Fitnessmama.ro

Exerciții de slăbit pentru abdomen plat

Toate femeile visează la un abdomen plat. Din păcate, există mulți factori care împiedică acest lucru. Greutate excesivă, sarcină, stres care provoacă balonare… Nu este ușor să afișezi un abdomen ferm și tonifiat! Descoperă câteva exerciții de slăbit pentru abdomen pentru a construi cureaua abdominală, precum află și greșelile de evitat!

Exerciții de slăbit pentru abdomen

Planșa

Din exerciții de slăbit abdomen face parte planșa. Exercițiu simplu și foarte eficient, poate fi practicat acasă, fără niciun echipament specific. Sprijinește-te pe coate, într-o „planșă”, cu picioarele întinse, pe vârfuri, paralel cu podeaua. Ține cureaua abdominală contractată și strânge-ți fesierii. Atenție: nu îndoi spatele, nu ridica fesele, rămâi orizontal, cu privirea spre pământ.

Exerciții de respirație abdominală

Așează-te pe podea, cu brațele laterale, picioarele îndoite, inspiră complet în timp ce relaxezi abdomenul, apoi expiră foarte încet în timp ce contractezi abdomenul și perineul. Vizualizează-ți buricul mergând spre coloana vertebrală. Îțo poți pune mâinile pe abdomen pentru a simți mai bine contracțiile. Exercițiul este un excelent element de bază și relaxant, recomandat pentru începători și ca exercițiu post-sarcină pentru a reveni în formă după. Pe canalul nostru de Youtube găsești video exerciții de slăbit mai multe.

Exerciții de slăbit pentru abdomen – Genuflexiunile

Genuflexiunile sunt, de asemenea, minunate pentru recâștigarea unui abdomen tonifiat. Dacă pun mult efort pe fese, au și avantajul de a lucra mulți alți mușchi, inclusiv cureaua abdominală și spatele. Prin urmare, este un exercițiu complet și ideal pentru sculptarea siluetei de sirenă. Este unul din exerciții de slăbit pentru picioare și abdomen.

Exerciții abdominale oblice

Pierderea burții înseamnă și remodelarea taliei. Pentru a face acest lucru, antrenează talia. Întinde-te pe spate, încrucișează un picior peste celălalt și întinde mâna spre genunchiul ridicat cu cotul opus. Fă același lucru și de cealaltă parte.

Poziția Cobra – Exerciții de slăbit pentru abdomen

Culcă-te plat pe burtă, picioarele împreună și întinse, dar fără a forța. Pune mâinile de ambele părți ale corpului și ridică bustul. Acordă o atenție deosebită respirației. Această poziție nu numai că întărește mușchii abdominali și coloana vertebrală, dar combate și constipația. În plus, yoga este cunoscută pentru virtuțile sale relaxante. Prin urmare, îți va permite, de asemenea, să evacuezi stresul, un factor care perturbă tranzitul intestinal și favorizează balonarea!

Pentru mai multe exerciții de slăbit acasă video abonează-te la canalul de Youtube.

Evită efectul „platou”

La fel ca nivelurile de greutate, după câteva săptămâni, s-ar putea să te confrunți cu un efect de „platou”. Repetând aceleași exerciții, corpul tău s-a obișnuit și nu mai faci progrese.

Variază exercițiile: există multe variante de genuflexiuni, fandări, de exemplu, dar și ridicarea trunchiului, în special flotări. De asemenea, poți intensifica rutina adăugând greutăți, de exemplu.

Notă: dacă ești supraponderal, va trebui să faci și sesiuni de cardio. Într-adevăr, întărirea curelei abdominale pentru a sculpta un abdomen ferm nu va fi suficientă. Practicarea unui sport este esențială pentru a scăpa de kilogramele în plus. Mizează pe activități care ard multe calorii, cum ar fi jogging, sărituri cu coarda – o necesitate pentru a disloca celulita pe coapse în același timp – sau chiar cu bicicleta.

Un abdomen plat necesită și un regim alimentar sănătos și echilibrat. Anumite plante, dar și alimente te pot ajuta împotriva balonării.

Pentru mai multe exerciții de slăbit rapid acasă video și sfaturi nutriționale abonează-te la canalul nostru de Youtube.

Citește și articolul: Slăbire în alăptare – este posibil!

Dacă ți-a plăcut acest articol distribuie să vadă și prietenii tăi!

Lasă un comentariu