Fitnessmama.ro

Avocado calorii și valoare nutrițională

Te întrebi despre avocado calorii pe care le conține și care sunt beneficiile acestuia? În acest articol găsești toate informațiile despre calitățile nutriționale ale acestui fruct. Fibre pentru digestie, vitamina C pentru sistemul imunitar și vitamine precum B9 esențiale pentru reînnoirea celulelor, acestea sunt doar câteva elemente din ceea ce conține avocado.

În guacamole, ca aperitiv cu creveți, pâine prăjită unsă cu avocado și un ou pentru micul dejun… există o mie și una de modalități de a te bucura de un avocado! Acest fruct exotic ne-a invadat rețetele de la burger la micul dejun, în smoothie-urile și salatele noastre.

Câte calorii are un avocado?

Avocado este fructul arborelui de avocado, un copac originar din Mexic. Dacă te întrebi câte calorii are 100 g avocado atunci trebuie să știi că un avocado conține 165 de calorii la 100g. Este compus din :

15 g de grăsime

9 g de carbohidrați

2 g de proteine

Greutatea unui avocado întreg este de aproximativ 200 g, ceea ce corespunde la 330 kcal. Deci poți calcula câte calorii are un avocado în dependență de greutatea sa. La fel poți calcula ușor și câte calorii are un avocado mic sau câte calorii avocado mediu.

Prin urmare, acest fruct este deosebit de caloric, deoarece conține multe lipide. Cu toate acestea, asta nu îndepărtează numeroasele sale calități nutritive și asta nu înseamnă că te va îngrașa. Pentru că chiar și atunci când suntem atenți la caloriile oferite de fiecare aliment, nu trebuie să uităm să furnizăm vitamine și minerale esențiale pentru buna funcționare a corpului nostru. De aceea nu trebuie să te sperii când auzi câte calorii are avocado deoarece nu este nici un pericol.

Mai ales că reechilibrarea alimentației sau a dietei este adesea însoțită de activitate fizică, ale cărei efecte ar putea fi reduse fără un aport nutrițional suficient zilnic. Pierderea în greutate pe termen lung nu înseamnă să pui limite în alimentație, ci o alimentație mai bună! Și pentru asta, putem conta pe avocado.

Avocado calorii

Fișă nutrițională pentru avocado

Bogat în vitamina B6, dar și B9 și E, conține și magneziu, fier, zinc și fosfor. Avocado este, de asemenea, alcătuit din fibre, care promovează digestia sănătoasă a alimentelor. Foarte bun pentru sănătate, este unul dintre acele alimente care, chiar dacă sunt departe de a avea un conținut scăzut de calorii avocado, merită să fie integrate în rețetele noastre zilnice pentru că are proprietăți sănătoase.

În plus, acizii săi grași nesaturați sunt foarte buni pentru funcționarea inimii. Consumul acestui fruct ajută la îmbunătățirea senzațiilor de plinătate datorită acidului oleic pe care îl conține.

Contrar credinței populare, se recomandă, prin urmare, să consumi avocado ca parte a dietelor de slăbire. În plus, ar avea virtuți pentru vedere, deoarece conține luteină. Mai are și proprietăți nutritive și hidratante. Prin urmare, uleiul său este foarte recomandat pentru îngrijirea pielii uscate și foarte uscate. Deci dacă mănânci 1 avocado calorii pe care le connține acesta nu te va influența nicidecum în mod negativ.

Avocado se consumă de obicei crud, în salate sau pur și simplu servit cu sosuri. Preparat ca guacamole, este, de asemenea, delicios. Pentru a găti aceasta, este necesar să-l zdrobești cu o furculiță sau într-un blender, să adaugi o șalotă tocată mărunt, precum și o stoarcere de lămâie și câteva vârfuri de chimen, boia de ardei și sare.

Cum să alegi un avocado?

Acest fruct se potrivește atât cu brânzeturile, cât și cu ierburi proaspete, cum ar fi menta și coriandrul. Doar adaugă o mică stoarcere de lămâie la avocado pentru a preveni oxidarea și, astfel, se păstrează culoarea sa verde. Există mai multe soiuri de avocado. Cel mai frecvent este Avocado Fuerte, cu coaja sa granulată.

Alte soiuri sunt mai greu de găsit, cum ar fi avocado Zutano cu coaja verde foarte strălucitoare sau Fucca, cu coaja netedă purpurie. După ce ai aflat câte calorii un avocado conține, acum ai vrea să știi cum să alegi un avocado bun. Când este copt, trebuie să simți moale sub degete și culoarea cojii sale este închisă. Pentru a coace un avocado, lasă-l doar la temperatura camerei pentru câteva zile.

Pentru a consuma fructe de calitate, le poți cumpăra direct de la producători și, de preferință, alege organic din secțiunea fructe și legume.

Citește și articolul: Exerciții abdomen femei înainte de a pleca la mare!

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu