Fitnessmama.ro

Exerciții pentru tonificarea abdomenului

Exerciții pentru întărirea abdomenului sunt practic aceleași exerciții care presupun și definirea, slăbirea sau tonificarea abdomenului. Unele sau altele mai mult sau mai puțin ajută la tonifiere sau slăbire, dar majoritatea se intersectează. Deoarece întărirea abdomenului nu este posibilă fără slăbirea sa de exemplu. Totuși un abdoment feminim presupune mai multă tonificare, fără creșterea masei musculare în zona abdominală. Un abdomen frumos este menținut de 3 acțiuni în care se includ exercițiile respective – slăbim, definit, tonifiem.

Slăbim, definim, tonifiem cu exerciții pentru întărirea abdomenului

Slăbim

Exerciții pentru slăbirea abdomenului sau ce trebuie să facem pentru a slăbi acestă zonă? Slăbirea oricărei zone a corpului, evident că are loc prin intermediul exercițiilor. Dar astăzi și așa toate exercițiile pe care le vom menționa în mare parte deja se implică la slăbire, așa că vorbim și despre ce încă optimizează slăbirea. Cu ce trebuie să începem este excluderea grăsimilor, mai ales acele artificiale.

Apă! Cât mai multă hidratare ajută la slăbire și normalizarea metabolismului și proceselor din organism.

Și pentru bărbați și femei este excluderea berei și altor alimente ce cresc hormonul feminin în organism, așa cum e sosul de soia de exemplu.

Definim (abdomenul)

Definirea abdomenului presupune nașterea sa cumva, dacă până acum abdomenul era ascuns în plasa grăsimilor. A defini abdomentul înseamnă a îi oferi formă, a contura mușchii. Dacă prima ce trebuie să facem e să slăbim, după urmează exerciții care îl vor defini.

Exerciții pentru definirea abdomenului – sunt practic toate exercițiile ce țin de abdomen. Cele mai populare și eficiente le vedeți în video-urile de mai jos. (link la fitness mama youtube)

Ce e bine să mai știm? Nu doar că sunt o mulțime de exerciții ce țin de definirea abdomenului, dar sunt și multe tipuri de sport opțional care va include perfecționarea acestei zone. Fitness-ul este cel mai popular, dar sunt și antrenamentele acasă, crossfit-ul sau culturismul. Pentru îmbunătățirea zonei abdominale sunt foarte binevenite exercițiile aerobice.

Tonifiem

Când vorbim despre tonifiere, vorbim nu doar despre exerciții dar și despre alimentație ca și în cazul slăbirii. Ce trebuie să știm despre ce regim alimentar trebuie să avem pentru sporirea tonifierii este:

eliminarea alcoolului

prezența alimentelor bogate în proteine la fiecare masă

prezența grăsimilor naturale (mai ales acelor de pește)

eliminarea carbohidranților

prezența unui somn sănătos (orele de somn și calitatea sa)

Nu am avut cum să nu menționăm și câteva exerciții pentru tonifierea abdomenului. Unele din cele mai populare și în același timp eficiente sunt:

Crunch – ne punem în poziția culcalți pe spate, cu mâinele după cap și tălpile puse pe saltea lângă fese. Facem flexie încordând abdomenul și cu coatele în extensie, tragem capul în sus și spre piept, așa încât să nu atingem bărbia de piept. 20 de repetări.

Ridicarea picioarelor – se menține aceași poziție, doar că mâinele se pun sub fund. Se ridică picioarele așa încât să se formeze un unghi drept, iar la întoarcerea lor, ele nu se ating de pământ, rămânând în aer. 20 de repetări.

Încruțișările sau Bicicleta – pe spate, cu capul în aer, se trage umărul drept la piciorul stâng ridicat prin genunchi spre umăr și invers. 20 de repetări.

Planșa – pe coate, în degetelor picioarelor, formăm o linie cât mai dreaptă de la picoare spre umeri, și ținem așa 20 de secunde.

Așadar…

Întărirea abdomenului este posibilă dacă se respectă formula – slăbim, definim, tonifiem. Toate trei etape deși au intersecții comune, se diferențiază prin anumite aspecte. Totuși alimentația sănătoasă, activitatea fizică și buna dispoziție sunt instrumentele principale în dobândirea unui abdomen de oscar!

Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie să-l vadă și un prieten!

Lasă un comentariu