Fitnessmama.ro

Antrenament pentru abdomen, fese și picioare

Vara este aproape … Și vrei să ai un corp bine tonifiat? Cu abdomenul, fesele bombate și coapsele subțiri? Deci, este timpul să începem! Din fericire, te putem ajuta cu exerciții pentru abdomen fese și picioare foarte eficiente pentru a-ți construi corpul la care visezi. Tot ce trebuie să faci este să te îmbraci în hainele de sport sau chiar pijama (nu e o problemă). Începem cu exerciții fizice acasă foarte ușor și rapid de făcut.

Pentru a-ți menține picioarele, abdomenul și fundul în formă, este important să cunoști exercițiile potrivite. Dar și să le combini cu un program de antrenament eficient. Pentru a vedea progresul rapid, îți oferim câteva tipuri de exerciții fizice gratuite pentru abdomen fese și picioare.

Exerciții pentru abdomen fese și picioare

  1. Fese bombate

Dacă visezi să ai fese bombate, acesta este programul pe care îl poți alege. Obiectivul acestei provocări de 21 de zile: să ai un fund frumos și ferm! Urmează programul.

Sau vizionează pe Youtube exerciții pentru fund bombat rapid.

  1. Un abdomen plat, muscular, cu câteva minute pe zi

Un abdomen plat și musculos ce te face să visezi? Deci, transformă-ți visul în realitate dedicând doar câteva minute pe zi acestor exerciții pentru a-ți sculpta abdomenul. Iată ghidul ușor pentru a avea abdominale musculare.

  1. Pierde coapsele în doar câteva săptămâni

Ce zici de a avea picioare de gazelă în doar câteva săptămâni? Această metodă face minuni pentru a avea picioare subțiri, musculare și ușoare. Atâta timp cât transpiri puțin 😉 Dar este un program simplu și eficient pentru a-ți slăbi picioarele în scurt timp. Urmează acest program sportiv.

  1. Abdomen și fese frumoase în 21 de zile

Doar 21 de zile pentru a avea abdomen muscular și fese bombate: gata pentru provocare? Așadar, iată un program complet de fitness care alternează între lunges, genuflexiuni, abdominale și scânduri pe o lună. Descoperă programul aici.

  1. Abdomen plat în 21 zile

Ah burtica asta mică… dacă ne-am putea lipsi de ea! Dacă ți-aș spune că este posibil? Cu această serie de exerciții care trebuie urmate de 3 ori, 5 zile pe săptămână, vei topi grăsimea burții în 21 zile. Și salut abdominale musculare! Acceptă provocarea aici.

Programele de antrenament sunt orientate pentru exerciții pentru picioare și fese la sală și în special acasă, așa cum ți se potrivește.

Este eficient antrenamentul pentru fese, abdomen și picioare?

Totul va depinde de cât de greu și de cât de des antrenezi acele zone ale corpului tău. Mai mult, progresul rapid nu este garantat. Fiecare corp este diferit și este posibil ca abdomenul, picooarele și fesele să reacționeze diferit la intensitatea antrenamentului. De exemplu, picioarele tale se pot tonifia foarte repede, în timp ce mușchii abdominali par să dureze mult timp pentru a se forma. Datorită unui antrenament de durată al burticii, picioarelor și feselor, musculatura acestor regiuni va fi oricum întărită și vor avea o formă mai frumoasă.

Pentru un antrenament eficient este important să efectuezi exercițiile unul după altul într-un mod optimizat. Aceasta înseamnă: obținerea de repetări suficiente, antrenamentul suficient de lung și alegerea duratei corecte de pauză. În așa mod, nu numai că antrenezi mușchii în zonele vizate, ci și stimulezi organismul să ardă grăsimi.

Acum este rândul tău… Ai încercat aceste exerciții pentru abdomen și fesieri pentru a construi rapid mușchii? Spune-ne în comentarii dacă a funcționat pentru tine. Abia așteptăm să auzim de tine! Îți place acest articol? Distribuie pentru prietenii tăi de pe Facebook sau oriunde dorești tu!

Citește și articolul: Cum să slăbești repede 5 kg?

Dacă îți place acest articol distribuie să citească și prietenii tăi!

Lasă un comentariu