Fitnessmama.ro

Dietă și exerciții de slăbit

Îmbunătățirea alimentației este mai eficientă decât exercițiile fizice pentru pierderea în greutate, dar o combinație între dietă și exerciții de slăbit are cele mai mari beneficii pentru sănătatea inimii și pierderea în greutate.

Începe cu o modificare modestă a dietei și 5 minute de exercițiu în fiecare zi pot ajuta la construirea unor obiceiuri sănătoase pe termen lung pentru a pierde kilogramele în plus.

Măsurarea taliei este un indicator mai precis al impactului pierderii în greutate asupra sănătății cardiovasculare decât cântărirea.

Dietă și exerciții de slăbit – ce să alegi?

Crezi că există o formulă magică pentru pierderea în greutate? Ei bine, să știi că există într-adevăr o formulă care, dacă nu este magică, strălucește prin simplitatea ei.

Acest lucru se datorează faptului că, pentru a pierde în greutate, trebuie să creezi un deficit de calorii, ceea ce înseamnă să arzi mai multe calorii decât le consumi.

Fiecare persoană arde un anumit număr de calorii pe zi pentru a menține organismul să funcționeze corect. Acesta se numește metabolismul bazal.

Pentru a pierde 1 kg de grăsime, trebuie să creezi un deficit de 3.500 de calorii. Dacă scopul tău este să pierzi 1 kilogram de grăsime pe săptămână, trebuie să creezi un deficit de 500 de calorii pe zi.

Poți lua 500 de calorii din cantitatea de alimente pe care o consumi în fiecare zi, dar efortul poate fi prea mare. Pe langa faptul ca iti este mereu foame, vei risca sa-ti recastigi toata greutatea pierduta imediat ce vei incepe sa mananci normal.

Exerciții de slăbit regulat

Cu toate acestea, dacă adăugați exerciții fizice în dieta ta care te vor face să pierzi 250 de calorii pe zi, poți crea același deficit de calorii reducând doar 250 de calorii pe zi din dieta ta. Cu ajutorul unor exerciții de slăbit pentru picioare și fese poți obține rezultatele dorite.

Trebuie să știi că un alt beneficiu al sportului este atunci când transformi acest instrument într-o strategie de slăbire. Dacă slăbești doar prin reducerea aportului de calorii din dietă, riști să pierzi masa musculară și să pierzi apă, pe lângă grăsime. Cu exerciții fizice, nu doar arzi calorii, ci contribui și la creșterea masei musculare. Deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile, chiar și în repaus, adăugarea de exerciții la rutina ta poate ajuta la transformarea corpului într-o mașină de ardere a caloriilor!

Care este cea mai bună dietă și exerciții de slăbit?

Daca te hotarasti sa slabesti, este indicat sa o faci inteligent. Metodele drastice sunt prea restrictive: foarte sărace în calorii, excluderea completă a anumitor alimente sau anumite grupe de alimente și numeroase restricții alimentare. Acest lucru poate duce la compulsiuni alimentare și un sentiment de pierdere a controlului. Urmează un sentiment de eșec și apoi începem din nou o altă dietă. Acesta este cercul vicios care începe. Cu cât facem mai mult, cu atât se acumulează mai multe riscuri pentru sănătatea fizică și mentală. Nu există o dietă miracolă. Dacă ar fi existat, l-am fi știut de mult!

În continuare descoperă exerciții de slăbit pentru burtă și șolduri.

Cum îți stabilești un obiectiv corect de pierdere în greutate?

Obiectivele tale ar trebui să fie specifice/măsurabile/aplicabile /realiste/temporal definite. Acestea se numesc obiective SMART.

Scrie un contract cu tine. Recitind-ul în mod regulat, vei evita să îți pierzi direcția. Aceste obiective trebuie să fie nu doar despre pierderea în greutate, ci și ceva mai puternic. Stabilește un sistem de recompense non-alimentare. Cand iti atingi obiectivele, rasfata-te, cumpara-ti un masaj, un bilet la spectacol etc.

Dacă greutatea și/sau mărimea taliei tale sunt normale și tot vrei să slăbești, ce ar trebui să faci? Mai întâi pune-ți întrebarea cu privire la motivele din spatele alegerilor tale. Dacă este doar o chestiune de aspect, caută în schimb să-ți îmbunătățești imaginea corporală. Dacă greutatea ta este normală, dar stilul tău de viață nu este sănătos, acesta poate fi un motiv bun pentru a-ți schimba dieta. Desigur, ai pierde în greutate.

Dietă și exerciții de slăbit

Pentru cei a căror greutate se află deja în categoria de greutate „sănătoasă”, este mai bine să încerci să lucrezi la greutatea ta echilibrată. Greutatea de echilibru este cea in care te simti bine atat fizic cat si psihologic. Este individual și unic. Teoria „punctului de referință”, dezvoltată în 1982 de Bennett și Gurin, propune că există un sistem de control încorporat în fiecare persoană, un fel de termostat intern pentru grăsimea corporală.

Pentru unii oameni, această greutate de echilibru este mai mare decât pentru alții. Acest lucru ar putea explica faptul că unii oameni au dificultăți în a pierde în greutate după un anumit punct. Pe scurt, greutatea noastră ar fi predispusă fiziologic în jurul unui interval de greutate pe care organismul va încerca să o mențină, chiar dacă nu este greutatea „sănătoasă”.

TE INTERESEAZĂ SPORTUL? ATUNCI CITEȘTE ȘI ACEST ARTICOL:

Piure de cartofi calorii și valoare nutrițională

Pentru a fi la curent cu toate sfaturile noastre și dacă VREI SĂ SLĂBEȘTI, urmărește-ne pe pagina noastră de Facebook, contul de Instagram și Youtube și nu uita să te abonezi la ele.

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu