Fitnessmama.ro

Câte calorii trebuie să mănânc zilnic ca să slăbesc?

Câte calorii trebuie să mănânc ca să slăbesc? Este cea mai răspândită întrebare pentru femeile care vor să dea de la 5 la 15 kilograme jos. Numărarea caloriilor este cea mai eficientă metodă de slăbire. Atunci când este utilizat corect, poate da rezultate 100%. Cunoscând aportul zilnic individual de calorii, poți ajusta dieta și îți poți atinge obiectivele mai repede.

Câte calorii să mănânc pe zi?

Dieta ar trebui să se bazeze pe caracteristicile corpului și cantitatea necesară de nutrienți. Pentru a calcula câte calorii ai nevoie pe zi, ar trebui să iei în considerare:

  • nivelul activității zilnice;
  • vârsta și sexul, deoarece bărbații trebuie să consume mai multe calorii decât femeile;
  • disponibilitatea instruirii;
  • parametrii figurii, care includ înălțimea și greutatea;
  • dieta obișnuită.

Câte calorii trebuie să mănânc ca să slăbesc?: calculator

Poți calcula câte calorii ai nevoie pe zi pentru a slăbi singură folosind formule sau folosind un calculator online. Pentru asta, te invităm să apelezi la nutriționistul Fitness Mama, care îți va explica fiecare etapă a formulei de numărare a caloriilor, dar și te va învăța cum să construiești o piramidă alimentară.

Medicul american Holly Phillips este convins că aflând câte calorii trebuie să consumi pe zi, poți scăpa de oboseală. Astfel, având la îndemână calculele necesare și știind câte calorii trebuie să consumi pe zi, îți poți regla dieta și poți obține rezultatele scontate mai repede.

Câte calorii trebuie să mănânc ca să slăbesc?

Grăsimile, proteinele și carbohidrații sunt cei trei micronutrienți cheie care furnizează organismului energia necesară și susțin procesele biochimice.

Corpul feminin necesită un aport zilnic mai mic de calorii decât bărbatul. Acest lucru se datorează capacității genetice inerente de creștere rapidă în greutate pentru procreare completă.

Media de kcal pe zi pentru o femeie este de aproximativ 2.000 kcal. Dacă este necesar să pierzi în greutate din indicatorii normei caloriilor pentru diferite grupe de vârstă, cu activitate și dietă diferită, se iau 500 kcal sau 10-20%.

calorii

În același timp, numărul de calorii pe zi trebuie redus treptat, altfel o scădere bruscă a aportului de substanțe necesare organismului poate provoca perturbări ale ciclului menstrual, o slăbire a sistemului imunitar, o încetinire a metabolismului sau probleme cu inima.

Câte calorii să mănânc să slăbesc?

Pentru ca organismul să-și activeze mecanismele de apărare, încetinind metabolismul, este necesar să înțelegem exact ce deficit de calorii este necesar pentru pierderea în greutate. Nutriționiștii cu experiență sfătuiesc să se calculeze câte calorii este permisă unei persoane pe zi și apoi să scadă 10-25% din rezultatele obținute.

Este important să nu reduci conținutul de calorii din meniul zilnic sub necesitățile ratei metabolice bazale, deoarece acest proces de slăbire va fi însoțit de pierderea masei musculare și disconfort general.

Citește și: Porumb fiert calorii – poți mânca dacă ești la regim?

Este posibil să creați un deficit de 40% din calorii pe zi pentru pierderea în greutate într-un mod foarte rapid. Dar trebuie amintit că limita sigură a caloriilor fără supravegherea unui nutriționist și medic este de 1.800 de kcal pentru bărbați și 1.200 de kcal pentru femei. În caz contrar, o persoană nu numai că va pierde în greutate, dar va reduce imunitatea și, pur și simplu, își va epuiza corpul. Dar pentru o perioadă scurtă de timp, poți să te ții de o dietă de chiar și 1.000 kcal.

Câte calorii mănânc ca să slăbesc cu ajutorul calculatorului?

Calculul aportului zilnic de calorii este rapid și ușor folosind calculatorul online de calorii găsit pe aproape orice site nutrițional sau de alimentație sănătoasă.

Calculatorul zilnic al caloriilor pe zi te va ajuta să afli:

  • câte calorii trebuie să consumi pe zi pentru ca organismul să funcționeze normal;
  • de câte calorii ai nevoie pentru a slăbi;
  • de câte calorii ai nevoie pentru a te îngrășa.

Pentru a calcula caloriile pentru pierderea în greutate, trebuie să indici înălțimea, greutatea, sexul, vârsta, nivelul de activitate fizică. Nu trebuie să faci altceva, calculatorul online va face totul de la sine.

Pe canalul Youtube al Fitness Mama vei găsi mai multe rețete pe care le poți pregăti acasă și te vor ajuta să slăbești.

Lasă un comentariu