Fitnessmama.ro

Cum să mă îngraș eficient

Hey, se pare că cineva și-ar dori niște kilograme în plus, nu-i așa? Dacă ești ceva mai disperată, nu-ți fă griji, găsim o soluție și pentru tine.
Cum să mă îngraș? Hai să o luăm de la zero. Mai întâi de toate, cât de mare nevoie ai de asta? Cum înțelegi corect ideea de a te îngrășa? Dacă te-am pus în dilemă puțin, nu-i nimic. Se rezolvă. Zic să trecem ușor peste niște idei, să vedem cum putem rezolva.

Rolul tipului de corp atunci când vrei să te îngrași

Cele 3 tipuri de corp principale: ectomorf, endomorf și mezomorf, își joacă bine rolul când trebuie să slăbim sau să ne îngrășăm. Dacă nu poți adăuga în grăsime, probabil ești un ectomorf. Una din caracteristicile acestora este că procesează foarte rapid mâncarea, motiv pentru care nu se mai îngrașă. Totuși, poate fi diferit. Un sfat bun ar fi să afli care este tipul tău și să începi să te alimentezi corespunzător. Ideea principală este să ai cât mai multă răbdare, cineva se îngrașă ma rapid, cineva mult mai lent.

Consumă mai multe calorii decât arzi

,,Vreau să mă ăngraș urgent” sau ,,Vreau să mă îngraș 10 kg”. Da, ușor de spus însă, este ca și cu slăbitul, e nevoie de ceva efort. Alimentația corectă este necesară mereu. Când vorbim despre slăbire, unele alimente trebuiesc ignorate total, mai ales zahărul. Faptul că vrei să adaugi nu te scutește de eliminarea unor alimente. Încearcă să mănânci sănătos dar destul de caloric. Prin mese copioase vreau să zic cât mai calorice dar anume sănătoase. Cel mai des, poți lua proteinele din carne sau pește. Dacă nu ești o amatoare a cărnii optează pentru fasole. Gustările dintre mese pot fi pe bază de nuci.

Crește-ți masa musculară

Când dorești să te îngrași, nu este deajuns să acumulezi grăsimi. Pentru cineva care în mare parte a vieții a fost slab, este complicat să se mențină. De obicei, când începi să mergi la o sală de sport, ești întrebat ce vrei să obții mai exact. Dacă ai ca scop să-ți mărești masa musculară, programul tău va fi difert. La fel se întâmplă și cu mesele zilnice. Cel mai potrivit ar fi să combini sfaturile unui nutriționist cu antrenamentele, pentru a fi sigur de rezultate. Atunci vei putea spune cu mândrie ,,am reușit să mă îngraș!”
Nu mai sta pe gânduri.

Evită stresul

Din nou, ceva controversat, pentru că la fiecare lucrează diferit. Dar dacă faci parte din categoria celor care slăbesc de la stres, evită-l total. O persoană stresată nu numai că slăbește dar și atrage alte boli asupra sa. Încearcă să păstrezi un echilibru emoțional.
Din contra, din cauza stresului pui ceva kilograme, pentru că ți se face foame? Nu înseamnă că nu trebuie să-l ignori. Oricare ar fi scopul tău, ai nevoie să-ți păstrezi sănătatea mintală.

Suplimentele

Suplimentele alimentare au fost și vor fi mereu un colac de salvare în mute situații. Dacă dorești să faci procesul de îngrășare mai rapid, poți apela oricând la ele. Teoretic nu ai pentru ce să-ți faci griji atunci când iei vitamine sau alte chestii de genu. Dacă dorești să afli ce fel de suplimente ți se potrivesc cel ma bine, poți apela oricând la un specialist care să te îndrume. Persoanele care le folosesc sunt mai energice, mai sănătoase și au o imunitate mult mai ridicată.

Ai însușit cu bine această informație?  Fi-i sigură că o să reușești. Depune efort, ai răbdare și nu renunță. Încrederea în sine te poate uimi uneori. Până nu încerci, nu vei vedea rezultate.
Nu uita, îngrășatul în exces nu este o cale sănătoasă. Fă-o într-un ritm cât mai sănătos posibil.

Dacă ți-a plăcut acest articol, distribuie să-l vadă și un prieten!

Lasă un comentariu