Fitnessmama.ro

Youtube exerciții pentru abdomen

Când faci de pe youtube exerciții pentru abdomen, mai mulți mușchi funcționează simultan. Combinate cu un regim alimentar sănătos, aceste eforturi susținute te vor ajuta să ai un abdomen plat și tonifiat.

Deși unii preferă să facă exercițiile pentru abdomen la începutul antrenamentului, este recomandabil să le faci la sfârșitul antrenamentului. Deoarece abdominalii stabilizează mușchii, vor fi folosiți pe tot parcursul ședinței. Din acest motiv, cel mai bine este să nu le epuizezi din primele minute ale antrenamentului!

6 cele mai bune youtube exerciții pentru abdomen

Un abdomen plat și muscular. Mulți îl visează, dar trebuie totuși să cunoști exercițiile care îți permit să lucrezi eficient abdominalele.

Youtube exerciții pentru abdomen

PLANȘA

Nu există cale de ieșire! Planșa este cel mai bun exercițiu pentru a rupe abs, potrivit unui studiu de la Universitatea Harvard. Pe lângă faptul că este un exercițiu rar de solicitare a mușchilor abdominali mai mult de 10 secunde, previne riscul de traumare.

Instrucțiuni: Ține poziția timp de 60 de secunde sau până la epuizare.

Datorită la exerciții abdomen youtube unde avem postate multe antrenamente gratuite poți învăța a fectua corect ooricare exercițiu.

Vezi CUM SĂ FACI CORECT VACUUM ȘI PLANȘA / Exercițiile secrete pentru un abdomen plat după naștere

RIDICAREA PICIOARELOR

Acest exercițiu de relaxare este perfect pentru cei cu dureri de spate sau gât. Trebuie doar să te întinzi pe podea și apoi să ridici picioarele în liniște, astfel încât să formezi un unghi de 90 de grade. Coboară picioarele la fel de ușor, fără ca acestea să atingă complet pământul.

Instrucțiuni: Efectuează 3 seturi de la 15 până la 20 de repetări.

BICICLETA

Motivul pentru care acest exercițiu este atât de popular este că funcționează atât mușchii abdominali superiori, cât și cei inferiori. De asemenea, are avantajul de a solicita mușchii picioarelor. Ar trebui să te întinzi pe podea și să ridici umărul drept spre genunchiul opus, apoi să alternezi.

Instrucțiuni: Efectuează 3 seturi de 24 de repetări (12 pe fiecare parte).

RULETA

Acest exercițiu funcționează nu numai asupra mușchilor abdominali, ci și asupra tuturor mușchilor spatelui. Ar trebui să stai în genunchi și să apuci ruleta cu mâinile. Apoi, trebuie să o glisez cât mai departe posibil și să revii la poziția inițială.

Instrucțiuni: Efectuează 3 seturi de 12 repetări.

RIDICAREA TRUNCHIULUI

Oricine va începe antrenamentul din nou va beneficia de acest exercițiu pentru a-și consolida mușchii abdominali; pentru alții, este un exercițiu excelent de a-și încălzi mușchii la începutul sesiunii.

Instrucțiuni: Efectuează 3 seturi de 10 repetări (începătorii pot crește treptat repetările).

Urmărește-ne pentru a descoperi mai multe exerciții pentru abdomen și fese youtube absolut gratuite și dacă ai anumite întrebărie scrie-ne.

Youtube exerciții pentru abdomen

Mai multe exerciții pentru abdomen youtube poți descoperi pe canalul nostru.

MĂNÂNCĂ SĂNĂTOS!

Indiferent cât de multe exerciții nu ai efectua, abdomenul tău nu va arăta plat dacă este acoperit de o masă de grăsime. Cu alte cuvinte, trebuie să slăbești, astfel încât abdominalele tale să poată fi văzute.

Pentru asta, va trebui să-ți reechilibrezi regimul alimentar, dacă este necesar. Acest lucru necesită inevitabil o dietă sănătoasă și un stil de viață sănătos.

HIDRATEAZĂ-TE SUFICIENT!

Apa este viață! Hidratarea corpului este esențială, din multe motive.

În primul rând, a bea între 1,5 și 2 litri de apă pe zi ajută la lupta împotriva retenției de apă. Pe de altă parte, apa permite atât mușchilor să se recupereze mai repede după eforturile depuse, dar și organismului să evacueze toxinele acumulate.

Citește și articolul: Semințe de in slăbire – cum se consumă pentru a slăbi?

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu