultatele propuse, se găsește numărul de calorii zilnic necesar, dar se poate găsi și acel IMC de care s-a vorbit mai sus. Știind numărul de calorii zilnice, rămâne să scadem numărul acestei sume, pentru graficul ales. Gata!

 

  1. Și totuși, ce trebuie să mănânc?

Pasul central ar fi elaborarea listei de alimente necesare și caloriile acestora, pe care, cu timpul, o vei cunoaște precum juriștii cunosc legislația. Îți poți face o listă cu alimente slab calorice, le împarți în vreo 2 gustărele pe zi, în afară de mesele principale. Savurezi și slăbești, ținând cont bineînțeles și de suma calorică zilnic necesară. Aici îți putem veni în ajutor cu un meniu calculator exact în funcție de necesitățile organismului tău. Trebuie doar să răspunzi la un șir de întrebări ale nutriționistului nostru.

 

  1. O altă metodă eficientă care dă mereu rezultate frumoase – sportul!

Exercițiile pentru slăbit sunt un instrument universal pentru aproximativ orice metodă de slăbire. Primul lucru pe care trebuie să-l faci e să găsești exercițiile adecvate pentru tine. Deoarece, din cauza unor eventuale traume fizice din trecut, a unor probleme de sănătate sau desigur pentru femeile însărcinate, nu pot fi alese toate tipurile de exerciții. Cel mai bine e să consulți medicii sau un specialist în fitness. Aici găsești lista de programe disponibile în funcție de necesitățile tale.

 

Mai trebuie ceva să adăugăm?

Desigur, pe lângă toate recomandările de mai sus, ai nevoie de o dorință aprigă de a avea silueta la care visezi și de disciplină. Știm, sună cam responsabil, dar fără responsabilitatea niciun succes nu ar fi succes, o știi bine.

 

 

Lasă un comentariu